Byliśmy z mężem kupić narzędzie. W sklepie było może 2 innych klientów. Przy punkcie informacyjnym zebrał się chyba cały zespół pracowniczy. Gdy podeszliśmy z prośbą o pomoc, to nie dość, że nie przerwali rozmów, to jeszcze nikt nie raczył się do nas odezwać ! Nie polecam tego marketu budowlanego: obsługa w większości niesympatyczna i niekompetentna.
Mały wybór produktów z danej kategorii, ale każdy przedmiot jest wyraźnie wyeksponowany.
Niestety nie doczekałam się na pracownika z danego działu, a gdy zaczęłam szukać, to okazało się, że nawet nie ma kogo spytać, musiałabym iść aż do punktu informacyjnego. Za to widoczne były skupiska personelu w dziale świątecznym.
W sklepie jest tylko jeden minus: długo czeka się na pracownika z danego działu, żeby zaczerpnąć informacji na temat produktu, który chce się kupić. Ale gdy pracownik jest już do naszej dyspozycji, to zakupy stają się czystą przyjemnością. Kupowałam wkład kominkowy, pracownik udzielił mi wszystkich informacji na temat każdego wkładu, obszernie porównał produkty. Nie robił też problemu, gdy poprosiłam o przywiezienie wkładu z magazynu, gdyż ten na sklepie miał ryskę. Bardzo praktyczne okazało się też ustawienie kasy przy wyjściu towarowym: nie musiałam prawie 100 kg transportować przez cały sklep, a pracownicy dodatkowo pomogli włożyć zakup do samochodu. Polecam !!
Chcę pochwalić Empik za super obsługę. Szukałam książki na prezent konkretnego autora. Gdy poprosiłam o pomoc pracownika będącego na sklepie, miałam wrażenie, że to dla niego przyjemność. Taka prawdziwa. Szybko została wskazana mi półka z tym autorem, pracownik kolejno wyjmował tytuły i mówił swoje odczucia o danej pozycji.Wielkie brawa za wspaniałą obsługę.
Jakiś czas temu w Żabce na Osiedlu Wschód zmienił się właściciel. I wtedy ta Żabka nabrała w moich oczach nowej jakości: sprzedawca jest zawsze miły i uśmiechnięty, pomoże odszukać dany towar. Promocje w tej Żabce są zawsze widoczne, a co najważniejsze: obsługująca osoba zawsze zaprasza do skorzystania z promocji, ale nie robi tego nachalnie.
Wizyta w tej przychodni to czysta przyjemność. Cały lokal jest czysty i pachnący. Personel sprawnie i szybko obsługuje. Przy recepcji jest zawsze dostępna woda. W tym miejscu można zawsze uzyskać niezbędne informacje. Lekarz przyjmujący jest punktualny, a wizyta przebiega bez "doktorskiego" nadęcia. Polecam wszystkim przyszłym i obecnym mamom.
Chcę zwrócić uwagę na dość skomplikowany dostęp do Infolinii Getin Banku. Na połączenie czekałam ponad 10 minut. Obsługujący mnie Pan sennym, mało wyraźnym głosem po kolejnych 10 minutach dziwnych pytań, poinformował mnie, że dziś nie udzieli mi odpowiedzi na moje pytania dotyczące kredytu ( podałam wszelkie wymagane dane potrzebne do identyfikacji), gdyż nie mam login. A login mogą mi przesłać pocztą, jak wyrażę zgodę na coś co tak szybko przeczytał, że generalnie nic nie zrozumiałam. Ostatecznie do tej pory nie mogę uzyskać odpowiedzi o moim kredycie.
Po wejściu do sklepu od razu zaskoczył mnie bałagan na stoisku z gazetami: z Angory powyjmowany był dodatek wyborczy, skutkiem czego kupiłam gazetę bez dodatku. Najbardziej irytujące są kolejki do kasy, zawsze tam jest otwarta 1 -3 kasy. Tym razem zdenerwowała mnie nieumiejętność przerwania przez kasjerkę jej prywatnej rozmowy ze znajomym, który wciąż ją zagadywał. Kasjerka dodatkowo nie panowała nad zakupami swojego znajomego: zostały zajęte obie przegródki, a ja musiałam „ na szybkiego „ swoje zakupy pakować: z jej rąk wprost do torby.
Od czerwca korzystam z usług tego punktu. Doradcy zawsze mili i służą fachową pomocą. W środę zmuszona byłam złożyć niezapowiedzianą wizytę. Mimo tego faktu zostałam również sprawnie obsłużona. Musiała m wprawdzie poczekać ok 20 minut i mimo, że punkt zaraz miał być zamknięty, to doradca bez patrzenia na zegarek udzielił mi potrzebnej informacji
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.