Opinie użytkownika (9)

Super. Dwukrotnie obsługa...
Super. Dwukrotnie obsługa nie była w stanie wystawić FV i zaproponowano mi przyjazd na następny dzień (stacja w Zakopanem), co oczywiście było sporym utrudnieniem. Mieli również problem z wyszukaniem danych w systemie. Zachowanie personelu często jest nieprofesjonalne (olewczy stosunek do klienta, nieuprzejmość). Dodatkowym minusem jest długość oczekiwania na przyjście pracownika do punktu z LPG. Do plusów należą niskie ceny i dobra jakość paliwa. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Klaudia_470

18.07.2017

Amic Energy

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Profesjonalna, sprawna...
Super. Profesjonalna, sprawna i zawsze uprzejma obsługa. Kontakt z pracownikami bez zarzutu. Jakość produktu/usługi wysoka. Natomiast jedyny minus to stosunkowo wysoka cena. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Klaudia_470

18.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Sprawna obsługa,...
Rewelacyjnie. Sprawna obsługa, pracownicy są uprzejmi. Dobra jakość paliwa w przyzwoitej cenie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Klaudia_470

18.07.2017

Shell

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Dotychczas tylko...
Super. Dotychczas tylko raz tankowałam na tej stacji. Wszystko było w porządku. Nie pamiętam szczegółów. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Klaudia_470

18.07.2017

Circle K

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Zwykle zamawiam...
Rewelacyjnie. Zwykle zamawiam w McDrive. Organizacja obsługi jest na wysokim poziomie, cały proces zamówienia zachodzi szybko i sprawnie. Pracownicy są uprzejmi i uśmiechnięci. Produkty zwykle bez zarzutu. Raz zdarzyło się, że personel zapomniał wydać jeden z zamówionych produktów. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Klaudia_470

18.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Do moich...
Rewelacyjnie. Do moich ulubionych restauracji PIZZA HUT należy ta w Galerii Kazimierz i to ją tutaj oceniam. Obsługa jest bardzo uprzejma, pomocna i posiada wiedzę na temat dań i ich składu. Produkty są świeże i smaczne. Obsługa jest w miarę szybka. Natomiast restaurację w M1 oceniłabym dużo niżej. Pizza dużo mniej smaczna. Obsługa mniej sprawna, długo oczekuje się na zamówienie. Pracownicy jeszcze dużo muszą się nauczyć o profesjonalnej obsłudze klienta. Przykładowo raz dostałam brudne sztućce i obsługa z ni Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Klaudia_470

18.07.2017

Pizza Hut

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Byłam w...
Super. Byłam w Subway'u na stacji paliw. Był to niewielki punkt. Dość sprawna obsługa, pracownicy uprzejmi. Jakość produktu bez zarzutu - wszystko było świeże. Wielki plus za razowe pieczywo do wyboru i wegetariańskie opcje. Minus dla stacji (nie pamiętam dokładnie nazwy, być może Statoil) za brak przewijaka w toalecie i niesprawny system wydawania kuponu do Subway'a za płatną toaletę. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Klaudia_470

18.07.2017

Subway

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Kontakt z...
Super. Kontakt z pracownikami miałam dopiero przy płatności, ze względu na samoobsługę przy tankowaniu. Pracownicy są uprzejmi, proces płatności jest szybki, wystawienie faktury również jest sprawnie przeprowadzane. Jedyna uwaga do tego, że zamknięci w pomieszczeniu pracownicy nie słyszą, co mówi do nich klient. Za każdym razem, gdy dochodzi do płatności muszę powtarzać dane do faktury i sposób płatności. Nie tylko ja mam z tym problem, znajomi i rodzina również. Nie mam zarzutów do jakości produktu. N Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Klaudia_470

18.07.2017

Stacje paliw Auchan

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Profesjonalna obsługa,...
Rewelacyjnie. Profesjonalna obsługa, chętna do pomocy. Jakość paliwa bez zarzutu, jedynie cena stosunkowo wyższa niż na innych stacjach. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Klaudia_470

18.07.2017

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi