Opinia użytkownika: Katarzyna_4607
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Podczas wizyty w ww. banku chciałam otworzyć konto i uzyskać kartę kredytową. Niestety nie jest to takie proste. Po wstępnej weryfikacji moich danych, co trwało około godziny, ponieważ nagle wszelkie sprzęty odmówiły posłuszeństwa, zostałam poinformowana, że doradca skontaktuje się ze mną w celu poinformowania o decyzji o przyznaniu karty kredytowej. Niestety do dziś nie zadzwonił, zdążyłam otworzyć konto i otrzymać kartę przez Internet. Ponadto przez cała wizytę, trwającą około godziny, mój kontakt z doradcą trwał co najwyżej 15 minut, pozostały czas byłam pozostawiona sama sobie, gdy tymczasem doradca chodził do różnych pokoi, a to do drukarki, a to do skanera itp. oraz do swej jednej, drugiej i trzeciej koleżanki. Wytrzymałam do końca tej wizyty, ale moje niezadowolenie było bliskie sięgnięcia zenitu. Jestem bardzo niezadowolona z tak nieprzyjemnego i wręcz aroganckiego zachowania. klient z pewnością nie jest najważniejszy w tej placówce.