Super. Ekspert mówi ogólnie dla laika raczej trudnym językiem. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi.
Dzień dobry. Dziękuję za Pani komentarz - dzięki niemu wiemy, jakie obszary wymagają poprawy. Mam nadzieję, że kolejne kontakty z nami będą na najwyższym poziomie. Zachęcam do kontaktu. Z pozdrowieniami Agnieszka Mrozińska - Sochalska, mBank.
Super. Kontakt dobry....
Super. Kontakt dobry. Obsługa ukierunkowana na dużego klienta. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dzień dobry, dziękuję za pozytywną opinię na temat jakości obsługi w mBanku. Zawsze stawiamy klienta na pierwszym miejscu. Zostajemy do Pani dyspozycji zarówno w naszych oddziałach jak i na mLinii pod numerem: 0 801 300 800. Zachęcamy również do kontaktu za pośrednictwem Eksperta online w kanałach audio i wideo. Z pozdrowienia Julia Wochna, mBank
Dobrze. Obsługa miła...
Dobrze. Obsługa miła ale całość cieniem okrywa w mojej ocenie kiepska jakość odzieżyUbranka słabo się ciągną. Sa malo elatyczne a ceny wysokie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. Panie są miłe i pomocne z powodu dużego asortymentu i bałaganu robionejo przez klientów często długo szukają np. Drugiego nuta. Bardzo ciekawe są promocje z kart? ccc Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. Jakość produktów zawsze na tym samym-przewidywalnym poziomie. Obsługa zawsze stara się być kompetentna i miła. Minusem jest to, że nie każdy zna menu i skład poszczególnych zestawów w ofercie a obsługa sprawa wrażenie że chce szybko obsłużyć bez zbędnych pytań Klientów. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus:
Dobrze. Miła kompetentna obsługa, czysto i schludnie. Trochę długi czas oczekiwania w kolejce. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Podczas ostatniej wizyty w McDonalds zostałam obsłużona przez Pana ok 30 lat. Miała absolutnie zły dzień. Jego mina wskazywała, że absolutnie nie ma ochoty mnie obsłużyć co potwierdziło się w jego zachowaniu. Miałam wrażenie, że każde jego słowo wypowiada bo musi. Nie uzyskiwałam konkretnych odpowiedzi na zadawane pytanie, miotałam się podczas składania zamówienia, bo nie często korzystam z usług McDonald i nie znam menu. Pan z Obsługi nie pomógł mi i nie był zainteresowany by podpowiedzieć mi co znajduje się w konkretnych zestawach tylko odsyłał do tablica za sobą.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.