Byłam ostatnio na przeglądzie stomatologicznym, ściąganiu kamienia i fluoryzacji w przychodni dentystycznej PRODENT.
Oczekiwanie na wizytę umilała cicho grająca muzyka i możliwość przeglądnięcia prasy, dla każdego tematycznie poukładanej.
Obsługa w recepcji była miła i fachowa, a samo oczekiwanie nie trwało dłużej niż powinno tzn. wizyta odbyła się punktualnie.
Gabinet zadbany, czysty, przyjemny. Zostałam zapytana o stan zdrowia. Pani stomatolog nie umilała wizyty, a wręcz miałam wrażenie że jest tam na siłę i jej przeszkadzam, na poważny zabieg nie polecam.. Jednak usługa była wykonana prawidłowo, do tego nie mam żadnych zastrzeżeń.
Po wyjściu z gabinetu była możliwość przepłukania ust wodą, były przygotowane kubeczki z wodą.
W sobotę 17.09.2011 byłam gościem na na weselu w restauracji IMPERIUM, chciałabym zgłosić obserwację tego miejsca.
W lokalu tym znajdują się dwie sale weselne (większa i mniejsza), początkowo myślałam, że wesela będą sobie nawzajem przeszkadzać, tym bardziej że dla obydwóch pomieszczeń jest wspólna toaleta. Jak się jednak okazało, jedno wesele wogóle nie zakłócało drugiego. Z toaletami nie było problemu, bo jest ich tam na tyle dużo, że nie było mowy o czekaniu w kolejkach. Klimatyzacja po uprzedniej sugestii ze strony gości została ustawiona na odpowiednią temperaturę, więc temperatura była odpowiednia ( chociaż dopiero po prośbie, nie było to wcześniej sprawdzone i odpowiednio ustawione, ponieważ było za gorąco).
Obsługa wyrabiała się w czasie, zdarzały się upadki sztućca czy talerza, ale to się może zdarzyć każdemu. Jeśli kelnerzy zostali o coś poproszeni, to w miarę swoich możliwości służyli pomocą.
Jedzenie.. wiadomo, kwestia smaku. Mi osobiście smakowały ciasta i słodkości, gorzej z daniami pozostałymi, ponieważ nie toleruję szynek i mięs z widocznymi kawałkami tłuszczu, a te miały ich sporo.
Rosół tradycyjny, drugie danie tradycyjne, chociaż pół talerza z mięsami zajmowały wielkie udziska..
Miałam wrażenie, że krokiety podawane z barszczem jako jedno z ciepłych dań były zwyczajnie odgrzewane ( takie jak można sobie kupić na mrożonkach w każdym supermarkecie).
Jedzenie więc oceniam jako przeciętne..
W damskiej toalecie nie było mydła, dopiero po północy zadbano o to by było czym umyć ręce, za to ręczniki były uzupełniane na bieżąco.
Moja obserwacja dotyczy restauracji Eden w Krakowie.
Poszłam ze znajomymi na obiad i wybrałyśmy właśnie to miejsce.
Wystrój bardzo ładny, pozytywne wrażenie styl lekko 'góralski', przytulnie i miło..
Jedzenie bardzo dobre. Nie miałyśmy nic do zarzucenia, odpowiednia porcja, wyrazisty smak. Na przygotowanie posiłku nie czekałyśmy długo, pomimo dużej ilości osób, odpowiednio..
Jednak wielkim minusem jest fakt, że wraz z potrawą nie otrzymałyśmy kompletu sztućców. Musiałyśmy sobie po nie same podejść do baru..
Ogólnie obsługa nie jest zbyt miła. Trzy panie, które najchętniej siedziałyby za barem, a podczas roznoszenia posiłków wyglądają jakby robiły to z bólem i przymusem.
Restauracja na plus, wielki plus, ale organizacja słaba..
Moja obserwacja dotyczy hipermarketu Real w Krakowie.
W sklepie panował porządek, towar był poukładany na półkach, z małymi wyjątkami jednak to raczej wina klientów, którzy nie odkładają produktów na miejsce.
Moją uwagę zwróciły produkty promocyjne, o których dowiedziałam się z gazetki promocyjnej, jednak większości z nich w sklepie nie było. Byc może oferta była atrakcyjna również dla innych klientów i po prostu się spóźniłam, jednak nie kupiłam promocyjnych produktów po które przyjechałam.
Kolejnym minusem jest brak koszyków. Wózków jest wystarczająco, ale koszyków na małe zakupy zdecydowanie za mało. Musiałam wrócic z hali sklepowej, wziąśc duży wózek i jeździc pustym po sklepie.
Kupiłam kilka produktów, m.in.: nabiał, owoce, pieczywo.
Wszystko było świeże, produkty z datą ważności były jak najbardziej w terminie. Na stoiskach panował porządek.
Przy kasie zostałam obsłużona szybko i sprawnie, kasjerka przypomniała mi o mojej karcie Payback.
Moja obserwacja dotyczy sklepu obuwniczego Altero z Bonarka City Center w Krakowie.
Obsługa w sklepie jest bardzo miła, przymierzałam kilka par butów, niektórych po 2 rozmiary i pani z obsługi bardzo pomogła. Nie musiałam sama szukac interesujących mnie produktów, a jedynie powiedziec ktróre buty i w jakim rozmiarze chcę przymierzyc. Co istotne, dostałam jednorazowe 'stopki' do mierzenia butów. Piszę o tym, ponieważ w wielu sklepach zapomina się o tym szczególe, który jest jednak bardzo ważny.
Poinformowano mnie o sposobie konserwacji i pielęgnacji obuwia.
W sklepie panował porządek, buty ułożone były równo, a ich odpowiednie rozmiary nie był porozrzucane po sklepie, lecz poukładane rosnąco.
Byłam bardzo zadowolona z wizyty w tym sklepie.
W dniu 3.04.2011r wybrałam się na Kebab do baru u Szwagra.
Muszę przyznać, że jest to najlepszy tego typu bar w jakim dotychczas miałam okazje jeść posiłek.
Zaczynając od obsługi- podejście pracowników do klienta jest bardzo satysfakcjonujące. Są mili, uśmiechnięci, chętni do rozmowy.
Zostałam zapytana o to jakie dodatki preferuję, jak bułka ma być spieczona. W takiej atmosferze aż miło było czekać.
Co do produktu- 100% satysfakcji. Bułka, mięso i dodatki świeże, proporcje w składnikach zachowane.
Cena odpowiednia.
Jestem bardzo zadowolona z wizyty w tym miejscu, na pewno często tam wrócę.
Bardzo pozytywna opinia dla sklepu internetowego www.agito.p
Zakup:golarka męska.
Ceny na agito.pl są dużo niższe niż w sklepach tradycyjnych ! Szukałam.. szukałam.. i nigdzie nie znalazłam niższej ceny ( ani w internecie ani w żadnym sklepie tradycyjnym), mimo iż spotkałam się nawet z promocją tej golarki..
Przesyłka-bardzo szybka, szczerze mówiąc nawet się nie spodziewałam, że tak szybko dojdzie do transakcji.
Komentarz do mojej obserwacji- bardzo pozytywny.
Chciałam kupić aparat fotograficzny. Pan z obsługi polecił mi aparat o bardzo dobrych parametrach w cenie odpowiedniej na moją kieszeń. Jestem bardzo zadowolona z obsługi w tym sklepie. Przy kasie bardzo miła Pani, zaoferowała możliwość zakupu na raty i wszystko przedstawiła w jasny i konkretny sposób, jednak ja wolałam zakupić towar za gotówkę. Obsługa bardzo pozytywnie nastawiona na klienta i dobrze zorientowana.
Wybrałam się dzisiaj na zakupy do osiedlowego Tesco. Do 'małego' tesco mam bliżej więc wybrałam ten a nie hipermarket na drugim osiedlu.
Jest to mała hala więc towaru też jest mniej, jednak podstawowe produkty są co jest najważniejsze. W sklepie panował porządek, nie zauważyłam żeby gdzieś było brudno czy panował nieporządek na półkach. Najpierw kupiłam pieczywo, było świeże i na półkach były woreczki, czego czesto w sklepach brakuje.
Ceny produktów, które kupowałam zgadzały się z tymi które były umieszczone na półkach.
Obsługa w kasie przebiegła sprawnie, kasy były czynne więc nie spędziłam dużo czasu w kolejce.
Minusem był brak darmowych reklamówek przy kasach ale była możliwość zakupienia normalnych reklamówek.
Ogólnie zakypy zrobione o tej porze w tym sklepie przebiegły szybko sprawnie i przyjemnie.
Byłam wczoraj na wycieczce do Sandomierza i w porze obiadowej odwiedziłam restauracje "Kasztelanka". Restauracja urządzona jest ładnie, panuje miła atmosfera i klimat. Posiada ona spory ogródek jak i dużo miejsca w środku więc pomimo dużej liczby gości miejsce się znalazło. Jednak stoliki w środku były ustawione bardzo ciasno, także nie dało się swobodnie wstać tylko musiałam się przeciskac i żeby wyjsc do toalety najpierw musiała wstac moja siostra zebym ja mogla wstac od stolu. Obsłużeni zostaliśmy przez bardzo nieuprzejmą kelnerke, zero kontaktu wzrokowego, działała jak maszyna. A jak przyniosła frytki do obiadu, to położyła talerzyk na karcie.. Co było conajmniej dziwne. Ale obserwując inne kelnerki to nie jest standardem w tej restauracji, ponieważ pozostałe panie były raczej miłe i uprzejme. Niezbyt fachową obsługę zrekompensowało jednak w miare szybko przygotowane jedzenie, które było w smaku naprawde dobre i świeże.
Ceny przystępne.
Generalnie zarówno ja jak i osoby jedzące ze mną obiad w tej restauracji, byliśmy zadowoleni.
Chciałabym gorąco polecic Bar-Max :) W mielcu znajdują się dwa lokale tej formy na os. lotników i na os. smoczka. Moja wypowiedź dotyczy lolalu na os. lotników. Jestem bardzo zadowolona z jakości produktów z tego lokalu. To nie przypadek, ponieważ zamawiałam pizze z tego lokalu już kilkakrotnie i zawsze spełniała 100% moje wymagania. Do tego dowóz był szybki i wszystko w jak najlepszym porządku.
Dokładnie tak samo jest z obsługą w lokalu, polecam gorąco.
Ceny nie są umieszczane w miejscu danego produktu, tj. na półce stoi puszka kukurydzy a pod nią cena 2.49 a w kasie okazuje się , że dana puszka kosztuje 4,50 a cena na półkach w rzecywistosci opisuje towar innej marki. czesto nie zwraca sie uwagi na napisy lecz na ceny i jesli pisze na nich "kukurydza" i cena jest umieszczona pod danym produktem to powinna oznaczac naprawde ten towar.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.