Opinie użytkownika (3)

Nie było kilku...
Nie było kilku rzeczy, które potrzebowałam, ze względu na niższą cenę uparłam sie na wybrane produkty. Pani farmaceutka poleciła inne zastępcze dodatkowo doliczyła promocje, o ktorej nie wiedzialam, co znacznie obniżyło cenę zakupów. Miła obsługa, natomiast długi czas oczekiwania na przyjęcie do kasy.

Katarzyna_1057

16.11.2011

Hibiskus

Placówka

Poznań, Hetmańska 104

Nie zgadzam się (2)
Udałam się do...
Udałam się do sklepu Super pharm, ponieważ chcialam zakupic gąbke do nakładania makijażu. Niby nic a jednak coś. W przedświątecznej gorączce nie mogłam takowej znaleźć, więc postanowiłam zapytać pracownika o to gdzie takowe są. W biegu złapałam jedna z pracownic, która po zadanym pytaniu odesłała mnie z wielkim grymasem na twarzy do pracownic przy kosmetykach typu pudry itd. Podeszłam do 3 pracownic, które w międzyczasie obklejały jakieś pudełka i zadałam to samo pytanie - gdzie znajdę gąbki do nakładania podkładu - panie spojrzały na siebie i dosłownie wzrokiem mordercy zmierzyły mnie od góry do dołu burkneły od niechcenia - że są na wieszaczkach przy kasie. Zatem, zgodnie ze wskazówką udałam się pod kasę, jakież było moje zaskoczenie, że przy kasach na "wieszaczkach" są same maseczki i pomadki. Kręcąc się zauważyłam coś "gąbko podobnego", dość duży kawałek od kas. Nie było takiej jakiej szukałam (same do demakijażu), wiec pytam panią z obsługi, stojącą obok mnie gdzie znajdę to co chce. Pani odwróciła się do mnie tyłem i niby mi tłumaczyła, aczkolwiek nic nie zrozumiałam. Poprosiłam zatem, aby skierowała twarz do mnie skoro chce ze mną rozmawiać... i co? znowu zostałam odesłana do działu z pudrami. Pozostało mi machnąć ręką i wyjść ze sklepu po 20 minutach poszukiwań z pustymi rękami.

Katarzyna_1057

10.12.2009

Super-Pharm APTEKA

Placówka

Poznań, ul. Półwiejska 42

Nie zgadzam się (25)
Kontakt z infolinia...
Kontakt z infolinia UPC w sprawie nie działającej usługi Internet. Bardzo długi czas oczekiwania na obsługę około 10 minut zanim zgłosił się konsultant, dodatkowo męczący IVR, który przedłuża połączenie z CC. Konsultant bardzo uprzejmy, udzielił odpowiedzi na wszystkie zadane pytania i rozwiązał problem. Co prawda co chwile coś sprawdzał w słuchawce była głucha cisza, jestem zadowolona z obsługi.

Katarzyna_1057

17.09.2009

UPC

Placówka

Nie zgadzam się (28)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi