Po wejściu do sklepu pierwszą rzeczą jaką dało się zauważyć były stosy palet poustawianych w przejściach pomiędzy półkami.Przejechanie tamtędy z wózkiem było bardzo trudne a czasami wręcz nie możliwe.W końcu jednak udało mi się przecisnąć pomiędzy tym torem przeszkód i dotrzeć do działu z warzywami.Wybierając pomidory natrafiłam na dwie sztuki pokryte pleśnią.Na moją uwagę na ten fakt, Pani z obsługi odpowiedziała mi opryskliwie, że jeśli mi nie pasuje to mogę przecież kupić gdzie indziej.Gdy zapytałam czy mogę porozmawiać z kierownikiem, bo przecież pleśń w warzywach to poważna sprawa,dostałam odpowiedź że kierownik obecnie jest zajęty.Kiedy koszmar robienia zakupów dobiegł końca zaczął się kolejny-oczekiwanie w kolejce do kasy.Na cztery kasy w sklepie obsługiwana była tylko jedna.W kolejce stało około 15 osób.Na moją prośbę czy można jeszcze kogoś poprosić do obsługi dostałam informacje że nie można bo nie mają kogo. Po około 20 minutach doczekałam się na swoją kolej.Przy kasie okazało się jednak że zabrakło reklamówek do pakowania zakupów, więc musiałam nieść je w rękach do samochodu.Pani przy kasie nie miała też drobnych do wydawania.O paragon też musiałam prosić sama. Jednym słowem tragedia.
Do banku WBK udałam się w celu założenia konta.Od razu po wejściu dało się zauważyć brak kolejek, gdyż personel bardzo sprawnie radził sobie z obsługą klienta.U Pani która mnie obsługiwała na samym początku zauważyłam uśmiech na twarzy, życzliwość i miły ton głosu.Jej wiedza i kompetencje również były bez zarzutu.Pani dokładnie mi wyjaśniła wszystkie szczegóły dotyczące konta.Uczciwie poinformowała o wszystkich opłatach związanych z jego prowadzeniem oraz możliwości skorzystania z dodatkowych usług ,takich jak konto internetowe czy karta kredytowa.Dokładnie i uprzejmie odpowiadała na moje pytania, chodź było ich naprawdę wiele. Pani postarała się nawet o wydrukowanie mi dodatkowych materiałów, takich jak lista i adresy wszystkich placówek banku WBK w Kielcach oraz listę bankomatów.Na moje wątpliwości dotyczące tego jak założyć konto internetowe zaprosiła mnie do komputera i krok po kroku pokazała jak w praktyce to zrobić.Na koniec zapytała czy mam jeszcze jakieś pytania i podziękowała za rozmowę.Wyszłam z tego banku bardzo pozytywnie zaskoczona jakością obsługi i dokładnie zaznajomiona z funkcjonowaniem mojego konta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.