Czas oczekiwania na przyjscie kelnera długi, a czas oczekiwania na zamówienie to po prostu wieczność. Prawie umarłam tam z głodu. Zamówiona pizza była przeciętna. A cześć zamówień przy naszym stole pomylono.
Szybka i uprzejma obsługa, chociaż niewyróżniająca się szczególną atmosferą. Podczas ostatnich zakupów, gdy kolejka klientów zaczęła się zwiększać, zadzwoniono po otwarcie dodatkowej kasy i szybko pojawiła się dodatkowa kasjerka.
Pracownik wydający zamówienie nie zawołał mnie po odbiór jedzenia. Zamówienie koleżanki było zimne. Na plus oceniam, że gdy poszła je oddać, od ręki wydali jej inną kanapkę. Czas oczekiwania nieproporcjonalnie długi do wielkości zamówienia i liczby klientów.
Źle. Obsługa na infolinii była niemiła, podobnie w jednym z punktów obsługi. Pracownik zbywał mnie i nie obchodził go problem, z którym przyszłam. Dopiero potem dowiedziałam się, że udzielił mi nieprawidłowych informacji.
Dziękuję za powiadomienie i przepraszam za zaistniałą sytuację. Pragnę podkreślić, iż zapewnienie klientom w pełni satysfakcjonującego poziomu usług pozostaje najważniejszym celem naszej firmy. Wyrażam nadzieję, iż uda nam się o tym Państwa przekonać w toku naszej dalszej współpracy oraz, że przebiegać ona będzie bez podobnych zakłóceń.
Fatalnie. Kurier nie...
Fatalnie. Kurier nie kontaktował się, paczka zaginęła, zgłoszona kilkukrotnie reklamacja nie uzyskała odpowiedzi. 2 tygodnie później okazało się, że paczkę odebrała sąsiadka, bez mojej zgody.
Zamówiłam produkt z odbiorem osobistym - w Poznaniu. Pan obsługujący mnie był uprzejmy i kulturalny. Jednak pewien problem stanowił produkt, który otrzymałam - był CAŁY w piasku. Bardzo negatywnie wpłynęło to na moje zadowolenie z usług tej firmy.
Bardzo dobry kontakt z obsługą sklepu. Firma oferuje szeroki wybór asortymentu i atrakcyjne ceny. Szkła kontaktowe, które kupuję regularnie w tym sklepie, są produktem, przy którym trzeba mieć zaufanie do dostawcy. Firma Optiva zdecydowanie jest godna zaufania. Zamówienie dostarczane jest w czasie deklarowanym na stronie, zawsze starannie i bezpiecznie zapakowane oraz z oryginalnym zamknięciem. Odpowiedź na wysłanego e-maila dostałam szybko, a treść była kulturalna i rzeczowa.
Bardzo uprzejma obsługa, szybko pracująca i uśmiechnięta. Samoobsługujące kasy przyśpieszają zakupy, a Pani, która przy nich pracowała, bardzo kompetentna i szybka w działaniu.
Gdy przyszłam wieczorem, na pół godziny przed zamknięciem, nie było już ani jednej bułki, za co daję duży minus. Sklep był czysty, a ilość osób w kolejce do kasy niewielka. Obsługa poprawna.
Szybka i bardzo uprzejma obsługa zarówno przy kasie, jak i przy garmażerce. Nawet, gdy jest dużo ludzi, to przy kasach jest niewielka kolejka, bo otwierane są kolejne kasy. Sklep czysty i uporządkowany.
Klub wybrałam ze względu na relatywnie niską cenę karnetu. Niestety niebawem okazało się, że jest to za cenę krzywej podłogi w sali fitness (!!) i średniej jakości prowadzonych zajęć. Nie podobało mi się, że prysznice w klubie są bez węży i zasłonek. Natomiast z przyjemnością korzystałam z sauny. Brak klimatyzacji wiąże się z zimnej zimą i gorącem latem.
Wizyta w tym McDonaldzie kolejny raz wiązała się z długim oczekiwaniem w kolejce. Czynne dwie kasy nie nadążały z obsługą gości. Problem był również z wolnym stolikiem... Na plus wpływa czysty lokal i miła obsługa.
Wizyta z chorym kotkiem przebiegła satysfakcjonująco. Po odczekaniu około 8 minut w poczekalni przyjęła mnie przesympatyczna pani, która bardzo poważnie podeszła do problemu. Z kotem obchodziła się przy tym wyjątkowo delikatnie i całkowicie profesjonalnie. Mając wątpliwości co do diagnozy wykonała nawet bezpłatne badanie usg. Obsługiwała mnie sprawnie, lecz bez pośpiechu. Cena nie była wysoka, jednak również nie niska...
Przyjemne zakupy - duży wybór produktów i niskie ceny. Kilka promocji bardzo przypadło mi do gustu. Podoba mi się, że znajdują się w sklepie samoobsługowe kasy. Pan, który nad nimi czuwał był sympatyczny i od razu zareagował gdy go poprosiłam. Dzięki temu kasowanie przebiegło szybko. Zawiodłam się jednak na pieczywie. Bułki są źle przechowywane, przez co wszystkie były twarde i wyschnięte. Zdecydowanie firma powinna coś z tym zrobić.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.