Opinia użytkownika: Katarzyna_4607
Dotycząca firmy: H&M
Treść opinii: Podczas dokonywania zakupów, chciałam skorzystać z kodu rabatowego (-20%) i kuponu rabatowego (50zł). Gdy doszłam do kasy, po dość długim oczekiwaniu (około 20 minut) Pani uprzejmie powiedziała, że nie wie jak ma mnie podliczyć i zawołała koleżankę, ta również nie wiedziała. Ciągle czekając zawołały kierowniczkę, w tm czasie kolejka do kasy wzrosła o połowę. Na kierowniczkę przeszło mi czekać kolejne 15 minut. Po przyjściu, podliczyła mnie bez problemów, jednak gdy podałam kartę płatniczą uprawniającą do kodu rabatowego, kierowniczka nie potrafiła obsłużyć terminalu, twierdząc, że moja karta jest odrzucana, dopiero uczennica stojąca przybyła z pomocą i sprawnie użyła terminala. Podsumowując czas oczekiwania na zakup, ponad godzinę!! Gdyby nie fakt, iż bardzo zależało mi na wybranych rzeczach, z pewnością odłożyłabym je i odeszła z tego sklepu.Jakość obsługi kierowniczki była bardzo słaba, była nerwowa, co z pewnością przełożyło się na sposób postępowania z klientem bardziej wymagającym uwagi.