Mazuria

(4.25)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Mały parking przy...
Mały parking przy dużym hotelu. Kilka minut czekania na wolne miejsce lub spacer z walizką 80 m. W wejściu płyn do dezynfekcji. Za szybą w recepcji miła pani która mnie powitała, wręczyła ankietę Covid, zmierzyła temperaturę. Sam musiałem dopytać o umiejscowienie pokoju, restauracji i śniadania. Pełna sala podczas kolacji nie przeszkodziła w szybkiej i miłej obsłudze. Dania były pyszne a porcje odpowiednie. Podczas rozliczenia i zmiany warty w recepcji podwójnie zostało naliczone śniadanie chociaż prosiłem pana żeby to sprawdził. Niestety ale źle to odebrałem. W pokoju wszystko czego potrzeba, duże biurko z dogodnym umiejscowieniem gniazdka, ręczniki, mydło itd. Wszystkie elementy wyposażenia działają bez zarzutu. Pyszne śniadanie podane przez obsługę szybko radziło sobie z kilkudziesięcioma osobami. Jedna osoba zajmowała się jedzeniem druga gorącymi napojami. Przy wymeldowaniu zostałem zaproszony do ponownej wizyty.

Klient_6BlB

27.08.2020

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Hotel Mazuria w...
Hotel Mazuria w Mrągowie leży na niewielkim wzgórzu, skąd rozciąga się niesamowity widok na Jezioro Czos. W każdym pokoju znajduje się spory balkon ze stolikiem i krzesełkami, gdzie można kontemplować, podziwiać przepiękny widok. Pokoje są standardowo wyposażone, ale małym minusem jest brak choćby niewielkiej lodóweczki, gdzie można byłoby schłodzić napoje. Obsługa hotelowa jest bardzo sympatyczna. Jedzenie (stół szwedzki zarówno na śniadanie jaki obiadokolację) bardzo urozmaicone i pod dostatkiem. Bardzo chętnie jeszcze tam wrócę.

ursi

05.07.2013

Placówka

Nie zgadzam się (0)

Mazuria

Dane firmy

Mrągowo

Mrągowo,

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Mazuria?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Mały parking przy...
Mały parking przy dużym hotelu. Kilka minut czekania na wolne miejsce lub spacer z walizką 80 m. W wejściu płyn do dezynfekcji. Za szybą w recepcji miła pani która mnie powitała, wręczyła ankietę Covid, zmierzyła temperaturę. Sam musiałem dopytać o umiejscowienie pokoju, restauracji i śniadania. Pełna sala podczas kolacji nie przeszkodziła w szybkiej i miłej obsłudze. Dania były pyszne a porcje odpowiednie. Podczas rozliczenia i zmiany warty w recepcji podwójnie zostało naliczone śniadanie chociaż prosiłem pana żeby to sprawdził. Niestety ale źle to odebrałem. W pokoju wszystko czego potrzeba, duże biurko z dogodnym umiejscowieniem gniazdka, ręczniki, mydło itd. Wszystkie elementy wyposażenia działają bez zarzutu. Pyszne śniadanie podane przez obsługę szybko radziło sobie z kilkudziesięcioma osobami. Jedna osoba zajmowała się jedzeniem druga gorącymi napojami. Przy wymeldowaniu zostałem zaproszony do ponownej wizyty.