Patio Color

(2.71)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (9 z 16)

Market dobrze zaopatrzony...
Market dobrze zaopatrzony uporządkowany. Obsługa nie zawsze chętna do pomocy. Rozerwane worki z węglem a gdy klient nie zauważył tego i się węgiel rozsypał to jest pretensja do klienta.

Klient_3GrN

09.02.2022

Placówka

Żyrardów, Przemysłowa 6

Nie zgadzam się (0)
Najgorsza obsługa i...
Najgorsza obsługa i wyrzucone pieniądze w błoto. Ni polecam

zarejestrowany-uzytkownik

29.03.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Myślałam, ze z...
Myślałam, ze z tym poziomem obsługi klienta spotkam się tylko w urzędach, jednak myliłam się i teraz wiem, ze może być gorzej. Mam wrażenie ze personel w Patio Zyrardow jest zatrudniany z przypadku. Żadnej wiedzy w temacie czy podjęcia próby rozwiązania lub wskazania propozycji rozwiazania. I jeszcze daja odczuć, ze klient jest tyle bezczelny przerywając prywatna rozmowę telefoniczna pracownikowi podczas jego pracy. Zdecydowanie nie polecam i w każdym wypadku wole pojechać do stolicy niż jeszcze raz wejść do tego sklepu.

zarejestrowany-uzytkownik

02.02.2019

Placówka

Żyrardów, 1Maja 65B

Nie zgadzam się (0)
Pracownicy niekompetentni, brak...
Pracownicy niekompetentni, brak jakiejkolwiek pozytywnej reakcji ze strony pracownikow na moje pytania

zarejestrowany-uzytkownik

21.05.2014

Placówka

Żyrardów, 1Maja 65B

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: wygląd miejsca obsługi, personel, wiedza i doradztwo.

zalogowany_użytkownik

11.05.2014

Placówka

Żyrardów, 1 maja

Nie zgadzam się (0)
Market dobrze zaopatrzony,...
Market dobrze zaopatrzony, obsługa miła, bez problemu odnalazłam dzięki nim potrzebne mi towary, starają się doradzać, zadają pytania co do potrzeb klienta. Personel ubrany zgodnie ze standardem firmowym, szybka obsługa na sali sprzedaż oraz na kasie, co ważne-nawet kobiety pracujące na działach typowo męskich bardzo dobrze znają asortyment

Jola_11

22.11.2012

Placówka

Żyrardów, 1Maja 65B

Nie zgadzam się (1)
W Patio Color...
W Patio Color robię wszystkie zakupy budowlane gdy są mi niezbędne. Ta hurtownia jest dosyć długo w naszym mieście i cieszy się dużą renomą. Ostatnio zwiększył się asortyment. Doszły kasy, nowi pracownicy. Towar mają bogaty a specjaliści służą pomocą w każdej chwili. Do przewozu większych towarów mają samochód.

zarejestrowany-uzytkownik

22.10.2012

Placówka

Szczecinek, Wiśniowa 1

Nie zgadzam się (0)
Gdy rozpoczęła się...
Gdy rozpoczęła się wiosna nadszedł czas na zmiany w moim domu i ogrodzie tak wiec wybralam sie do miejscowego Patio Color. Asortyment swietnie poukladany i przystosowany do kazdych potrzeb ceny od najmniejszych po wyzsze w zaleznosci od danej jakosci produktu. Wszystko w tym sklepie ma swoje miejsce a obsluga? Bardzo dobrze wykwalifikowana i zawsze chetna do pomocy , zacheta do poproszenia o rade jest schlodny wyglad oraz szczery usmiech na twarzach personelu. Panue tam istnie rodzinna atmosfera.

Joanna_2258

15.07.2012

Placówka

Żyrardów, 1Maja 65B

Nie zgadzam się (2)
Byliśmy z mężem...
Byliśmy z mężem kupić narzędzie. W sklepie było może 2 innych klientów. Przy punkcie informacyjnym zebrał się chyba cały zespół pracowniczy. Gdy podeszliśmy z prośbą o pomoc, to nie dość, że nie przerwali rozmów, to jeszcze nikt nie raczył się do nas odezwać ! Nie polecam tego marketu budowlanego: obsługa w większości niesympatyczna i niekompetentna.

Katarzyna_26

18.05.2012

Placówka

Żyrardów, 1Maja 65B

Nie zgadzam się (3)

Patio Color

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Patio Color?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Market dobrze zaopatrzony...
Market dobrze zaopatrzony uporządkowany. Obsługa nie zawsze chętna do pomocy. Rozerwane worki z węglem a gdy klient nie zauważył tego i się węgiel rozsypał to jest pretensja do klienta.