W szczególności Asia, choć z obserwacji innych tatuarzystów przy pracy mogę wysunąć takie same wnioski. Profesjonalizm! Jeśli komuś zależy na dziele na całe życie przy zachowaniu wysokich standardów higieny to polecam z całego serca. Artyści z powołania, nie boją się powiedzieć, że dany motyw będzie wyglądał źle na skórze, dzięki ma się pewność, że z salonu wyjdzie się zadowolonym
Panie już od wejścia uśmiechają. Nie są sztucznie natarczywe, pozwalają najpierw rozejrzeć się po sklepie, nie napadają od progu z pytaniami czego się szuka. W razie problemów nigdy nie miałam kłopotu z uzyskaniem informacji. Super podejście do dzieci! Szkoda jedynie, że tak mało asortymentu.
Zapisałam się do szkoły pół roku temu, po telefonie z sekretariatu wytłumaczyłam, że zależy mi na semestrze wiosennym. Pani w grudniu oddzwoniła, przypomniała o najistotniejszych dokumentach jakie powinnam donieść. Kontakt na 6. Udogodnieniem są wysyłane smsy z przypomnieniami albo ważnymi informcjami dzięki czemu nie trzeba pamiętać o regularnym sprawdzaniu maila.
Obsługa punktu chętna do pomocy i przede wszystkim cierpliwa! Profesjonalnie podeszli do problemu a przede wszystkim szybko go rozwiązali. Polecam punkt!
Modem nie pobiera danych, trzeba wezwać technika. Taką informację uzyskałam na infolinii. Technik wezwany, podałam numer telefonu z prośbą by dzwonił a przyjdę i go wpuszczę. Niestety mimo umówionego terminu nie zadzwonił, nie przyszedł. W systemie informacja, że był, naprawił. Niestety internet nadal nie działał mimo zapewnień, że przecież był. Kolejny telefon na infolinie, odległy termin oczekiwania na technika, który spóźnił się godzinę. Po krótkich oględzinach obiecał, że wróci z narzędziami. Nie wrócił. Czekaliśmy znowu. Vectro, szanujcie markę swojej firmy i na techników wybierajcie osoby, które wywiązują się z danego słowa. To przez nich tracicie klientów!
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać. Prosimy o przesłanie danych abonenckich wraz z opisem występujących nieprawidłowości na adres jakoscpomoc@vectra.pl, abyśmy mogli zweryfikować zgłaszane niedogodności.
Niestety, pomimo że...
Niestety, pomimo że pracownice uwijają się jak mrówki w sklepie śmierdzi zepsutym mięsem i śmieciami. Brak informacji, że produkty cukiernicze kupuje się przy kasie a pracownice krzyczą po sobie wygrażając, że ostatni raz podają sobie nawzajem ciastka. Odechciewa się zakupów
Sklep zachęca do zrobienia zakupów. produkty poukładane na półkach, rzadko zdarza się sytuacja by czegoś zabrakło. Jednak załoga sklepu nie orientuje się gdzie można znaleźć konkretny produkt przez co spędza się długie minuty na wertowaniu wszystkich towarów na półce.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.