Opinia użytkownika: Katarzyna_2990
Dotycząca firmy: OBI
Treść opinii: Kupiłam kiedyś światełka choinkowe i potrzebowałam do nich przedłużacza , miały dość nietypową wtyczkę więc poprosiłam o poradę sprzedawcy. Znalazł mi odpowiedni towar i zapewnił że na pewno będzie odpowiedni. Pojechałam do domu i klops... Okazało się po rozpakowaniu towaru że wtyczka ma 2 bolce mimo iż poszukiwałam trójbolcową wtyczkę. Nie był to tani towar więc się wróciłam do marketu. Podeszłam do punktu obsługi klienta i zaczęło się czekani , najpierw nim ktokolwiek mnie obsłuży mimo iż stały trzy Panie które nic w tym czasie nie robiły. (Punkt obsługi był czysty , podłogi także były czyste )W końcu Pani wysłuchał z jakim problemem przychodzę i zadzwoniła po sprzedawcę ze stoiska. I kolejna długa chwila nim pan podszedł ( około 10 minut) . Po przedstawieniu sprzedawcy problemu okazało się że to towar nie z jego stoiska. Więc ponownie Pani z punktu obsługi klienta zadzwoniła po sprzedawce z innego stoiska, tym razem podobno z właściwego. I kolejne długie czekanie ( ponad 10 minut) w końcu ktoś podszedł . Po raz kolejny przedstawiłam problem a Pan mi powiedział że mam z tym problemem zwrócić się do punktu obsługi klienta!!! Byłam już lekko zniesmaczona tą cała sytuacją . Po kilku minutach Pan się dogadał z Paniami z punktu obsługi klienta i poszedł poszukać właściwego towaru. Okazało się że takiego na sklepie nie mają więc mogą zwrócić pieniądze. Zgodziłam się . Czas całej obsługi trwał 30 minut !!! Istna masakra! Panie z obsługi były mało sympatyczne i niestety bardzo mi się nie podobała dzisiejsza wizyta w sklepie.