Mimo iż za każdym razem jest dużo ludzi zamówienia wydawane są szybko i sprawnie. Duży plus także za dostępność za każdym razem lodów i mc flury których np. w Koszalińskim Mc drive BARDZO często nie ma.
4 gwiazdki nie 5 za krótkie godziny otwarcia.
Pani Sprzedająca chcąc trafić w mój gust, wybierając oprawki trafiła w 10.
Takiej pomocy przy zakupach oczekiwałbym także w sklepach odzieżowych niestety czasem bez skutecznie.
Moim zdaniem z tego miejsca inne sklepy z sieci "Stokrotka" powinny brać przykład. Niestety w sklepach tej samej sieci w całkiem nie dalekiej odległości bywa różnie.
Do tej Stokrotki chodzę już jakiś czas i nigdy nie miałem nic do zarzucenia co w innych sklepach tej sieci zdarza się regularnie.
Po wejściu nawet kilku osób, niestety obsługa dalej zajęta swoimi sprawami. Być może gdyby do sklepu znajomy, stały klient bądź osoba wyglądająca na dość majętna Sprzedawcy nie odstąpili by go na krok.
Dziwi mnie też fakt że inaczej traktowany jest zwykły klient który zainteresowany ofertą będzie gorzej traktowany od np. mężczyzny w garniturze.
Być może Panie widząc takiego klienta potrafią od razu stwierdzić iż kupi on np. pierścionek zaręczynowy i traktują go priorytetowo.
Niestety pozory mogą mylić a po następny pierścionek zaręczynowy raczej taki Pan nie wróci. :)
Radzę stałym klientom przed ewentualnym przedłużeniem umowy przez infolinie sprawdzić jakie mają oferty na przedłużenie w salonie i internecie. Czasem pracownicy call center potrafią wcisnąć gorszą umowę niż była przed przedłużeniem aby podnieść sobie wyniki twierdząc że to jest najlepsza oferta itp. Chociaż zdarza się że nie wiadomo skąd konsultanci potrafią wyczarować też korzystniejsze oferty po dłuższych negocjacjach.
Dlatego radzę klientom nie podejmować szybkich decyzji.
M bank pod względem obsługi online oceniam jako jeden z najlepszych banków.
Zamiast czekać godzinami na połączenie się z konsultantem telefonicznie jest do wyboru połączenie video/audio lub dostępny 24 godziny na dobę czat z konsultantem który nawet w środku nocy potrafił mi wyjaśnić co mogło być przyczyną pewnych zmian na moim koncie.
Jedynym minusem może być fakt że na pierwszą wiadomość od konsultanta czasami trzeba czekać do kilku minut, pomimo tego moim zdaniem m bank jest przykładem do naśladowania dla innych banków i pokazuje jak powinna wyglądać obsługa w nowoczesnym wydaniu.
Innowacyjność zawsze idzie w parze z naszymi działaniami :) Dziękujemy za słowa uznania. Czat jest swobodną formą kontaktu, dzięki której nasi klienci w różnych sytuacjach w życiu codziennym mogą się z nami skontaktować. Przepraszamy za wydłużony czas oczekiwania na podjęcie rozmowy przez konsultanta, jest to związane z wzmożonym ruchem klientów na czacie w danym momencie.
Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu od razu zostałem zasypany zestawem pytań przez handlowca typu: jaki rozmiar, czy przynieść w dobrym rozmiarze itp. jakby obsługa zapomniała o przywitaniu się z klientem w celu tworzenia dobrej atmosfery.
Przy przymierzaniu jedyne pytania które słyszałem to "czy ten rozmiar pasuje czy Panu przynieść inny?" Handlowiec zapomniał nawet o zaproponowaniu buta na drugą nogę abym mógł przejść się przez chwile i zobaczyć jak się w nich czuje podczas chodzenia.
Podsumowując obsłudze zależy tylko na jak największej sprzedaży, niestety mimo iż chciałbym wspierać polski rynek chce także zostać obiektywny i w tym przypadku nie poleciłbym raczej tego sklepu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.