Bank, któremu zależy na przysłowiowym 'wciskaniu' kredytów. Natarczywe odpytywanie w BIK i proponowanie kredytu jakby to były bułki w piekarni. Dodatkowo bardzo wysokie koszty związane z produktami w stosunku do konkurencji.
Miła obsługa. Pracownik słucha klienta, omawia wszystkie tematy skrupulatne, przedstawia proponowane produkty w sposób zrozumiały i informuje o ryzykach. W trakcie obsługi wysłuchano mnie, zapytano mnie o moje potrzeby i podjęto próbę dopasowania rozwiązań tak by zaspokoić wszelkie moje potrzeby.
Obsługa dokonywana była na sali, w której panował ład i porządek, niestety była ona jednak zatłoczona i nie czułem się w pełni komfortowo rozmawiając na tematy poufne w otwartej przestrzeni.
Sklep podczas mojej wizyty był pełen klientów. Poza kilkoma półkami generalnie pełen asortymentu.
Podłoga była, co zaskakujące w tym miejscu, czysta. Personel miły i chętnie pomagający klientom.
Towar często niestety zmienia miejsce, dlatego musiałem kilka razy obejść cały sklep by znaleźć interesujące mnie produkty
Ogółem jestem zadowolony z obsługi, mogłoby jednak być otwartych więcej stanowisk kasjerskich.
Sklep Żabka w Masłowie - Rawiczu.
Sklep podczas mojej wizyty był czysty, alejki nie zastawione towarem; podłoga również była czysta.
Nie zastałem pustych półek, dostępny był szeroki wybór asortymentu i byłem zadowolony z faktu, że produkt który mnie interesował był dostępny.
Pracownik był miły, schludnie ubrany i obsłużył mnie z kulturą.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.