Opinia użytkownika: Katarzyna_3610
Dotycząca firmy: Santander Bank Polska
Treść opinii: Do banku WBK udałam się w celu założenia konta.Od razu po wejściu dało się zauważyć brak kolejek, gdyż personel bardzo sprawnie radził sobie z obsługą klienta.U Pani która mnie obsługiwała na samym początku zauważyłam uśmiech na twarzy, życzliwość i miły ton głosu.Jej wiedza i kompetencje również były bez zarzutu.Pani dokładnie mi wyjaśniła wszystkie szczegóły dotyczące konta.Uczciwie poinformowała o wszystkich opłatach związanych z jego prowadzeniem oraz możliwości skorzystania z dodatkowych usług ,takich jak konto internetowe czy karta kredytowa.Dokładnie i uprzejmie odpowiadała na moje pytania, chodź było ich naprawdę wiele. Pani postarała się nawet o wydrukowanie mi dodatkowych materiałów, takich jak lista i adresy wszystkich placówek banku WBK w Kielcach oraz listę bankomatów.Na moje wątpliwości dotyczące tego jak założyć konto internetowe zaprosiła mnie do komputera i krok po kroku pokazała jak w praktyce to zrobić.Na koniec zapytała czy mam jeszcze jakieś pytania i podziękowała za rozmowę.Wyszłam z tego banku bardzo pozytywnie zaskoczona jakością obsługi i dokładnie zaznajomiona z funkcjonowaniem mojego konta.