Opinie użytkownika (6)

Jakość obsługi na...
Jakość obsługi na stacji pali Orlen oceniam bardzo dobrze. Personel jest uprzejmy, uśmiechnięty, pomocny i kompetentny. Na pewno będę korzystać z ich usług częściej.

Katarzyna_4081

25.10.2013

ORLEN

Placówka

Oleśnica, Wrocławska 54

Nie zgadzam się (0)
Jakość obsługi w...
Jakość obsługi w banku BZ WBK w Olesnicy oceniam bardzo dobrze. Dzięki automatowi z bilecikami, klienci nie muszę stać w kolejce, każdy może wygodnie usiąść na kanapie oczekując na swoją kolej. Pracownicy są kompetentni, pomocni i uprzejmi.

Katarzyna_4081

25.10.2013

Santander Bank Polska

Placówka

Oleśnica, Rynek-Ratusz

Nie zgadzam się (0)
Jakość obsługi w...
Jakość obsługi w sklepie CCC oceniam dobrze. Pracowniczki sklepu są uprzejme i pomocne, ale często zajęte są rozmową ze sobą.

Katarzyna_4081

25.10.2013

CCC

Placówka

Oleśnica, Okrężna 23/8

Nie zgadzam się (0)
Jakość obsługi w...
Jakość obsługi w pizzerii Da Grasso w Oleśnicy oceniam bardzo dobrze. Pracownicy są uprzejmi, kompetentni.

Katarzyna_4081

25.10.2013

Da Grasso

Placówka

Oleśnica, Skłodowskiej-Curie 8e-8f

Nie zgadzam się (0)
Sprzedawcy mają na...
Sprzedawcy mają na sobie schludny strój pracowniczy, są uśmiechnięci i uprzejmi. Szybko realizują zamówienie, prawidłowo umieszczają produkty na tacy. Na serwisie panuje porządek i czystość. Czas obsługi: 50 sekund.

Katarzyna_4081

14.08.2013

McDonald's

Placówka

Wrocław, Pl. Grunwaldzki 22

Nie zgadzam się (0)
W Polo markecie...
W Polo markecie zawsze panuje nieporządek- koszyki leżą pod różnymi kasami, zamiast obok wejścia. W lodówkach nie uzupełniają napojów, na półkach towary są przemieszane. W markecie często są brudne podłogi, bardzo długo czeka się w dziale mięsnym na obsłużenie. Zazwyczaj czynna jest tylko jedna kasa, kolejka jest zawsze długa i wolno idzie.

Katarzyna_4081

14.08.2013

POLOmarket

Placówka

Oleśnica, Kochanowskiego 3

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi