Opinie użytkownika (8)

Obsługa uśmiechnięta, czysto,...
Obsługa uśmiechnięta, czysto, schludnie, zawsze święzo. Polecam!

Klient_3xAD

11.04.2019

LIDL

Placówka

Toruń, Szosa Chełmińska 185

Nie zgadzam się (0)
W szczególności Asia,...
W szczególności Asia, choć z obserwacji innych tatuarzystów przy pracy mogę wysunąć takie same wnioski. Profesjonalizm! Jeśli komuś zależy na dziele na całe życie przy zachowaniu wysokich standardów higieny to polecam z całego serca. Artyści z powołania, nie boją się powiedzieć, że dany motyw będzie wyglądał źle na skórze, dzięki ma się pewność, że z salonu wyjdzie się zadowolonym

Klient_3xAD

22.03.2019

Till Death Tattoo

Placówka

Toruń, ul. Żeglarska 31/5

Nie zgadzam się (0)
Panie już od...
Panie już od wejścia uśmiechają. Nie są sztucznie natarczywe, pozwalają najpierw rozejrzeć się po sklepie, nie napadają od progu z pytaniami czego się szuka. W razie problemów nigdy nie miałam kłopotu z uzyskaniem informacji. Super podejście do dzieci! Szkoda jedynie, że tak mało asortymentu.

Klient_3xAD

19.03.2019

CCC

Placówka

Aleksandrów Kujawski, ul. Narutowicza

Nie zgadzam się (0)
Zapisałam się do...
Zapisałam się do szkoły pół roku temu, po telefonie z sekretariatu wytłumaczyłam, że zależy mi na semestrze wiosennym. Pani w grudniu oddzwoniła, przypomniała o najistotniejszych dokumentach jakie powinnam donieść. Kontakt na 6. Udogodnieniem są wysyłane smsy z przypomnieniami albo ważnymi informcjami dzięki czemu nie trzeba pamiętać o regularnym sprawdzaniu maila.

Klient_3xAD

19.03.2019

Centrum Nauki i Biznesu ŻAK

Placówka

Toruń, Szeroka 31

Nie zgadzam się (0)
Obsługa punktu chętna...
Obsługa punktu chętna do pomocy i przede wszystkim cierpliwa! Profesjonalnie podeszli do problemu a przede wszystkim szybko go rozwiązali. Polecam punkt!

Klient_3xAD

19.03.2019

T-Mobile

Placówka

Aleksandrów Kujawski, Słowackiego 27

Nie zgadzam się (0)
Modem nie pobiera...
Modem nie pobiera danych, trzeba wezwać technika. Taką informację uzyskałam na infolinii. Technik wezwany, podałam numer telefonu z prośbą by dzwonił a przyjdę i go wpuszczę. Niestety mimo umówionego terminu nie zadzwonił, nie przyszedł. W systemie informacja, że był, naprawił. Niestety internet nadal nie działał mimo zapewnień, że przecież był. Kolejny telefon na infolinie, odległy termin oczekiwania na technika, który spóźnił się godzinę. Po krótkich oględzinach obiecał, że wróci z narzędziami. Nie wrócił. Czekaliśmy znowu. Vectro, szanujcie markę swojej firmy i na techników wybierajcie osoby, które wywiązują się z danego słowa. To przez nich tracicie klientów!

Klient_3xAD

15.03.2019

Vectra

Placówka

Aleksandrów Kujawski, Chopina 4

Nie zgadzam się (0)
17.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać. Prosimy o przesłanie danych abonenckich wraz z opisem występujących nieprawidłowości na adres jakoscpomoc@vectra.pl, abyśmy mogli zweryfikować zgłaszane niedogodności.
Niestety, pomimo że...
Niestety, pomimo że pracownice uwijają się jak mrówki w sklepie śmierdzi zepsutym mięsem i śmieciami. Brak informacji, że produkty cukiernicze kupuje się przy kasie a pracownice krzyczą po sobie wygrażając, że ostatni raz podają sobie nawzajem ciastka. Odechciewa się zakupów

Klient_3xAD

15.03.2019

Twój Market

Placówka

Aleksandrów Kujawski, ul. Szkolna 16

Nie zgadzam się (0)
Sklep zachęca do...
Sklep zachęca do zrobienia zakupów. produkty poukładane na półkach, rzadko zdarza się sytuacja by czegoś zabrakło. Jednak załoga sklepu nie orientuje się gdzie można znaleźć konkretny produkt przez co spędza się długie minuty na wertowaniu wszystkich towarów na półce.

Klient_3xAD

15.03.2019

Jeronimo Martins Dystrybucja

Placówka

Aleksandrów Kujawski, ul. Juliusza Słowackiego

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi