Opinia użytkownika: Kinga_336
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Otóż w dniu dzisiejszym wybrałam się na zakupy obuwia które wybrałam sobie w internetowej ofercie tego otóż sklepu. w internecie była zamieszczona informacja że mój rozmiar znajduje się na danym sklepie. Od momentu sprawdzenia oferty internetowej do momentu mojego pojawienia się w sklepie minęło zaledwie kilkadziesiąt minut. Rozglądając sie po sklepie nie mogłam znaleźc upatrzonego modelu więc z trudem odszukałam sprzedawczynie i wyjaśniłam jej jakiego obuwia poszukuje.Okazało się że nie ma ani mojego rozmiaru ani danego typu co mnie bardzo zaskoczyło. jak to pani ekspedientka powiedziała buty się wysprzedały choc nie jest pewna czy w ogóle taki model posiadali. była kompletnie niezorientowana co maja na magazynie i w sklepie.kiedy opisałam jej jakie jeszcze modele mnie interesują i jaki rozmiar powiedziała że muszę sobie na kartonach w wybranym modelu sprawdzic czy jest mój rozmiar. byłam zszokowana tak niemiła i nieelokwentna obsługa że natychmiast opuściłam sklep