Po raz pierwszy w życiu odwiedziłam Kaufland. Sklep nie zrobił na mnie jakoś piorunującego wrażenie ale na pewno tak kiedyś wrócę . Przede wszystkim asortyment bardzo rozległy i urozmaicony. Duża rozpiętość cenowa. Ale stoisko z mięsem i wędlinami MASAKRA !!! może ja na taki dzień trafiłam ale naprawdę gorszego nie widziałam. Pozasychane wędliny , mucha na serze żółtym i dodatkowo pustki w witrynach. Bardzo mały wybór produktów na tym stoisku. Podobały mi się za to inne działy sklepu. Bardzo szeroki wybór produktów i brak problemów ze znalezieniem ceny. Przy kasie miła obsługa a na sklepie widocznie pracownicy także jak potrzebna mi była porada nie było problemu żeby pracownika znaleźć.
Zakupy spożywcze to codzienność więc chodzi się do sklepów nie tylko tam gdzie w miarę szybko można zrobić zakupy ale także gdzie ktoś cię miło obsłuży! Centrum które odwiedziłam nie przypadło mi do gustu mimo że mają dość bogaty asortyment ( cent mało atrakcyjne) , Pani obsługujące klientów mało nimi zainteresowane :/ a to mało przyjemne. Pani która kasowała mi towar nie odpowiedziała mi nawet na "dzień dobry" a to mnie bardzo zdenerwowało. Jedynie Pani na stoisku mięsnym zachowywała się miło i sympatycznie i bardzo dobrze potrafiła doradzić wybór wędliny. Lokal czysty i przyjemny , towar dobrze wyeksponowany ale nad obsługą to tam trzeba popracować .
W sklepie o znalezienie pracownika ciężko , ale znalazła się Pani która wskazała mi miejsce gdzie mogę znaleźć towar który szukam . Sklep był uporządkowany i o dziwo ceny były w miarę przy każdym produkcie. Zrobiłam zakupy. Chciałam jeszcze kupić mięso ale jak podeszłam do witryny z mięsem i wędlinami to zwiewałam ile sił w nogach. Mięso wyglądało tak jakby zaraz samo miało wyjść z tej witryny chłodniczej , wcale by mnie nie zdziwiły robale na tym mięsie!!! było prawie zielone :/ wędlina też mało ciekawa. Wcale mnie nie zdziwił brak klientów przy tym dziale. Obsługa przy kasie w miarę poprawna , choć uśmiech by nie zaszkodził. Lepsza reakcja na kolejki też by się przydała ponieważ trochę się ostałam przy kasie.
Sklep bardzo ładny , wysprzątany , buty poukładane przejrzyście , ceny bardzo czytelne , ale ... wchodzisz do sklepu . Dwie Panie. Mówisz "dzień dobry" a tu ciszaaaa . Panie zajęte sobą. Rozmawiają na temat jakiegoś mężczyzny , dość głośno i mimo iż byłam z moją mamą jedynymi klientami totalny brak zainteresowania . Nawet jak mama przymierzała buty żadna z Pań nie pokwapiła się aby podejść i pomóc np. w doborze rozmiaru.
Obsługa kiepskawa :/ na dość duży sklep i duży ruch była jedna pracownica która ledwie co się plątała między półkami o pomocy klientom średnio można mówić . Nie mogłam znaleźć ceny pewnego produktu i poprosiłam aby mnie o niej poinformowała ale ona niestety też nie wiedziała gdzie ową metkę z ceną można znaleźć a nie kwapiła się aby iść i sprawdzić towar w komputerze. Obsługa przy kasie też fatalna. Kolejka jak za komuny a przy kasie jedna ekspedientka i to dość opryskliwa. Nie potrafiła nawet odpowiedzieć "dzień dobry" . Ceny asortymentu dobre ale obsługa na bardzo niedostatecznym poziomie. Sklep mało posprzątany , rzeczy leżały na podłodze a na regałach wszystko było pomieszane !!!
Obsługa w sklepie porażka !!! Na środku sklepu siedziały 2 panie i metkowały towar. Gadały głośno i śmiały się nie zwracając uwagi na klientów. Nad nimi stała 3 Pani która też mało była zainteresowana klientami w sklepie. Towar w koszach był porozwalany i pomieszany. Asortyment był pomieszany i było mnóstwo pustych wieszaków. Brakowało cen które by były widoczne dla klienta. Po podejściu do kasy mimo iż powiedziałam głośno "dzień dobry" nie usłyszałam odpowiedzi. Pani zachowywała się lekceważąco wobec mnie , obsługując mnie nadal prowadziła rozmowę z koleżanką która siedziała dobrych kilka metrów od kasy. Resztę którą miała mi wydać rzuciła mi na ladę i natychmiast odeszła w stronę koleżanki! Mimo iż ceny były bardzo przystępne i asortyment rozległy obsługa była poniżej krytyki.
Zajechałam zatankować benzynę . Zaraz po wyjściu z samochodu od razu pojawił się pracownik stacji i zaproponował że zatankuje. Ja w tym czasie poszłam do sklepu , wybrałam dodatkowo napój energetyczny i udałam się do kasy. Pani przy kasie była bardzo miła i uśmiechnięta. Była nienagannie ubrana w strój obowiązujący w sieci Orlen. Podałam do skasowania napój i poprosiłam o doliczenie benzyny. Pani zaproponował mi dodatkowe produkty z promocji punktowej. Kasa i lada były czyste , witryny i podłogi także.Asortyment szeroki lecz ceny niestety mało korzystne. Zapłaciłam i wyszłam
Bardzo miła obsługa , mimo iż przyjechałam na wycenę wymiany szyby zostałam bardzo miło potraktowana. Pan podszedł do samochodu i w bardzo miły sposób wyjaśnił mi jaki rodzaj szyby jest według niego najodpowiedniejszy i jak będzie wyglądała sama usługa wymiany. Lokal bardzo czysty i bardzo ładnie utrzymany.Pani na recepcji bardzo kompetentna i sympatyczna. Po wycenie dostałam wizytówkę i zostałam zaproszona do skorzystania z zaproponowanych usług.
Kupiłam kiedyś światełka choinkowe i potrzebowałam do nich przedłużacza , miały dość nietypową wtyczkę więc poprosiłam o poradę sprzedawcy. Znalazł mi odpowiedni towar i zapewnił że na pewno będzie odpowiedni. Pojechałam do domu i klops... Okazało się po rozpakowaniu towaru że wtyczka ma 2 bolce mimo iż poszukiwałam trójbolcową wtyczkę. Nie był to tani towar więc się wróciłam do marketu. Podeszłam do punktu obsługi klienta i zaczęło się czekani , najpierw nim ktokolwiek mnie obsłuży mimo iż stały trzy Panie które nic w tym czasie nie robiły. (Punkt obsługi był czysty , podłogi także były czyste )W końcu Pani wysłuchał z jakim problemem przychodzę i zadzwoniła po sprzedawcę ze stoiska. I kolejna długa chwila nim pan podszedł ( około 10 minut) . Po przedstawieniu sprzedawcy problemu okazało się że to towar nie z jego stoiska. Więc ponownie Pani z punktu obsługi klienta zadzwoniła po sprzedawce z innego stoiska, tym razem podobno z właściwego. I kolejne długie czekanie ( ponad 10 minut) w końcu ktoś podszedł . Po raz kolejny przedstawiłam problem a Pan mi powiedział że mam z tym problemem zwrócić się do punktu obsługi klienta!!!
Byłam już lekko zniesmaczona tą cała sytuacją . Po kilku minutach Pan się dogadał z Paniami z punktu obsługi klienta i poszedł poszukać właściwego towaru. Okazało się że takiego na sklepie nie mają więc mogą zwrócić pieniądze. Zgodziłam się . Czas całej obsługi trwał 30 minut !!! Istna masakra! Panie z obsługi były mało sympatyczne i niestety bardzo mi się nie podobała dzisiejsza wizyta w sklepie.
Mały sklepik w galerii handlowej Elijot w Krośnie. Towaru od podłogi po sufit! Bardzo dobrze zatowarowany sklep choć mało miejsca do poruszania się. Można w nim znaleźć w nim torby, torebki , walizki , portfele i co sobie dusza wymarzy w dziedzinie torebek. Asortyment rozległy także cenowo . Od torebek ze sztucznej skóry po ekskluzywne torebki skórzane także w nowym designu np. firma Słoń Torbalski. Niestety słabo z obsługą. Jest jedna Pani która stoi głównie przy kasie. I jeżeli chodzi o doradztwo i też kiepsko.Miła i schludnie ubrana . Sklep czyściutki i dobrze oświetlony.
Dyskoteka Stodoła w Cergowie koło Dukli. wybraliśmy się na koncert Grubsona. Lokal bardzo słabo oświetlony więc trudno mi ocenić jego czystość , toalety na pewno w tragicznym stanie i mimo zakazu palenia siwo! Nie można było wychodzić na zewnątrz więc wszyscy palili w łazienkach a to natomiast wychodziło na lokal. Bardzo mało miejsca do siedzenia , na koncercie było około 500 osób a było tylko 11 loży po 2 stoliki :/ koncert miał się zacząć o 20 a zaczął się o 21.30 mimo iż muzycy byli od 18 w lokalu. Ocena +2 za ceny napojów , za sprawną obsługę przy barze , za bardzo dobrą ochronę i za atmosferę w było naprawdę kameralnie . Olbrzymi minus za brak klimatyzacji o godzinie 23 było już niesamowicie duszno!
Inglot w galerii Eljiot w Krośnie to wyspa na korytarzu ale wybór towaru bardzo duży i dodatkowa bardzo miła obsługa. Towar bardzo ładnie rozmieszczony i wyeksponowany tak że ściąga uwagę przechodzących. Pani która mnie obsługiwała była bardzo miła i uśmiechnięta. Była także bardzo kompetentna i wiedziała dużo na temat cery , kolorystyki i trendów w makijażu. Bardzo dobrze doradziła mi podkład do mojej cery i karnacji. Pani była na tyle zorganizowana że żaden klient nie poczuł by się niezauważony. Ceny troszkę wyższe niż przeciętnie ale jakość produktów jest do niej adekwatna. Uważam że cena jest odpowiednia. Stoisko czyściutkie mimo iż powierzchnie się w kolorze czarnym i każdy brud na nich widać.
Skusiliśmy się z mężem na zakupy dziś w Croppie z uwagi na promocję "druga rzecz -50 %" i ...Ceny zachęcały! za dobre pieniądze można było wybrać sobie dobrej jakości odzież . W salonie nie specjalne tłumy jak na ten sklep , pracownicy krzątali się po sklepie ale nie specjalnie interesowali się doradzaniem klientom , najczęściej zadawane pytanie przez nich " bierze Pan/Pani te rzeczy? " i to dosłownie. Powiedziane takim tonem jakby w ogóle nie można było trzymać towaru w ręku. Do mnie ekspedientka zwróciła się per TY co bardzo mi się nie spodobało.Ciuchy na wyspach były nie poukładane.I ciężko szczerze mówiąc zlokalizować gdzie jakie modele ciuchów można znaleźć. Sweterek który wybraliśmy znajdował się chyba na 3 wieszakach , ze spodniami tak samo. A w każdej lokalizacji inne rozmiary.Trzeba było korzystać z pomocy pracowników po których trzeba było iść w okolice kas bo głównie tam się znajdowali. Przy kasie pracowała tylko jedna Pani mimo kilku osób w kolejce i na dodatek kolejka była wstrzymana bo nie miała wydać reszty i trzeba było czekać aż jej współpracownik rozmieni pieniążki w innym sklepie.
Obsługa przy kasie mi się podobała , Pani miła i konkretna.Na ladzie obok kasy piętrzyła się góra ciuchów których kliencie nie chcieli po wyjściu z przymierzalni , mało estetycznie to wyglądało.Jak przyszło do kasowania towaru okazało się że niektóre towary miały inną cenę niż na metce. To także było mało przyjemne :/
Ogólnie panował porządek jeżeli chodzi o podłogi i inne powierzchnie .
Sklep cudowny.Jak na Krosno ma niepodważalnie największy wybór artykułów dla domu.Można w tym sklepie znaleźć niemal wszystko.Od serwetek papierowych ,poprzez szklanki , pościel , garnki po cudowne zestawy obiadowe. Można tam znaleźć ekskluzywne drogie towary jak i odpowiedniki w przystępnych cenach. Ceny mają przystępne dla każdego. Obsługa jest bardzo miła i pomocna. Nie czekają aż ktoś do nich podejdzie z pytaniem tylko sami oferują swoją pomoc. Towar w sklepie jest bardzo ładnie wyeksponowany. Na żadnej półce nie doszukałam się kurzu a podłogi były czyste. Przy kasie panował porządek. Pani obsłużyła mnie miło i zaprosiła ponownie. Jestem bardzo zadowolona z wizyty w tym sklepie. Na pewno udam się do niego ponownie.
Restauracja dwupoziomowa , na górze dwa małe stoliczki i mały bar. Udałam się na obiad więc zeszłam na dół licząc na wygodniejsze miejsce niż drewniane krzesła które oferowano na górze. Na dole dwie średniej wielkości sale. Znalazły się skórzane sofki. Zajęłam miejsce. Pani niemal natychmiast pojawiła się z kartą dań.Wybrałam danie lecz niestety musiałam chwilę poczekać nim Pani podeszła przyjąć zamówienie ponieważ była bardzo zajęta rozmową z drugą kelnerką.
Oczekiwanie na potrawę trwało dość krótko. Zamówiony kebab był smaczny.Niestety mimo prośby o coca-colę nie z lodówki otrzymałam zimy napój.Cena potrawy przystępna. Mam niestety zastrzeżenia co do czystości lokalu. Widoczny był kurz na półkach i na nisko wiszących lampach. Stoliki były nie dokładnie wytarte.
odwiedziłam cukiernie Keks prze przypadek , przechodziłam obok i naszło mnie na słodkie.
Cukiernia bardzo ładnie urządzona , jest przytulna i czyściutka.
Bardzo duży wybór ciast , ciasteczek i innych pyszności.
Obsługa bardzo uprzejma , schludnie i czysto ubrana, bardzo dobrze poinformowana o produktach które sprzedaje. Ceny są przystępne a smak wyrobów zachęca do ponownych wizyt.
Wybrałam się do nowo otwartego marketu OBI . Bardzo dobrze zatowarowany , ceny czytelne i towar dobrze wyeksponowany. Panował niesamowity chaos.Nie wiem czy to z powodu że dopiero co otworzyli czy po prostu tak jest . Rzadko na którym stoisku można było znaleźć jakiegoś pracownika żeby się o towar dopytać , a jak się już znalazł to nie koniecznie można było cokolwiek więcej się od niego dowiedzieć. Na dwóch działach poczułam się wystarczająco usatysfakcjonowana obsługą klienta. W sklepie panował porządek. Przy kasie zostałam miło obsłużona i zaproszona ponownie.
Mąż wysłał mnie po część do samochodu ale po drodze zapomniałam jak się nazywała.Zadzwoniłam do męża ale niestety nie odbierał. Stwierdziłam że może jakoś sobie poradzę. Weszłam do środka wytłumaczyłam mniej więcej o co chodzi , Pan nie do końca mógł zrozumieć o co mi chodzi zaproponował że poprostu wyjdzie ze mną i zobaczy w samochodzie tą część. Okazało się że ta część jest u nich niedostępna ale był tak miły że zadzwonił do hurtowni aby sprawdzić dostępność. Niestety także jej nie mieli. Dostałam w zamian adres do innego serwisu gdzie mogłabym o to zapytać. Obsługa była niesamowicie miła i Pan wydawał się naprawdę chętny mi pomóc znaleźć mi tą część. Jestem niesamowicie zadowolona!
Zatrzymałam się na stacji BP aby zatankować gaz do mojego samochodu. Ledwie ustawiałam się przy stanowisku podszedł pracownik i mile mnie powitał. Poprosiłam o zatankowanie na pewną kwotę i udałam się do kas aby zapłacić za paliwo. Po wejściu do środka zatrzymałam się przy środkach do pielęgnacji samochodu podczas zimy. Wypatrzyłam preparat do domrażania szyb ale że było ich kilka poprosiłam pracownika stacji aby mi coś doradził. Otrzymałam fachową poradę i miłą obsługę. Wybrałam produkt który mi polecono. Udałam sie do kasy zapłaciłam za paliwo i za preparat. Zostałam miło pożegnana i udałam się z powrotem do samochodu. jestem zadowolona z tej wizyty.
Po zakupach w Krośnie wybrałam się do lokalu Trafunek na obiad. Po przybyciu zajęłam stolik ,rozebrałam się z kurtki i podeszłam do lady zamówić dania obiadowe. Minusem na początek było to że nigdzie nie zauważyłam wieszaka na kurtki. Stanęłam w kolejce do zamówienia posiłku i tu wystąpił kolejny problem.Stałam i stałam i stałam i nic. Mimo że za ladą kręciły się dwie osoby żadna z nich nie podeszła przyjąć zamówienia. Kolejka rosła. Po około 7 minutach podeszła Pani i przyjęła zamówienie.Jej długą nieobecność nadrobiła miłą obsługą. Zamówiłam 4 krokiety i barszcz. Udałam się do stolika , po drodze wzięłam sztućce. Mój czas oczekiwania trwał dość długo , moi współtowarzysze zjedli już swoje dania a ja dopiero dostałam swoje zamówienie. Posiłek był niesamowicie smaczny , wręcz jak domowy i to przewyższył że lokal dostał odemnie dość dobrą notę. Po posiłku zebrałam naczynia i oddałam je do wyznaczonego miejsca zwrotu naczyń.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.