Opinia użytkownika: Katarzyna_2666
Dotycząca firmy: Mohito
Treść opinii: Dwa dni temu dostałam w prezencie portfel ze sklepu mohito - a ponieważ mi się nie podobał chciałam go wymienić. Udałam się więc do najbliższego mi salonu mohito a było to w galerii przymorze. Sam zwrot przebiegł bardzo szybko natomiast zakup innego portfela...no cóż wielkie rozczarowanie. Po wybraniu innego modelu okazało się, że nie ma on ceny, ani metki z kodem i Panie, które były na zmianie nie mogły go nabić na kasę co prawda podjęły próbę dzwonienia do innego salonu w celu ustalenia felernego kodu ale niestety bezskutecznie. Umówiłyśmy się, że ustalą kod portfela i będę mogła go odebrać dwa dni później. Z tym, że kiedy zjawiłam się dwa dni później niestety nic nie było zrobione w mojej sprawie. Znów musiałam czekać aż kolejna Pani spróbuje ustalić cenę mojego portfela i po godzinnych próbach udało się! Pomimo iż obsługa bardzo sympatyczna i uśmiechnięta to sklep oceniam negatywnie, poczułam się trochę zlekceważona gdyż nie tak umawiałam się z obsługą a poza tym ile można czekać na znalezienie kodu do portfela.