Miałam okazję komunikować się za pośrednictwem kanału "czat". Obsługa miła, szybko odpowiada na pytania, pracownicy banku wydają się osobami kompetentnymi. Jedynym minusem jest długi okres oczekiwania na połączenie z konsultantem. Poza tym bez uwag.
Bardzo dobrze. Jakoś obsługi w porządku. Jakość produktów lepsza niż w CCC. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Obsługa raczej miła i uprzejma. Jednak jakość butów fatalna Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.
Bardzo dobrze. Obsługa w firmie McDonald's przebiega szybko i sprawnie. Problem pojawia się, gdy jest duża liczba klientów lub jakaś wycieczka. Najgorsze wtedy jest to oczekiwanie pod telewizorem który wyświetla zrealizowany numer zamówienia. Wcześniejsza organizacja, że przy zamawianiu dostawało się zamówione jedzenie była bardziej przyjemna. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Obsługa w firmie Orlen przebiega sprawnie i szybko. Pracownicy są mili i sami oferują swoją pomoc np. przy nalaniu paliwa itp. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Ogólnie obsługa w firmie BP przebiega sprawnie i dość szybko. Jednak pracownicy są obojętni, mało sympatyczni. Mam wrażenie, że wykonują swoją pracę, bo muszą. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.
Wybrałam się do tego sklepu, ponieważ zainteresował mnie szafka, którą zobaczyłam w gazetce reklamowej. Po przyjściu do sklepu i wejściu na część ekspozycyjną sklepu nie widziałam nikogo z obsługi. Przeszłam powoli sama dookoła sklepu. Po obejściu sklepu zauważyłam Panią z obsługi. Zapytałam czy jest szafka, której szukam, abym mogła ją zobaczyć. Pani zaprowadziła mnie, w miejsce gdzie stały różne szafki. Pokazała mi tą konkretną z gazetki, a także inne podobne, abym mogła coś wybrać. Zdecydowałam się na zamówienie i poszłam z Panią, aby spisać zamówienie. Poinformowano mnie, że zamówienie powinno być gotowe do odbioru w ciągu trzech tygodni. Sklep posiada duży asortyment, tak więc jest w czym wybierać. Minusem jest to, że jest zbyt wiele mebli w porównaniu do powierzchni sklepu, co wywołuje wrażanie, że w sklepie jest po prostu bardzo ciasno. Ogólnie jestem zadowolona z obsługi, mam tylko nadzieje, że termin realizacji nie ulegnie wydłużeniu.
Byłam w tym sklepie po raz kolejny ale po raz pierwszy dokonując zakupu. Kiedy przyszłam w sklepie nie było zbyt wiele ludzi, pewnie dlatego, że były to godziny popołudniowe. Przyszłam z zamiarem zakupienia odkurzacza. Kiedy podeszłam do stoiska z interesującym mnie asortymentem po chwili podszedł do mnie Pan z obsługi. Zapytał czy może w czymś pomóc. Jako, że miałam pewne wątpliwości zadałam mu kilka pytań. Pan bez problemu udzielił mi odpowiedzi na nurtujące mnie pytania, a nawet przyniósł z zaplecza zapakowany odkurzacz, aby wyjaśnić kwestię wyposażenia, które znajduje się w komplecie. Po kilku minutowej rozmowie zdecydowałam się na zakup i poszłam do kasy aby zapłacić. Pan, który mnie obsługiwał, był bardzo miły i uprzejmy. Po rozmowie można uznać, że był kompetentny. W sklepie panowała miła atmosfera, było czysto, a z głośników słychać było muzykę. Odkurzacz na razie służy mi dobrze i mam nadzieje, że tak zostanie. Sklep jak i samą obsługę oceniam bardzo dobrze i na pewno tam wrócę jeśli będę miała dokonać zakupu jakiegoś sprzętu elektronicznego.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.