Słabo. Nie byłam zadowolona z usług banku, znikały pieniądze z konta, karta zgubiła się w drodze do mnie.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi.Na minus: Oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Tak sobie. Na plus: Oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dzień dobry, na początku bardzo dziękuję za wyrażenie opinii na temat jakości świadczonych przez nas usług. Dbamy o to, aby każdy klient był zadowolony ze współpracy z mBankiem. Zapraszam do kontaktu, chętnie odpowiemy na każde pytanie dotyczące naszej oferty. Mam nadzieję, że dalsza współpraca z mBankiem będzie co najmniej tak samo satysfakcjonująca jak do tej pory. Z pozdrowieniami Julia Wochna, mBank
Rewelacyjnie. Szybkie połączenie...
Rewelacyjnie. Szybkie połączenie z mLinią, kompetentni pracownicy, karta szybko przyszła.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dzień dobry, bardzo dziękuję za zgłoszenie Pani obserwacji na temat jakości obsługi w mBanku. Każda opinia, którą otrzymujemy bezpośrednio od klientów jest cennym źródłem informacji. Bardzo zależy nam, aby poziom obsługi świadczony przez pracowników naszego banku spełniał najwyższe standardy. Serdecznie zapraszam do dalszego korzystania z usług mBanku. Z pozdrowieniami Julia Wochna, mBank
Dobra i duża...
Dobra i duża pizza, nie ma problemów z zamawianie przez stronę pyszne.pl, bezproblemowe transakcje, możliwość płatności kartą w dostawie, duży wybór, pizza, bagietki, kebaby.
Jak często robiłam tam zakupy i wszystko było w porządku, tak teraz od czasu jak sklep został rozbudowany nic nie można w nim znaleźć, pytając się obsługi gdzie mogę coś znaleźć odpowiadają, że nie wiedzą, bo dopiero jest wszystko rozbudowane, przeniesione i uczą się od nowa. Rozłożenie towaru w sklepie nie jest chyba do końca przemyślaną rzeczą, np. oleje 1l znajdują się na dziale z warzywami a pozostałe wielkości oraz oliw już w nowej, dobudowanej części. Nic nie idzie znaleźć, wszystko jest porozrzucane byle jak. Trzeba się nieźle nachodzić żeby wszystko znaleźć. Według mnie każdy pracownik powinien dostać listę z rozłożeniem towaru skro jest wszystko na nowo.
Będąc na zakupach w sklepie LC Waikiki, który znajduje się w Katowicach w Centrum Handlowym 'Silesia City Center' obsługa pomogła mi znaleźć wszystko czego potrzebowałam, odzież jest ogólnie dostępna, więc również samodzielne znalezienie swojego rozmiaru nie jest problemem, jeżeli go nie ma, podchodzimy do obsługi, a oni od razu sprawdzają w systemie czy taki się jeszcze znajduje i od razu idą go szukać, jeżeli nie to grzecznie przepraszają, że niestety już takiego nie mają na stanie, albo chwilowo znajduje się na witrynie można go sobie zarezerwować i przyjść za parę dni jak będzie jej zmiana. Nie mam większych zastrzeżeń.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.