Opinia użytkownika: Katarzyna_904
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Z obserwacji przeprowadzonej 4 lata temu w maju niestety nie mogę się pozytywnie wypowiedzieć na temat PZU w Elblągu. Byłam tam z mamą po odszkodowanie po śmierci ojca. Pani z obsługi znudzonym głosem wymieniała stosy dokumentów, które należy dostarczyć, w tym dokument z policji potwierdzający, iż był to nieszczęśliwy wypadek bez udziału osób trzecich. Jak się później okazało to przedstawiciel PZU powinien skierować taką prośbę do funkcjonariusza policji, a nie ja, czy moja mama. Skompletowanie wszystkich dokumentów zajęło trochę czasu, zwłaszcza że pani z obsługi nie poinformowała nas od razu o wszystkich, więc codziennie coś donosiłyśmy. Gdy byłam tam w poniedziałek 24.08.2009 o godzinie 13:20 odkryłam, iż jakość obsługi w ogóle się nie zmieniła. Panie nadal zajmują się głownie piciem kawy i plotkowaniem, połowa stanowisk jest zamknięta, a klienci czekają...