Nie jestem ekspertem, jeśli chodzi o części samochodowe, a tak się czasem składa, że trzeba coś wymienić. Trafiłam do Foty. Najpierw telefonicznie ustaliłam, jakich części potrzebuję i czy są one dostępne. Zostałam poinformowana o kosztach i kiedy mogę się zgłosić po zamówione przeze mnie części. Po przybyciu na miejsce zostałam szybko i sprawnie obsłużona, moje zamówienie było już przygotowane. Wystarczyło zapłacić i odebrać części. Osoba, z którą rozmawiałam okazała się doskonałym doradcą, znającym się na swoim fachu.
Jeden z lepiej zaopatrzonych sklepów w Olsztynie. Bardzo duży wybór asortymentu, owoce i warzywa świeże. Łatwo można odnaleźć szukane artykuły. Niestety jeden mankament, pomimo, iż towar promocyjny został wyprzedany, nie usunięto oznaczenia informującego o promocyjnej cenie. Nad oznaczeniem ustawiony był towar w normalnej cenie, jednak był to towar tej samej firmy, co towar promocyjny. Na całe szczęście w hipermarkecie są sprawne czytniki cen, dzięki czemu można uniknąć rozczarowania przy kasie.
Personel był nieuprzejmy,leniwy i arogancki. Poprosiłam o hot-doga. Poinformowano mnie, że nie ma hot-dogów. Jak wynikło z rozmowy, najzwyczajniej w świecie nie chciało im się ich robić. Sprzedawca był najprawdopodobniej nowym pracownikiem, gdyż nie miał pojęcia o tym, co jest, a czego nie ma i pytał swojej koleżanki. Pani natomiast była niekulturalna zadając mi-klientce pytanie : czy jestem taka głodna, że muszą mi robić hot-doga. Poza tym, zajmowała się w tym samym czasie rozmową towarzyską z jakimś znajomym, który to znajomy również dodał kilka słów od siebie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.