Jakość obsługi na stacji pali Orlen oceniam bardzo dobrze. Personel jest uprzejmy, uśmiechnięty, pomocny i kompetentny. Na pewno będę korzystać z ich usług częściej.
Jakość obsługi w banku BZ WBK w Olesnicy oceniam bardzo dobrze. Dzięki automatowi z bilecikami, klienci nie muszę stać w kolejce, każdy może wygodnie usiąść na kanapie oczekując na swoją kolej. Pracownicy są kompetentni, pomocni i uprzejmi.
Sprzedawcy mają na sobie schludny strój pracowniczy, są uśmiechnięci i uprzejmi. Szybko realizują zamówienie, prawidłowo umieszczają produkty na tacy. Na serwisie panuje porządek i czystość. Czas obsługi: 50 sekund.
W Polo markecie zawsze panuje nieporządek- koszyki leżą pod różnymi kasami, zamiast obok wejścia. W lodówkach nie uzupełniają napojów, na półkach towary są przemieszane. W markecie często są brudne podłogi, bardzo długo czeka się w dziale mięsnym na obsłużenie. Zazwyczaj czynna jest tylko jedna kasa, kolejka jest zawsze długa i wolno idzie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.