Opinie użytkownika (5)

Wokół sklepu na...
Wokół sklepu na zewnątrz, tak jak i wewnątrz nie było żadnych śmieci. Po wejściu do budynku, wzięłam jeden z koszyków sklepu stojących na prawo od tzw. kołowrotka. Chciałam wziąć również ulotkę reklamową prezentującą przepisy kulinarne na ciekawe dania z produktów z Biedronki, jednak nie było ulotek w pobliżu wejścia, a jak się później okazało- nie było ich w ogóle nigdzie. Po lewej stronie, tuż po wejściu do sklepu mogłam zobaczyć napoje oraz różne marki oleju, a po prawej- paluszki słone, chipsy, orzeszki ziemne itp. Niestety nie wszystkie ceny były czytelne, tzn. czasami ciężko było znaleźć cenę danego produktu. Ceny 1,5- litrowej wody mineralnej Żywiec w ogóle nie znalazłam. Na końcu tego działu, pośrodku znajdowały się lodówki z nabiałem i wędlinami. Tutaj również ciężko się było "połapać", która cena jest do czego, ponieważ niektóre ceny znajdowały się nad a inne- pod produktami. Kasjerka powitała mnie uśmiechem i słowami: "Dzień dobry, siateczkę?". Była bardzo uprzejma i na moją odmowę zakupienia siatki zareagowała pozytywnie tzn. uśmiechnęła się. Następnie wypowiedziała kwotę do zapłaty głośno i wyraźnie i zapytała czy nie mam drobnych. Odparłam, że nie więc kasjer wydał mi resztę i wypowiedział jej wartość na głos. Powiedział: "Proszę, 39groszy reszty dla pani." a następnie ją przeliczyła i podała do ręki. Następnie powiedziała: "Dziękuję i zapraszamy ponownie". Gdy powiedziałam: "Dziękuję, do widzenia" również odpowiedziała: "Do widzenia, mimo iż zaczęła już obsługiwać następnego klienta.

Katarzyna_904

25.11.2009

Biedronka

Placówka

Mirsk, gen.Sikorskiego 1

Nie zgadzam się (24)
Z obserwacji przeprowadzonej...
Z obserwacji przeprowadzonej 4 lata temu w maju niestety nie mogę się pozytywnie wypowiedzieć na temat PZU w Elblągu. Byłam tam z mamą po odszkodowanie po śmierci ojca. Pani z obsługi znudzonym głosem wymieniała stosy dokumentów, które należy dostarczyć, w tym dokument z policji potwierdzający, iż był to nieszczęśliwy wypadek bez udziału osób trzecich. Jak się później okazało to przedstawiciel PZU powinien skierować taką prośbę do funkcjonariusza policji, a nie ja, czy moja mama. Skompletowanie wszystkich dokumentów zajęło trochę czasu, zwłaszcza że pani z obsługi nie poinformowała nas od razu o wszystkich, więc codziennie coś donosiłyśmy. Gdy byłam tam w poniedziałek 24.08.2009 o godzinie 13:20 odkryłam, iż jakość obsługi w ogóle się nie zmieniła. Panie nadal zajmują się głownie piciem kawy i plotkowaniem, połowa stanowisk jest zamknięta, a klienci czekają...

Katarzyna_904

29.08.2009

PZU

Placówka

Elbląg, Łączności 1

Nie zgadzam się (14)
Poszłam do Mix...
Poszłam do Mix Electronics z zamiarem kupienia gofrownicy. Organizacja towaru na półkach zrobiła na mnie pozytywne wrażenie. Nie było problemu żeby swobodnie poruszać się po sklepie bez obawy że się coś strąci. ceny również były dobrze widoczne. Gdy jednak podeszłam do pana z obsługi by zapytać o to gdzie znajdują się gofrownice, pan najpierw wylewnie pożegnał się ze swoim znajomym, który akurat przyszedł go odwiedzić w godzinach pracy, a dopiero potem odpowiedział na moje 'Dzień dobry". Następnie wskazał mi półkę znajdującą się za ladą i wyszedł pomagać innemu koledze przy przesuwaniu telewizora. Zza lady widoczne były tylko ceny gofrownic, natomiast reszta informacji (takich jak marka i moc) była podana tak małą czcionką, iż nie byłam w stanie ich rozszyfrować mimo że wzrok mam dobry. Ponieważ panowie byli bardzo zajęci rozmową i przesuwaniem wyżej wymienionego telewizora, po 10 minutach czekania bez słowa rozgoryczona opuściłam sklep pomimo faktu że ceny są tutaj konkurencyjne.

Katarzyna_904

29.08.2009

Mix electronics

Placówka

Elbląg, Aleja Grunwaldzka 77

Nie zgadzam się (18)
28.04.2022
Odpowiedź firmy
Szanowna Pani Katarzyno. Dziękujemy za spostrzeżenia dotyczące jakości obsługi klienta w naszym salonie. Zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań aby podobna sytuacja w przyszłości się nie powtórzyła.
Poszłam do salonu...
Poszłam do salonu Orange by wyjaśnić problem z fakturą, gdyż widniał na niej niepoprawny okres rozliczeniowy. Pani z obsługi klienta wyjaśniła mi, że wszystko jest w porządku i że to normalne, iż Orange pobiera przedpłatę o czym niestety nie zostałam wcześniej poinformowana. Sprawę załatwiłam więc sprawnie i szybko, gdyż pani okazała się kompetentna i od razu potrafiła mi wszystko wyjaśnić w uprzejmy sposób. Pomimo, że przyszłam z reklamacją, rozmowa przebiega w miłej atmosferze.

Katarzyna_904

11.06.2009

Orange

Placówka

Elbląg, Płk. Dąbka 152

Nie zgadzam się (32)
Jakość obsługi w...
Jakość obsługi w supermarkecie Biedronka oceniam jako bardzo dobrą. Pani kasjerka uprzejmie pyta się czy chcę też zakupić siatkę i miło się uśmiecha. Na koniec mówi "Dziękuję i zapraszam ponownie". Chyba jeszcze nigdy nie zostałam tak dobrze potraktowana podczas zakupów w supermarketach. W kolejce nie czeka się zbyt długo, ponieważ jak tylko utworzy się kolejka około pięciu osób przy jednej kasie zaraz jest otwierana następna kasa. Ceny są przystępne, jednakże rozmieszczenie towaru na półkach jest alogiczne: np. ketchup jest w innym przedziale niż musztarda. Sam asortyment niestety też nie daje klientowi zbyt dużego wyboru, nie znalazłam np. brązowego ryżu i o ile wiem nigdy go tam nie było.

Katarzyna_904

07.06.2009

Biedronka

Placówka

Mirsk, gen.Sikorskiego 1

Nie zgadzam się (26)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi