Opinie użytkownika (8)

Miałam okazję komunikować...
Miałam okazję komunikować się za pośrednictwem kanału "czat". Obsługa miła, szybko odpowiada na pytania, pracownicy banku wydają się osobami kompetentnymi. Jedynym minusem jest długi okres oczekiwania na połączenie z konsultantem. Poza tym bez uwag.

Kasieńka_2

22.09.2017
Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Jakoś...
Bardzo dobrze. Jakoś obsługi w porządku. Jakość produktów lepsza niż w CCC. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Kasieńka_2

25.07.2017

DEICHMANN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Obsługa...
Bardzo dobrze. Obsługa raczej miła i uprzejma. Jednak jakość butów fatalna Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Kasieńka_2

25.07.2017

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Obsługa...
Bardzo dobrze. Obsługa w firmie McDonald's przebiega szybko i sprawnie. Problem pojawia się, gdy jest duża liczba klientów lub jakaś wycieczka. Najgorsze wtedy jest to oczekiwanie pod telewizorem który wyświetla zrealizowany numer zamówienia. Wcześniejsza organizacja, że przy zamawianiu dostawało się zamówione jedzenie była bardziej przyjemna. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Kasieńka_2

18.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Obsługa...
Bardzo dobrze. Obsługa w firmie Orlen przebiega sprawnie i szybko. Pracownicy są mili i sami oferują swoją pomoc np. przy nalaniu paliwa itp. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Kasieńka_2

18.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Ogólnie obsługa...
Dobrze. Ogólnie obsługa w firmie BP przebiega sprawnie i dość szybko. Jednak pracownicy są obojętni, mało sympatyczni. Mam wrażenie, że wykonują swoją pracę, bo muszą. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.

Kasieńka_2

18.07.2017

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wybrałam się do...
Wybrałam się do tego sklepu, ponieważ zainteresował mnie szafka, którą zobaczyłam w gazetce reklamowej. Po przyjściu do sklepu i wejściu na część ekspozycyjną sklepu nie widziałam nikogo z obsługi. Przeszłam powoli sama dookoła sklepu. Po obejściu sklepu zauważyłam Panią z obsługi. Zapytałam czy jest szafka, której szukam, abym mogła ją zobaczyć. Pani zaprowadziła mnie, w miejsce gdzie stały różne szafki. Pokazała mi tą konkretną z gazetki, a także inne podobne, abym mogła coś wybrać. Zdecydowałam się na zamówienie i poszłam z Panią, aby spisać zamówienie. Poinformowano mnie, że zamówienie powinno być gotowe do odbioru w ciągu trzech tygodni. Sklep posiada duży asortyment, tak więc jest w czym wybierać. Minusem jest to, że jest zbyt wiele mebli w porównaniu do powierzchni sklepu, co wywołuje wrażanie, że w sklepie jest po prostu bardzo ciasno. Ogólnie jestem zadowolona z obsługi, mam tylko nadzieje, że termin realizacji nie ulegnie wydłużeniu.

Kasieńka_2

03.09.2011

Mekona

Placówka

Lubliniec, Mickiewicza 28

Nie zgadzam się (3)
Byłam w tym...
Byłam w tym sklepie po raz kolejny ale po raz pierwszy dokonując zakupu. Kiedy przyszłam w sklepie nie było zbyt wiele ludzi, pewnie dlatego, że były to godziny popołudniowe. Przyszłam z zamiarem zakupienia odkurzacza. Kiedy podeszłam do stoiska z interesującym mnie asortymentem po chwili podszedł do mnie Pan z obsługi. Zapytał czy może w czymś pomóc. Jako, że miałam pewne wątpliwości zadałam mu kilka pytań. Pan bez problemu udzielił mi odpowiedzi na nurtujące mnie pytania, a nawet przyniósł z zaplecza zapakowany odkurzacz, aby wyjaśnić kwestię wyposażenia, które znajduje się w komplecie. Po kilku minutowej rozmowie zdecydowałam się na zakup i poszłam do kasy aby zapłacić. Pan, który mnie obsługiwał, był bardzo miły i uprzejmy. Po rozmowie można uznać, że był kompetentny. W sklepie panowała miła atmosfera, było czysto, a z głośników słychać było muzykę. Odkurzacz na razie służy mi dobrze i mam nadzieje, że tak zostanie. Sklep jak i samą obsługę oceniam bardzo dobrze i na pewno tam wrócę jeśli będę miała dokonać zakupu jakiegoś sprzętu elektronicznego.

Kasieńka_2

03.09.2011

Media Expert

Placówka

Lubliniec, Karola Miarki 11

Nie zgadzam się (8)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi