Opinia użytkownika: Karolina_342
Dotycząca firmy: Citi Handlowy
Treść opinii: Poszłam do Banku aby założyć konto walutowe, ze względu iż miałam okazję wyjechać za granicę do pracy. W banku było bardzo dużo ludzi. Pewna dziewczyna - stażystka Banku podchodziła do każdej osoby, która przychodziła do Banku i pytała się czy może jakoś klientowi pomóc w czymś doradzić. Jeżeli klient mówił iż chce wypłacić lub wpłacić na konto to został proszony o zaczekanie w kolejce. Przedemna było około 10 osób, w chwili gdy podeszła do mnie stażystaka odpowiedziałam iż chciała bym założyć oraz dowiedzieć się więcej na temat konta walutowego. Wraz z chłopakiem ponieważ byłam razem z nim zostaliśmy zaproszeni do Gabinetu kierownika. Pani kierownik opowiedziała wszystko o koncie. Potrafiła odpowiedzieć na każde nasze pytanie . Podpisanie umowy ogólnie trwało około 30 minut na 1 osobę trochę długi czas na podpisanie umowy, ale nie ma co nażekać. Podczas podpisywania umowy sami wybieramy sobie Pin do karty, taki jaki nam pasuje a nie bank przydzieli odgórnie. Zaletą długiego czasu podpisywania umowy jest to iż tego samego dnia pod koniec podpisania umowy dostajemy karte bankomatową do ręki. Nie trzeba już samemu autoryzować karty chodziąc ponownie do Banku lub dzwoniąc na infolinię lub internetowo, wszystko jest na miejscu i wszystko załatwiamy w dniu podpisania umowy. Karty także wydawane są odrazu do konta osobistego czy firmowego. Dodatkowo Pani nauczyła nas jak posługiwać się na koncie internetowym, pokazała nam jak możemy robić przelewy i składać różnorakie wnioski