Opinie użytkownika (7)

Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_1220

04.07.2017

Itaka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_1220

04.07.2017

Wizzair

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_1220

04.07.2017

Ryanair

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Brak...
Bardzo dobrze. Brak większych zastrzeżeń. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_1220

04.07.2017

FLiXBUS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. W...
Bardzo dobrze. W gorące dni jest zbyt mocna klimatyzacja, ogólnie jest zimno. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_1220

04.07.2017

PKP Intercity

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Brak...
Bardzo dobrze. Brak zastrzeżeń. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_1220

04.07.2017

LOT

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Spotkałam się...
OK. Spotkałam się z niezwykle nieuprzejmym konduktorem, mimo, że byłam z dzieckiem w wózku i nie zdążyłam kupić biletu przed odjazdem, ponieważ była duża kolejka, nie chciał mi sprzedać biletu w pociągu tłumacząc, że powinnam przejść z ostatniego wagonu do pierwszego żeby to zrobić! Ostatecznie dostałam karę. Na plus: oferta,cena,asortyment. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_1220

04.07.2017

Koleje Mazowieckie

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi