Jakość obsługi w sklepie "Kaufland" w Myszkowie jest bardzo zróżnicowana, więc trudno ocenić ją jednoznacznie. Pani przyjmująca klientów do sklepu (odpowiedzialna za przechowywanie rzeczy wnoszonych przez nich) wykazuje dużą kulturę osobistą oraz serdeczność. Niestety na terenie sklepu zachowania pracowników bywają nieco odbiegające od ogólnie przyjętych norm, czego można doświadczyć na dziale niesamoobsługowym z wędlinami,rybami,serami itp. Panie tam pracujące komentują na głos zakupy klientów,prowadzą między sobą rozmowy mocno odbiegające od obowiązków oraz ingerują w dyskusje odbywające się w kolejce. Zaletą obsługi jest, że nie trzeba długo stać w kolejce, ponieważ ilość otwartych kas jest proporcjonalna do liczby klientów. Osoby pracujące na kasach to natomiast przekrój różnych ludzi - mniej bądź bardziej obeznani w swoich obowiązkach o różnym nastawieniu do klientów, jednak nie ma to negatywnego odbicia na sprawności obsługi kasowej.
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszego marketu w Myszkowie oraz zachowania naszej obsługi.
Opinia naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland oraz jakości naszych produktów jest dla nas bardzo ważna. Dzięki Pani opinii na temat jakości obsługi w myszkowskim sklepie dokonamy usprawnienia dziedzin, które oceniła Pani negatywnie.
Pozdrawiamy, Zespół Kaufland
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.