Opinie użytkownika (2)

Podczas dokonywania zakupów,...
Podczas dokonywania zakupów, chciałam skorzystać z kodu rabatowego (-20%) i kuponu rabatowego (50zł). Gdy doszłam do kasy, po dość długim oczekiwaniu (około 20 minut) Pani uprzejmie powiedziała, że nie wie jak ma mnie podliczyć i zawołała koleżankę, ta również nie wiedziała. Ciągle czekając zawołały kierowniczkę, w tm czasie kolejka do kasy wzrosła o połowę. Na kierowniczkę przeszło mi czekać kolejne 15 minut. Po przyjściu, podliczyła mnie bez problemów, jednak gdy podałam kartę płatniczą uprawniającą do kodu rabatowego, kierowniczka nie potrafiła obsłużyć terminalu, twierdząc, że moja karta jest odrzucana, dopiero uczennica stojąca przybyła z pomocą i sprawnie użyła terminala. Podsumowując czas oczekiwania na zakup, ponad godzinę!! Gdyby nie fakt, iż bardzo zależało mi na wybranych rzeczach, z pewnością odłożyłabym je i odeszła z tego sklepu.Jakość obsługi kierowniczki była bardzo słaba, była nerwowa, co z pewnością przełożyło się na sposób postępowania z klientem bardziej wymagającym uwagi.

Katarzyna_4607

20.11.2014

H&M

Placówka

Poznań, Abpa. A. Baraniaka 8

Nie zgadzam się (0)
Podczas wizyty w...
Podczas wizyty w ww. banku chciałam otworzyć konto i uzyskać kartę kredytową. Niestety nie jest to takie proste. Po wstępnej weryfikacji moich danych, co trwało około godziny, ponieważ nagle wszelkie sprzęty odmówiły posłuszeństwa, zostałam poinformowana, że doradca skontaktuje się ze mną w celu poinformowania o decyzji o przyznaniu karty kredytowej. Niestety do dziś nie zadzwonił, zdążyłam otworzyć konto i otrzymać kartę przez Internet. Ponadto przez cała wizytę, trwającą około godziny, mój kontakt z doradcą trwał co najwyżej 15 minut, pozostały czas byłam pozostawiona sama sobie, gdy tymczasem doradca chodził do różnych pokoi, a to do drukarki, a to do skanera itp. oraz do swej jednej, drugiej i trzeciej koleżanki. Wytrzymałam do końca tej wizyty, ale moje niezadowolenie było bliskie sięgnięcia zenitu. Jestem bardzo niezadowolona z tak nieprzyjemnego i wręcz aroganckiego zachowania. klient z pewnością nie jest najważniejszy w tej placówce.

Katarzyna_4607

20.11.2014

Raiffeisen Digital Bank

Placówka

Poznań, Świętego Marcina 46/50

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi