Opinie użytkownika (4)

Z narzeczonym jesteśmy...
Z narzeczonym jesteśmy klientami mbanku od 7 lat. Od lat proponowano nam super kredyty na super procent. Pewnego dnia nasze kochane wysłużone autko odmówiło po raz kolejny chęci współpracy. Postanowiliśmy uśmiechnąć się do \naszego super banku po pomoc finansową. Konsultanci mlinii proponowali nam super kredy z super procentem a naszą możliwość kredytową oceniali na 12000. Ucieszyliśmy się, że możemy liczyć na kredyt bez zbędnych formalności. Złożyliśmy wniosek, a pani z mlinii obiecywała, że w ciągu 24 godzin pieniądze będą na naszym koncie. Niestety po godzinie dostaliśmy maila z odmową kredytu, bez podania przyczyny. Zadzwoniłam na mlinię z pytaniem, czemu dostaliśmy odmowę skoro mamy stałą pracę i żadnych aktualnych kredytów na koncie. Oczywiście pani nie mogła mi wyjaśnić skąd ta decyzja. Pogodziliśmy się z faktem, a kredy wzięliśmy w innym banku ( gdzie nie jesteśmy klientami). Przykre, że po tylu latach bank odmawia pomocy swojemu klientowi...

Kania

03.10.2012

mBank

Placówka

Nie zgadzam się (0)
27.01.2021
Odpowiedź firmy
Witam serdecznie. Na wstępie chciałam bardzo podziękować podzielenie się opinią na temat mBanku oraz za to, iż obdarza nas Pani zaufaniem i jest naszą stałą Klientką. Odnosząc się do przesłanej przez Panią opinii, chciałam podkreślić, iż oferta, którą przedstawiła Pani konsultantka to przygotowany specjalnie dla stałych Klientów proces obsługi kredytowej, zwany "Ofertą dla Ciebie". Zdolność kredytowa dla 3 produktów, jaka pojawia się w systemie transakcyjnym Klienta jest jedynie wstępną propozycją, ustalaną na podstawie relacji Klienta z Bankiem. Dopiero po złożeniu wniosku o odpowiedni produkt, Bank dokonuje pełnej analizy zdolności kredytowej, co może powodować opisane przez Panią rozbieżności. Propozycja limitów nie jest propozycją w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego, co oznacza, iż Bank podejmuje decyzję o przyznaniu (lub nie) kredytu dopiero po pełnej analizie zdolności kredytowej. mBank, jak każda instytucja finansowa posiada własne, niezależne kryteria ryzyka oraz oceny zdolności kredytowej Wnioskodawców, która dokonywana jest m.in. w oparciu o takie kryteria jak: dotychczasowa współpraca z innymi Bankami, zatrudnienie, historia operacji na rachunku w danym Banku oraz szereg innych czynników. Uzyskiwane dochody nie są jedynym czynnikiem branym pod uwagę w procesie analizy kredytowej. Pani zaufanie jest dla nas jednak bardzo ważne, dlatego też serdecznie przepraszamy za powstałą sytuację i wprowadzenie w błąd przez konsultantkę. Przypominam, iż pozostajemy do Pani dyspozycji w placówkach naziemnych, których szczegółowy wykaz znajduje się na stronie mBanku oraz na mLinii pod numerem 801 300 800 lub +48 426 300 600. Pozdrawiam Marta Kaźmierczak‚ mBank
Niedawno udałam się...
Niedawno udałam się do Biedronki w celu zareklamowania tostera. Podeszłam do Pani przy kasie i poprosiłam o rozmowę z managerem sklepu. Pani ekspedientka wywołała kierownika dzwonkiem. Po pokazaniu paragonu i produktu- dokładnie tostera. Pani bez problemu przyjęła reklamację. Zwrócono mi pieniądze. Miło robić zakupy, mając pewność , że nikt nie zrobi Ci wyrzutów, jeżeli towar Ci nie przypasuje.

Kania

03.10.2012

Biedronka

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Dzisiaj przy okazji...
Dzisiaj przy okazji zakupów w naszym największym markecie Kaufland weszłam do salonu Play'a. Pan przywitał mnie uśmiechem i zaproponował pomoc. Byłam zainteresowana zmianą taryfy. Konsultant w bardzo jasny i szczegółowy sposób przedstawił mi wszystkie możliwe opcje dla mojego konta. Z salonu wyszłam z uśmiechem na twarzy. Serdecznie polecam ten salon!

Kania

03.10.2012

Play

Placówka

Nie zgadzam się (0)
30.09.2021
Odpowiedź firmy
Szanowna Pani, bardzo nam miło, że tak pozytywnie ocenia Pani naszą firmę i jeden z naszych salonów. Otwarci, uśmiechnięci i kompetentni Konsultanci są jednym z czynników, którymi chcemy się wyróżniać na tle innych instytucji. Jesteśmy przekonani, że dzięki niezwykle atrakcyjnym ofertom, fachowej obsłudze oraz wysokiej jakości będziemy w stanie uczynić naszych Klientów zadowolonymi. Wyrażamy nadzieję, że dokładnie tak będzie również w Pani przypadku i będziemy mogli cieszyć się z obopólnie korzystnej współpracy. Zachęcamy do odwiedzania nas również w internecie: http://blogplay.pl oraz http://www.facebook.com/Play
Często robię zakupy...
Często robię zakupy w tym sklepie i zauważyłam, że obsługa klientów zależy od miesiąca. Kiedy robiłam zakupy we wrześniu panie ekspedientki były przemiłe i służyły pomocą. Zaniepokoiła mnie obsługa i negatywny stosunek kiedy do sklepu weszłam 1. października. Zresztą wygląd kasy i porządku za kasą także dał mi do myślenia. Wszystko rozumiem, natłok pracy ale bez przesady.

Kania

03.10.2012

NKD

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (2)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi