Bank, któremu zależy na przysłowiowym 'wciskaniu' kredytów. Natarczywe odpytywanie w BIK i proponowanie kredytu jakby to były bułki w piekarni. Dodatkowo bardzo wysokie koszty związane z produktami w stosunku do konkurencji.
Miła obsługa. Pracownik słucha klienta, omawia wszystkie tematy skrupulatne, przedstawia proponowane produkty w sposób zrozumiały i informuje o ryzykach. W trakcie obsługi wysłuchano mnie, zapytano mnie o moje potrzeby i podjęto próbę dopasowania rozwiązań tak by zaspokoić wszelkie moje potrzeby.
Obsługa dokonywana była na sali, w której panował ład i porządek, niestety była ona jednak zatłoczona i nie czułem się w pełni komfortowo rozmawiając na tematy poufne w otwartej przestrzeni.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.