Poszłam do Banku aby założyć konto walutowe, ze względu iż miałam okazję wyjechać za granicę do pracy. W banku było bardzo dużo ludzi. Pewna dziewczyna - stażystka Banku podchodziła do każdej osoby, która przychodziła do Banku i pytała się czy może jakoś klientowi pomóc w czymś doradzić. Jeżeli klient mówił iż chce wypłacić lub wpłacić na konto to został proszony o zaczekanie w kolejce. Przedemna było około 10 osób, w chwili gdy podeszła do mnie stażystaka odpowiedziałam iż chciała bym założyć oraz dowiedzieć się więcej na temat konta walutowego. Wraz z chłopakiem ponieważ byłam razem z nim zostaliśmy zaproszeni do Gabinetu kierownika. Pani kierownik opowiedziała wszystko o koncie. Potrafiła odpowiedzieć na każde nasze pytanie . Podpisanie umowy ogólnie trwało około 30 minut na 1 osobę trochę długi czas na podpisanie umowy, ale nie ma co nażekać. Podczas podpisywania umowy sami wybieramy sobie Pin do karty, taki jaki nam pasuje a nie bank przydzieli odgórnie. Zaletą długiego czasu podpisywania umowy jest to iż tego samego dnia pod koniec podpisania umowy dostajemy karte bankomatową do ręki. Nie trzeba już samemu autoryzować karty chodziąc ponownie do Banku lub dzwoniąc na infolinię lub internetowo, wszystko jest na miejscu i wszystko załatwiamy w dniu podpisania umowy. Karty także wydawane są odrazu do konta osobistego czy firmowego. Dodatkowo Pani nauczyła nas jak posługiwać się na koncie internetowym, pokazała nam jak możemy robić przelewy i składać różnorakie wnioski
Dziękujemy za wyrażenie opinii na temat oddziału naszego Banku w Elblągu przy ulicy Kowalskiej 15/18. Jest nam niezwykle miło, że nasza troska o Klienta oraz zaangażowanie w oferowanie usług najwyższej jakości, zostały przez Panią docenione. Mamy również nadzieję na udaną przyszłą współpracę. Jesteśmy do Pani dyspozycji zarówno w oddziałach Banku, jak i pod numerem infolinii CitiPhone 801 32 24 84. Pozdrawiamy, Biuro ds. Współpracy z Klientem
Obsługa miła, nie...
Obsługa miła, nie odchodzi od wybrednego klienta, który przymierza nawet 25 par butów. Doradza fason. Obsługa zawsze z uśmiechem na twarzy, przywita się, pożegna się. Trochę mały wybór obuwia męskiego. Ceny dostępne dla każdego( obsługa nie namawia na drogie buty jeśli klient prosi o obuwie do 100zł to nie przynoszą droższych butów ). Co do rozłożenia obuwia jest przejrzyście, obuwie poukładane na półkach według numeracji. W sklepie mogło by być więcej obuwia sportowego dla kobiet- jest za mały wybór. Przy składaniu reklamacji obuwia obsługa wysłucha klienta i zapyta się powtórnie czy dobrze zrozumiał i zapisał adnotację - jeden minus jeśli klient prosi o zwrot pieniędzy obsługa wpisuje wymiana na nowe dopiero za 3 lub 4 razem jest zmiana i wpisywana że klient prosi o zwrot zapłaty za obuwie. Ogólnie wystrój sklepu ładny, dużo mniejscah, tylko miejsca do przymierzania obuwia mogły by być w kilku miejscach
- strój Pani odpowiedni do stanowiska pracy
- bijąca niecheć do obsługi klienta- brak chęci pomocy przy wypełnieniu ankiety do przepisania OC samochodu
- odzywki do klienta - to znajdzie pan w dowozie, a co to ja wiem jaki jest pana adres zameldowania
- nr telefonu kotnaktowego ni chce podać bo mam zastrzeżony -
Pani - trzeba podac nr i zaznaczyc zgode na przetwarzanie danych osobowych inaczej nie mogę zrobić ubezpieczenia
- duże kolejki i niezadowolenie klientów świadczy o tym iz nalezy Panie z okienek trochę nauczyć rozmowy z klientem
Obsługa klienta przez telefon nie jest do końca precyzyjna, nie każdy pracownik odnosi się tak samo do klienta. Potrafią błędnie zadresować przelew podawany przez klienta telefonicznie. Często słyszy się jak telefonitka mówi do klienta na TY jest to bardoz nie miłe. Zdaża się iż można usłyszeć proszę udać się do placówki aby uzuskać większę informację na temat np kredytu- pomino iż dzwonię na infolinię kredyt. Pomoc wydawana jest bardzo ubogo
Witam serdecznie.
Chciałbym podziękować za podzielenie się opinią na temat kontaktów z mLinią. Jednocześnie pragnę Panią przeprosić, za to, że nie każdy kontakt telefoniczny z mBankiem spełnia Pani oczekiwania. Pragnę zapewnić zarówno Panią jak i wszystkich naszych klientów, iż dokładamy ciągłych starań, aby obsługa telefoniczna była na jak najwyższym poziomie, dlatego też każda opinia jest dla nas cenną wskazówką. Chciałabym jednocześnie zapewnić, iż zwracanie się do klienta podczas rozmowy telefonicznej per „Ty” nie jest standardem mLinii. Przywiązujemy dużą uwagę nie tylko do wiedzy, ale również do wysokiej kultury osobistej naszych pracowników.
Raz jeszcze dziękuję za wyrażenie swojej opinii i mam nadzieję, że kolejne kontakty z mBankiem pozwolą spełnić Pani oczekiwania.
Pozostajemy do dyspozycji zarówno w naszych oddziałach jak i na mLinii pod numerem: 0 801 300 800 lub 042 6 300 800.
Pozdrawiam
Radosław Piętka mBank
Obsługa Ergo Hestii...
Obsługa Ergo Hestii posiada bardzo dużą wiedzę ubezpieczeniową, Ogólne Warunki nie stanowią dla nich problemu. Sprzedawca ubezpieczeń ma ciągle wzrokowy kontakt z klientem, zawsze wydobędzie wszystkie informacje, które go interesują jak najlepiej. Ubranie świadczy o ich zachowaniu i perfekcji z jaką wykonują swoje zadanie. Co najważniejsze posiadają swoje biuro schludne gdzie można się spotkać z klientem i spokojnie omówić ubezpieczenie
Przyszłam dziś z rodziną na obiad do restauracji, która się mieści na starym mieście na statku... Wszytsko wydawało się pieknie, pogoda sprzyjała, restauracja bardzo ciekawa. Na kelnekrę czekaliśmy troszkę czasu, powodem była jedna kelnerka na całą restaurację. Z tego co wiem kelnerek jest duzo jedynie na karaoke i imprezy, a w zwykły dzień jest jedna, biedna bbiega z góry na dół, czasami myli się z zamówieniem. Na dania obiadowe czasami trzeba bardzo długo czekac pomimo, że nie ma klientów, jedzenie podawane jest niedogotowane. Ogólnie obsługa zawsze uśmiechnięta i pogodna, porządek i ład zachowany jest. Niestety wielki minus jest za czas przyrządzania obiadów, jakość tego dania oraz to, że wc jest na zewnątrz i jest nieposprzatane....
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.