Opinie użytkownika (3)

Wysoki poziom dbania...
Wysoki poziom dbania o relację z klientem przez pracownika placówki

Kayyu

16.01.2025

Credit Agricole

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bank, któremu zależy...
Bank, któremu zależy na przysłowiowym 'wciskaniu' kredytów. Natarczywe odpytywanie w BIK i proponowanie kredytu jakby to były bułki w piekarni. Dodatkowo bardzo wysokie koszty związane z produktami w stosunku do konkurencji.

Kayyu

16.01.2025

Santander Consumer Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Miła obsługa. Pracownik...
Miła obsługa. Pracownik słucha klienta, omawia wszystkie tematy skrupulatne, przedstawia proponowane produkty w sposób zrozumiały i informuje o ryzykach. W trakcie obsługi wysłuchano mnie, zapytano mnie o moje potrzeby i podjęto próbę dopasowania rozwiązań tak by zaspokoić wszelkie moje potrzeby. Obsługa dokonywana była na sali, w której panował ład i porządek, niestety była ona jednak zatłoczona i nie czułem się w pełni komfortowo rozmawiając na tematy poufne w otwartej przestrzeni.

Kayyu

16.01.2025

Santander Bank Polska

Placówka

Leszno, ul. Słowiańska 33

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi