Wchodząc do kawiarni panie ekspedientki przywitają z uśmiechem, co sprawia od razu miłą atmosferę. W kawiarni jest bardzo czysto, całe wnętrze jest zadbane. Produkty są świeże, nie za drogie, też nie najtańsze ale warte swoje ceny. Gdy kolejka robiła się trochę dłuższa, nadchodziła druga ekspedientka do pomocy. Jakość obsługi jest wysoka, czułam się dobrze obsłużona. Gdy poprosiłam o kanapkę z dodatkami, których nie było za ladą, to pani ekspedientka doradziła mi kanapkę o podobnym smaku, która miała podobne składniki. Ogólnie rzecz mówiąc to bardzo przyjemne miejsce.
Powierzchnia jest bardzo czysta, na regałach wszystko poukładane, natomiast jest słaby wybór co do asortymentu. Nie ma dużej różnorodności w towarze. Wybór jest dość ograniczony. Nie miałam kogo się zapytać o coś podczas mojej wizyty, bo nikogo nie widziałam, nikt nie dokładał towaru, nikt nie chodził po sklepie. Przy kasie było bardzo dużo osób, kolejki ciągły się i ciągły. Na szczęście po kilku minutach została otworzona trzecia kasa. Na kasie pani była uprzejma, przywitała i życzyła miłego dnia. Jedynie kasjerzy ratują jakość obsługi, ponieważ się starają, aby szybko obsłużyć klienta i się nie stresują długą kolejką.
Poszłam do filii mBanku aby dokonać zamknięcie konta. Przy wejściu zostałam przywitana przez panią, która od razu udzieliła mi informacji w mojej sprawie. Wezwała drugą pracownicę, która zaprosiła mnie do osobnego pokoju aby zamknąć moje konto. Pani była bardzo uprzejma, proponowała coś do picia, choć zamknięcie konta trwa zaledwie parę minut. Próbowała mnie przekonać, abym nadal została tam klientem, ale nie było to nachalne, podchodziła do tego z dużym profesjonalizmem. Stanowisko pracy było uporządkowane, doradczyni była schludnie ubrana. Czułam się komfortowo, ponieważ byłam dobrze obsłużona. Nie mam żadnych zastrzeżeń. O wszystkich konsekwencjach po zamknięciu konta zostałam po informowana. Sama już nawet o nic więcej nie musiałam się dopytywać.
Filia UPC wyglądała bardzo profesjonalnie, wchodząc do obiektu pobierało się numerek i czekało w poczekalni. Pytając się pracowniczki o oferty internetowe, przedstawiła mi najbardziej dla mnie korzystną ofertę. Od razu zawarliśmy umowę i umówiłam się na wizytę technika. Jakość obsługi była bardzo wysoka, czułam się dobrze obsłużona. Przestrzeń była dobrze zagospodarowana i nie czułam się przytłoczona. Stanowiska wyglądały schludnie jak i pracownicy. Doradca mógł odpowiedzieć na wszystkie moje pytania, więc czułam się dobrze poinformowana o usługach.
Dobrze była zagospodarowana przestrzeń, regały zapełnione towarem. Na całym obiekcie panował porządek, było bardzo czysto. Mam zastrzeżenia co do obsługi, ponieważ stojąc przy dziale mięsnym, pani mnie kompletnie zignorowała. Gdy wreszcie mnie zauważyła, dała nie to co chciałam i gdy się upomniałam to również to zignorowała i sobie gdzieś poszła. Pytając pracownika gdzie się znajdują sztućce, wskazał mi drogę, lecz nie zaprowadził, ponieważ wykładał towar. Na kasie była nowa pracowniczka, która była dość zakłopotany. Gdy wołała o pomoc, to rzadko kto się starał jej pomóc i powstawała długa kolejka. Były również inne kasy otwarte, ale spora liczba klientów sprawiała że kasjerzy nie nadążali z obsługą. Nowa pracowniczka była bardzo miła jako kasjerka, ale widać było, że sobie nie radzi.
Jest bardzo dużo przestrzeni, która jest również dobrze zagospodarowana. Rzędy są opisane, zarówno promocje. Choć jak na Hipermarket przystało jest tam spory asortyment, to panuje porządek. Pracownicy dbają o uzupełnianie luk w towarze. Jedynie mam zastrzeżenia, co do działu mięsnego, ponieważ nie wyglądały produkty na świeże. Pytając się o proszek do prania, pracownik wskazał mi w którym rzędzie się znajduje. Natomiast nie zaprowadził mnie tam. Obsługa na kasie była bardzo dobra, pani zaczęła pakować moje zakupy, przywitała jak i pożegnała mnie. Było dużo kas otwartych, więc nie stałam długo w kolejce.
Jestem zadowolona z jakości obsługi w Drogerii Rossmann, ponieważ personel jest bardzo uprzejmy. Pytając o produkt do twarzy byłam dobrze obsłużona, sprzedawczyni profesjonalnie doradziła mi jaki produkt będzie dobry dla mojej cery. Pani kasjer była również uprzejma, zapakowała moje zakupy, przywitała i pożegnała mnie. Nie mam żadnych zastrzeżeń.
Na sklepie panuję bardzo duży chaos, wydaje mi się, że brakuje tam personelu, ponieważ przy kasie (a była jedna otwarta) stała dość spora osób klientów, która wadziła swobodnemu poruszaniu się po sklepie. Choć pani kasjerka dzwoniła po pomoc, nikt się nie zjawił. Z tego też powodu pani na kasie była dość poddenerwowana i wyglądała na zestresowaną tą sytuacją. To sprawiło, że jakość obsługi nie była dość wysoka. Reszta personelu w tym czasie biegała wręcz w jedna i drugą stronę, nie zwracając uwagi na klientów. Gdy chciałam się spytać o kawę zbożową, to nie miałam kogo, bo każdy z pracowników był czymś zajęty.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.