Dnia wczorajszego z okazji rocznicy wybrałam się ze swoim mężem do restauracji na kolacje. po wejściu do restauracji nie zauważyłam ani jednego kelnera. zajęłam miejsce i czekaliśmy. doszło do 15 minut kiedy w końcu ktoś się nami zainteresował. dostaliśmy menu. po zamówieniu jedzenie otrzymaliśmy wyjątkowo szybko ale było bardzo spieczone mięso a frytki nie dosmażone. po raz pierwszy wyszłam z tego typu restauracji niezadowolona
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat restauracji sieci SPHINX. Dokładamy wszelkich starań, aby przeanalizować uwagi naszych Gości i na ich podstawie wyciągamy stosowne wnioski. W związku z tym będziemy wdzięczni za kontakt pod adresem opinie@sfinks.pl w celu podjęcia stosownych kroków. Pozdrawiam, Sfinks Polska S.A.
Wieczorem wybrałam się...
Wieczorem wybrałam się na zakupy spożywcze, zbliżała się godzina 21, sklep zamykają o godzinie 22:00. Klientów było mało jak na ten sklep. Obsługa bardzo nie miła i zajęta układaniem i porządkowaniem towarów na pułkach. w poszukiwaniu towaru z promocji musiałam przejśc prawie cały sklep gdyż ekspedientka nie miała pojęcia o jaki towar z gazetki mi chodzi i gdzie on może się znajdowac. kasjerem było za mało jak na taka liczbę klientów i przy kasie stałam ponad 20 min.
Otóż w dniu dzisiejszym wybrałam się na zakupy obuwia które wybrałam sobie w internetowej ofercie tego otóż sklepu. w internecie była zamieszczona informacja że mój rozmiar znajduje się na danym sklepie. Od momentu sprawdzenia oferty internetowej do momentu mojego pojawienia się w sklepie minęło zaledwie kilkadziesiąt minut. Rozglądając sie po sklepie nie mogłam znaleźc upatrzonego modelu więc z trudem odszukałam sprzedawczynie i wyjaśniłam jej jakiego obuwia poszukuje.Okazało się że nie ma ani mojego rozmiaru ani danego typu co mnie bardzo zaskoczyło. jak to pani ekspedientka powiedziała buty się wysprzedały choc nie jest pewna czy w ogóle taki model posiadali. była kompletnie niezorientowana co maja na magazynie i w sklepie.kiedy opisałam jej jakie jeszcze modele mnie interesują i jaki rozmiar powiedziała że muszę sobie na kartonach w wybranym modelu sprawdzic czy jest mój rozmiar. byłam zszokowana tak niemiła i nieelokwentna obsługa że natychmiast opuściłam sklep
Po wejściu do perfumerii praktycznie od razu schludnie ubrana ekspedientka zainteresowała się moją osoba i do mnie podeszła, pytając się w czym może mi pomóc, jakiego produktu szukam, co mnie interesuje? Kazdy perfum który mi pokazywała dając na papierku powąchac znała doskonale i umiała opisac zapach. zainteresowała mnie promocjami jakie mają oraz dogodnym rabatem przy zakupie wody dla partnera.Ekspedientka poświęciła mi naprawdę dużo czasu oraz cierpliwości gdyż nie moglałam się zdecydowa. widac było iż mam do czynienia z kompetentną oraz miłą pracownicą. do zakupu dołączyła również mały upominek co zachęciło mnie do odwiedzania tej perfumerii częściej.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.