Altero

(3.17)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (83 z 101)

Jakość obsługi oceniam...
Jakość obsługi oceniam bardzo dobrze. Panie w sklepie bardzo uprzejme, pomagały przy doborze butów oraz szukały odpowiedniego rozmiaru. Zakupy były bardzo udane ponieważ promocja na wszystkie nie przecenione buty była -70%. Obsługa sklepu bardzo pomocna i życzliwa.

zarejestrowany-uzytkownik

02.03.2016

Placówka

Jastrzębie-Zdrój, Warszawska 2

Nie zgadzam się (1)
Zakupy rozpocząłem o...
Zakupy rozpocząłem o 18.35. Przywitała mnie uśmiechnięta brunetka w wieku ok 23 lat słowami ' Dzień dobry". Udałem się do półki z butami skórzanymi do garnituru. Po kilku chwilach podeszła do mnie pani i zapytała" Czy mogę w czymś pomóc?" odpowiedziałem, że tak ponieważ poszukuje buta, który wybrałem w rozmiarze 45. Po kilku chwilach sprzedawczyni wręczyła mi buta w wybranym przeze mnie rozmiarze. Zapytała, czy potrzebuję łyżki. W sklepie znajdowały się stopki, przez co nie było potrzeby kupowania skarpet do przymiarki buta (tak jak w innych salonach). Niewielkim negatywem była podłoga, na której znajdowały się lekko zniszczone płytki.

Krzysztof_1577

29.08.2015

Placówka

Ostrowiec Świętokrzyski, Mickiewicza 30

Nie zgadzam się (2)
W dniu 20.08.2015...
W dniu 20.08.2015 odwiedziłem salon obuwniczy z planem zakupu butów na wesele. Dwa modele spełniły moje oczekiwania względem wyboru. Nie było jednak rozmiaru właściwego dla mnie. Podszedłem do kasy aby Pani stojąca za kasą sprawdziła czy są dostępne w sklepie. Niestety również nie było. Nie zaproponowała mi aby sprawdzić w innych blisko zlokalizowanych sklepach. Po moim pytaniu czy może to sprawdzić - odpowiedział " Tak, bardzo proszę". Najbliższe buty były zlokalizowane w Ostrowcu Św.

Krzysztof_1577

21.08.2015

Placówka

Starachowice, Wyszyńskiego 14

Nie zgadzam się (3)
Skuszona przecenami postanowiłam...
Skuszona przecenami postanowiłam wejść do sklepu Altero. Przy kasie stały dwie Panie, które zupełnie nie zwróciły na mnie uwagi, nie zdziwiło mnie to gdyż zawsze jak tam jestem to Panie są zajęte czymś innym. Nie zwracając na to uwagi zaczęłam przeglądać buty. Przechadzając się między regałami, z pomieszczenia służbowego wyszła kolejna Pani ekspedientka, która spojrzała na mnie i już myślałam że zapyta się czy może mi w czymś pomóc. Niestety, na spojrzeniu się skończyło, a Pani dołączyła do koleżanek przy kasie i wszystkie zaczęły coś robić przy komputerze. Wychodząc ze sklepu jedna Pani na mnie spojrzała odprowadzając mnie wzrokiem.

zarejestrowany-uzytkownik

18.02.2015

Placówka

Zielona Góra, Wrocławska 17

Nie zgadzam się (0)
Jakość obsługi w...
Jakość obsługi w sklepie Altero naprawdę na bardzo wysokim poziomie. Pracownice kulturalne, miłe, chętnie służą pomocą. Dodatkowo, w sklepie bardzo czysto i schludnie. Bardzo pozytywna atmosfera do zakupów. Polecam

Enka_2

20.11.2014

Placówka

Starachowice, Wyszyńskiego 14

Nie zgadzam się (6)
W marcu kupiłam...
W marcu kupiłam buty w ktorych chodzilam do maja, rozkleily się wiec oddałam do reklamacji z racji ze nie miałam czasu odebrac ich w czasie wakacji ze sklepu odebralam je dopiero we wrześniu i wczoraj znów je zanosłam ten sam problem rozkleiły się.... Buty kosztowały około 100 zł niby moze nie duzo ale bez przesady, obsługa totalnie mnie wyśmiała jak moge przychodzic z taką głupotą.... Bede ten sklep omijać z daleka...

Gosia_37

29.10.2014

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
niestety nie jestem...
niestety nie jestem zadowolony z usług tej sieci sklepow. kupiłem sobie buty- sandały i po tygodniu czasu chodzenie odpadł mi pasek i rozkleiły się od środka podeszwy. oddając do reklamacji, pani je przyjęła, mówiąc ze w ciągu 2 tyg. otrzymam sms,że mozna je odebrac. taki sms nie przyszedł, wiec po 4 tygodniach odwiedzilem sklep. okazalo sie, ze reklamacja nie została uwzględniona, ponieważ było zbyt duże zuzycie obuwia- jak to mozliwe,że po tygodniu chodzenia, rozumiem ,że moga sie popsuc po 2 miesiacach ale nie po tygodniu. zwrotu pieniedzy nie ma, butów nie ma, a w dodatku takie same buty znalazlem w sklepie z chinska odzieza 3 razy tansze. masakra

zarejestrowany-uzytkownik

22.09.2014

Placówka

Lublin, Orkana 6

Nie zgadzam się (2)
Zawsze czysto, przejrzyście...
Zawsze czysto, przejrzyście i estetycznie wyłożone obuwie. Sympatyczna obsługa. Jedynie asortyment mógłby być większy.

Jadwiga_127

13.05.2014

Placówka

Jastrzębie-Zdrój, Warszawska 2

Nie zgadzam się (2)
Panie bardzo grzeczne,...
Panie bardzo grzeczne, uprzejme , miłe. Byłam w sklepie z reklamacją i chociaż reklamowanie produktu nie jest fajna sprawa, to muszę bardzo pochwalić proces reklamacji w tej firmie. Już dawno nie spotkałam się z tak dokładnym informowaniem klienta co dzieje się z jego produktem. Reklamacja trwała nieco dłużej niż tydzień, a w międzyczasie otrzymałam dwa smsy z informacja co jest z nią robione i chociaż moje obuwie zostało naprawione, a zima się skończyła, to taki sposób kontaktu z klientem bardzo mi się podoba

Joanna_2740

05.03.2014

Placówka

Zielona Góra, Wrocławska 17

Nie zgadzam się (5)
Kilka miesięcy od...
Kilka miesięcy od zakupu obuwia musiałem ponownie udać się do sklepu z powodu reklamacji obuwia. Niestety porozklejały się. Pani przyjmująca reklamację szybko wypełniła odpowiedni formularz i powiedziała, że będą w ciągu dwóch tygodni dzwonić z informacją. Wcześniej powiedziałem jej, że nie interesuje mnie naprawa tylko wymiana lub zwrot pieniędzy. Dlatego na formularzu dodała informację : "wymiana". Niezwykle mnie zaskoczono gdy tuż po dosłownie kilku dniach zadzwoniła do mnie Pani ze sklepu i powiedziała, że reklamacja jest pozytywnie rozpatrzona i mogę się zjawić po wybór nowego obuwia. Tak trzymać Altero!

jeden87

11.02.2014

Placówka

Bielsko-Biała, Warszawska 180

Nie zgadzam się (3)
Wystarczająca duża ilość...
Wystarczająca duża ilość dostępnych ekspedientek (każda z nich miała na sobie identyfikator co pozwoliło na szybkie znalezienie pomocy). Panie bardzo miłe, chętne do pomocy . Pomimo tego, iż w ekspozycji panował chaos ( wystawione obuwie powinno być ustawione "na tle" różnych rozmiarów tego szczególnego rodzaju obuwia, tak jednak nie jest) ekspedientka była bardzo dobrze zorientowana gdzie znajduje się szczególny rodzaj obuwia. Porady co do wyboru innego, ale podobnego obuwia były bardzo trafne. Uśmiech na twarzy stwarzał przyjazną atmosferę w czasie rozmowy.

Justyna_1515

29.12.2013

Placówka

Nowy Sącz, Nowojowska 1

Nie zgadzam się (2)
Sklep odwiedziłam w...
Sklep odwiedziłam w godzinach zwiększonego ruchu, ok. godz. 16.00. Mimo sporej liczby Klientów zostałam powitana przez pracownicę sklepu z równoczesną ofertą pomocy w wyborze produktów. Miło, nie natarczywie. Powierzchnia sklepu bardzo mała biorąc pod uwagę ilość towaru, dlatego poruszanie się między półkami i regałami jest dość utrudnione - szczególnie dla osób niezbyt szczupłych lub niosących pakunki. Zdecydowanie za mało puf i kanap do przymierzenia butów. Plusem jest duża liczba luster i dobre oświetlenie sklepu. Przyjazna i profesjonalna obsługa Klienta również. Polecam!

jolik79

27.09.2013

Placówka

Pszczyna, Plac Targowy 12

Nie zgadzam się (1)
Brak przywitania i...
Brak przywitania i kontaktu wzrokowego z klientem, jednak po poproszeniu o pomoc w znalezieniu rozmiaru szybkie obsłużenie klienta, natomiast brak późniejszego zainteresowania, zapytania o jakość buta i doniesienie odpowiedniego rozmiaru.

Izabela_783

13.09.2013

Placówka

Nowy Sącz, Nowojowska 1

Nie zgadzam się (1)
Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu pracownica w blond włosach przywitała mnie , natomiast reszta kompletnie nie zainteresowała się klientem, porządkując sklep. Niestety poszukując butów nie znalazłam rozmiarów, a sprzedawczynie nie kwapiły się również do pomocy. W otoczeniu panował jednak porządek.

zarejestrowany-uzytkownik

10.08.2013

Placówka

Bielsko-Biała, 11-go Listopada 11

Nie zgadzam się (1)
Nadszedł czas aby...
Nadszedł czas aby zmienić półbuty. Wszedłem do sklepu i rozejrzałem się za interesującym mnie obuwiem. Następnie wyszedłem i udałem się do innego sklepu obuwniczego by tam także sprawdzić asortyment. Niestety żadne obuwie nie spodobało się mi, więc wróciłem do Altero. Po chwili kiedy znów przyglądałem się obuwiu podeszła pracownica i zapytała w czym może pomóc. Poprosiłem więc Panią o konkretne rozmiary dwóch par obuwia. Przymierzyłem po czym zakupiłem jedne z nich, które bardziej mi spasowały. Kasjerka proponowała jeszcze dodatkowe wkładki do butów jednak nie zdecydowałem się na ich zakup. W sklepie czysto,a obsługa okazała się miła, także na nic takiego narzekać nie mogę.

jeden87

08.08.2013

Placówka

Bielsko-Biała, Warszawska 180

Nie zgadzam się (1)
Potrzebowałam bucików dla...
Potrzebowałam bucików dla dziecka, jednak nie chciałam wydawać ogromnych pieniędzy. Altero zawsze jest coś ciekawego. Sklep przeszedł remont jest teraz dużo ładniejszy i łatwiej się w nim poruszać. Na dziale z obuwiem dziecięcym znalazłam ciekawy model. Cena mi odpowiadała, wystawiona była pełna gama rozmiarów. Od razu znalazłam szukany rozmiar. Z wybranymi butami udałam się do kasy. Pani kasjerka była przemiła! Zaproponowała mi dodatkowy produkt, nawet zademonstrowała jak działa. Chętnie bym kupiła, jednak zbrakło mi pieniędzy, jednak wrócę po niego :) W sklepie było czysto, obsługa bardzo miła.

CiociaKlocia

09.05.2013

Placówka

Lublin, Orkana 6

Nie zgadzam się (3)
zgłoszono reklamacje obuwia,gdzie...
zgłoszono reklamacje obuwia,gdzie po 2 tygodniach użytkowania/trzy razy na nogach/odleciał obcas.specjalista d/s reklamacji orzekł naprawę obuwia z którą klient się nie zgodził żądając jak w reklamacji wymiany towaru na nowy lub zwrotu gotówki.po uświadomieniu niezgodności działania sklepu z ustawą konsumencką towar wymieniono na nowy. od zgłoszenia reklamacji do jej ukończenia czyli finalnie do wymiany towaru na nowy minęło prawie dwa miesiące.

Katarzyna_3869

31.01.2013

Placówka

Piotrków Trybunalski, Słowackiego 123

Nie zgadzam się (1)
Ekspedientka była wyjątkowo...
Ekspedientka była wyjątkowo nieuprzejma. Klientka zadała ekspedientce proste pytanie i stała przy portfelach. Ekspedientka podeszła i zobaczyła puste pudełko po portfelu i nie zwracała uwagi na klientkę tylko pobiegła po kierowniczkę i w obecności klientki posądziła ją o kradzież portfela. Klientka stała zszokowana i zawstydzona oskarżeniem. Kierowniczka spojrzała i dostrzegła że brakujący portfel jest położony na innym portfelu. Kierowniczka odpowiedziała szybko na pytanie klientki. Nikt nie przeprosił klinki za niesłuszne oskarżenie.

zarejestrowany-uzytkownik

01.01.2013

Placówka

Piotrków Trybunalski, Słowackiego 123

Nie zgadzam się (2)
Moja obserwacja dotyczy...
Moja obserwacja dotyczy Obsługi przy kasie w sklepie z Obuwiem sieci Altero, który mieści się na pierwszym pietrze Galerii Handlowej Solvey Park na ul. Zakopiańskiej 105 w Krakowie. Gdy wybraliśmy już tzw obuwie zmienne do szkoły skierowaliśmy się do kasy. Strefa kasy była dobrze widoczna z daleka i wyglądała dość estetycznie. Przy kasie była bardzo sprawna i miłą obsługa i wszystko byłoby wzorowo gdyby nie konwersacja w stylu polecania produktów dodatkowych czyli tzw sprzedaży wiązanej. Nazwałabym to bitwą o wkładki do butów z której wyszłam obronnie pomimo, że Pani cenę oferowanych wkładek dobijała i anulowała od skasowanych już półtrampek. Sprzedawczyni była świetnie przeszkolona i z wielkim zapałem i entuzjazmem próbowała mi sprzedać wkładki. Wkładki z tego sklepu już miałam - 3 pary i nie byłam z nich zadowolona i był to zbędny wydatek.

Magika

30.10.2012

Placówka

Kraków, Zakopiańska 105

Nie zgadzam się (1)
W porannych godzinach...
W porannych godzinach udałem się do Galerii Jastrzebie, by kupić między innymi obuwie zimowe. Zaraz po wejściu do sklepu Altero przywitała mnie bardzo miło i życzliwie młoda ekspedientka. Rozejrzałem się po sklepie i moją uwagę zwróciła ekspozycja butów zimowych ze skóry. Pracownica podeszła do mnie i zapytała, czy pomoc w wyborze. Razem z Panią, która była bardzo uprzejma znaleźliśmy odpowiedni rozmiar i model. . Lubię kupować w tym sklepie, ponieważ pracownice są zawsze elegancko ubrane, grzeczne i uprzejme. Ostatnio, gdy kupowałem buty sportowe Pani sprzedawczyni doradziła mi, w kupnie obuwia i wyjaśniła, że buty należy zaimpregnować, żeby nie przemokły i dłużej mi służyły, więc kupiłem środek polecony przez sprzedawczynię i muszę przyznać, że z butami nic mi się nie dzieje. Podłoga w sklepie była czysta, pudełka z butami były starannie ułożone i z tego co zauważyłem , to gdy jakieś buty się sprzedały, pracownica szła na zaplecze i przynosiła kolejne pudełko, żeby nie było braków na pułkach.

SECRETSERVICE

29.10.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Altero

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Altero?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Dobrze.
Bardzo dobrze.