Robiąc zakupy w delikatesach Bomi chciałam kupić sałatkę. Kiedy ustawiłam się w kolejce na stoisku z sałatkami nie było żadnego sprzedawcy. Pomimo iż po sklepie chodziło wielu pracowników nikt do mnie nie podszedł. Dopiero po około 5 minutach kiedy zaczepiłam w końcu jednego ze sprzedawców ktoś się mną zainteresował i obsłużył, niestety z tonu sprzedawcy dało się odczuć, że nie jest zadowolony z tego że musi mnie obsługiwać.
Dwa dni temu zleciłam tej firmie wykonanie 60 identyfikatorów po ustaleniach z kierowniczką wyszło że za wydrukowanie i laminowanie tych identyfikatorów zapłacę 70 zł. Kiedy przyszłam po odbiór, w umówionej godzinie okazało się, najpierw, że Pani nie może znaleźć tych identyfikatorów a kiedy już się znalazły to nie były zalaminowane. Pani odmówiła wykonania tej usługi na miejscu dopiero po długich rozmowach z kierowniczką wzięła się w końcu do pracy. Po czym dodała, że są to dodatkowe koszta. Ciężko się było dogadać z Panią, która mnie obsługiwała dlatego wszystko trzeba było załatwiać z kierowniczką, której oczywiście nie była w salonie. Na szczęście udało mi się wynegocjować rozsądną cenę i nie musiałam ponosić dodatkowych kosztów. I tak z wizyty w salonie Grafik Centrum, która miała trwać parę minut spędziłam godzinę w napiętej atmosferze. Z pewnością nic już nie zlecę tej firmie w której traci się tylko czas.
Dwa dni temu dostałam w prezencie portfel ze sklepu mohito - a ponieważ mi się nie podobał chciałam go wymienić. Udałam się więc do najbliższego mi salonu mohito a było to w galerii przymorze. Sam zwrot przebiegł bardzo szybko natomiast zakup innego portfela...no cóż wielkie rozczarowanie. Po wybraniu innego modelu okazało się, że nie ma on ceny, ani metki z kodem i Panie, które były na zmianie nie mogły go nabić na kasę co prawda podjęły próbę dzwonienia do innego salonu w celu ustalenia felernego kodu ale niestety bezskutecznie. Umówiłyśmy się, że ustalą kod portfela i będę mogła go odebrać dwa dni później. Z tym, że kiedy zjawiłam się dwa dni później niestety nic nie było zrobione w mojej sprawie. Znów musiałam czekać aż kolejna Pani spróbuje ustalić cenę mojego portfela i po godzinnych próbach udało się! Pomimo iż obsługa bardzo sympatyczna i uśmiechnięta to sklep oceniam negatywnie, poczułam się trochę zlekceważona gdyż nie tak umawiałam się z obsługą a poza tym ile można czekać na znalezienie kodu do portfela.
Ostatnio wybrałam się do jednej z palcówek Orange gdyż chciałam zmienić numer na abonament. Obsługiwał mnie młody chłopak, który skrupulatnie odpowiadał na moje pytania. Bardzo podobało mi się to że przedstawił wszystkie możliwe oferty pomimo iż trwało to długo. Pracownik ten był bardzo miły i uśmiechnięty. Pomimo iż nie zdecydowałam się na ofertę Orange do końca byłam obsłużona w sposób profesjonalny.
Często robię zakupy w tej placówce i jestem zadowolona zarówno z jakości obsługi jak i dostępności produktów. W sklepie jest zawsze czysto, a personel służy pomocą, nigdy nie miałam sytuacji żeby ktoś z obsługi nie wskazał mi poszukiwanego produktu. Mam nadzieję, że w każdej placówce jest taka atmosfera!
Ostatnio chciałam dokonać zakupu w jednym ze sklepów Deichmann mieszczącym się w Galerii Przymorze a ponieważ nie było mojego rozmiaru w fasonie który mnie interesował poprosiłam jedną ze sprzedawczyń aby sprawdziła czy jakiś inny sklep w trójmieście go posiada, Pani z góry uprzedziła, że na pewno nie ma, a kiedy ponowiłam prośbę Pani poklikała w komputerze i powiedziała z uśmiechem na twarzy że nie ma. Sprawdziłam to oczywiście jadąc do Galerii Bałtyckiej i okazało się że są. Myślę że po prostu tej sprzedawczyni nie chciało się sprawdzać i być może specjalnie powiedziała że tych butów nie ma. Jestem bardzo rozczarowana postawą tej Pani i już na pewno nie będę robić tam zakupów.
Robiłam wczoraj zakupy w tym hipermarkecie i nie mogłam znaleźć produktu kiedy zapytałam jedną ze sprzedawczyń pomimo iż była zajęta modernizacją działu udzieliła mi odpowiedzi. Była bardzo miła i bardzo spodobało mi się to że nie odesłała mnie do kogoś innego ani nie była dla mnie nie życzliwa. Mam nadzieję że cały personel tego hipermarketu jest równie pozytywnie nastawiony na klienta tak jak ta Pani.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.