Hibiskus

(3.70)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (5 z 6)

Pracownik zaprosił mnie...
Pracownik zaprosił mnie miło i powitał po zakończeniu obsługi poprzedniego klienta. Szybko zapoznał się z receptą i ruszył po lek do szafki. Jednocześnie wysłuchał mojej podpowiedzi, że większe opakowanie wolę, bo będzie korzystniejsze cenowo. Potwierdził ten fakt i przyniósł to większe opakowanie. Szybko wprowadził do systemu dane z recepty. Zapytał również czy będzie coś jeszcze. Po uzyskaniu odmownej odpowiedzi wyraźnie podał kwotę do zapłaty i wydał mi lek. Wybrałam płatność kartą więc życzliwie zaprosił mnie do terminala. Sprawnie przeprowadził procedurę, wydał mi paragon i potwierdzenie z terminala. I na koniec miło pożegnał. Wizyta przebiegła sprawnie i w życzliwej atmosferze.

Katarzyna_5010

30.04.2017

Placówka

Warszawa, Targowa 67

Nie zgadzam się (0)
Ostatnio zauważyłam, że...
Ostatnio zauważyłam, że idąc do apteki robię to niechętnie. Ponieważ często zdarza się, że farmaceuci chyba niechętnie wykonują swój zawód. Aczkolwiek w tej aptece jest zupełnie inaczej. Panie farmaceutki bardzo dobrze obsługują klientów, robią to z uśmiechem na twarzy i widać, że lubią swoją pracę. Jeśli potrzebujemy pomocy chętnie nam jej udzielą.

Agata_875

06.11.2012

Placówka

Tychy, Owczarska 9

Nie zgadzam się (0)
Mama poprosiła mnie...
Mama poprosiła mnie o wykupienie leku na receptę. Wybrałam tę konkretną aptekę ze względu na jej lokalizację – miałam coś do załatwienia w pobliżu. Nad apteką jest zielony szyld z nazwą, nie do końca dobre wrażenie robią kraty w oknach. W pomieszczeniu było czysto, panował tam porządek. Oprócz mnie w aptece nie było żadnego innego klienta. Farmaceutka była uprzejma, schludnie ubrana w kitel. Trudno mi odnieść się do cen, bo kupowałam tylko 1 lek i nie wiem ile on kosztuje gdzie indziej, nie mam natomiast żadnych zastrzeżen co do jakości obsługi w tym miejscu. Nieco trudno o miejsce parkingowe w pobliżu apteki.

Karolina_962

04.06.2012

Placówka

Poznań, Hetmańska 104

Nie zgadzam się (0)
Nie było kilku...
Nie było kilku rzeczy, które potrzebowałam, ze względu na niższą cenę uparłam sie na wybrane produkty. Pani farmaceutka poleciła inne zastępcze dodatkowo doliczyła promocje, o ktorej nie wiedzialam, co znacznie obniżyło cenę zakupów. Miła obsługa, natomiast długi czas oczekiwania na przyjęcie do kasy.

Katarzyna_1057

16.11.2011

Placówka

Poznań, Hetmańska 104

Nie zgadzam się (2)
Byłam jedynym klientem...
Byłam jedynym klientem w aptece. Przy żadnym z 3 stanowisk sprzedaży nie było w danej chwili nikogo z personelu, jednak bardzo szybko podeszła farmaceutka do jednego z nich. Realizowałam 2 recepty oraz dokonywałam zakupu kilku pozycji leków bez recepty. W międzyczasie z zaplecza wyszła druga pani, usiadła przy wolnym okienku, jednak klientów nadal nie było. Zapytałam o jedną z pozycji bez recepty (specjalny plaster z opatrunkiem) - otrzymałam odpowiedź, że nie nie ma tego artykułu. Nie poinformowano mnie, czy jest to chwilowy brak, czy stały brak tego asortymentu. Zapytałam o alternatywne 2 artykuły, jednak również ich nie było. Kolejne moje pytanie to - czy apteka może dla mnie zamówić w hurtowni jeden z opatrunków. Farmaceutka jednak (w tym samym czasie sumując zakupy) bąknęła pod nosem, że nie wie. Poza brakiem kompetencji personelu, placówka prezentuje się dobrze, część leków jest poustawianych w przestronnych gablotach, niektóre z nich są wyeksponowane jako sprzedaż promocyjna. Wnętrze jest czyste, oznaczenia widoczne, ceny atrakcyjne.

Beata_59

18.07.2009

Placówka

Warszawa, Malczewskiego 52

Nie zgadzam się (18)

Hibiskus

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Hibiskus?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Pracownik zaprosił mnie...
Pracownik zaprosił mnie miło i powitał po zakończeniu obsługi poprzedniego klienta. Szybko zapoznał się z receptą i ruszył po lek do szafki. Jednocześnie wysłuchał mojej podpowiedzi, że większe opakowanie wolę, bo będzie korzystniejsze cenowo. Potwierdził ten fakt i przyniósł to większe opakowanie. Szybko wprowadził do systemu dane z recepty. Zapytał również czy będzie coś jeszcze. Po uzyskaniu odmownej odpowiedzi wyraźnie podał kwotę do zapłaty i wydał mi lek. Wybrałam płatność kartą więc życzliwie zaprosił mnie do terminala. Sprawnie przeprowadził procedurę, wydał mi paragon i potwierdzenie z terminala. I na koniec miło pożegnał. Wizyta przebiegła sprawnie i w życzliwej atmosferze.