Opinie użytkownika (8)

Posiadam konto internetowe...
Posiadam konto internetowe na platformie www.ipko.pl. Platforma bardzo prosta w obsłudze. Zakładki zrozumiałe i dobrze widoczne. Dostęp do informacji b.dobry. Szata graficzna przyjemna dla oka.Zdecydowany plus za to że prawie wszystko można załatwić bez odwiedzania oddziału. Dużymi literami i cyframi pokazana nr infolinii w razie potrzeby pomocy. Platforma zasługuję moim zdaniem na 5.

Kamila_574

21.03.2012

PKO BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jestem użytkownikiem allegro....
Jestem użytkownikiem allegro. Bardzo często zakupy na tym portalu. Konto mam już kilka lat. NIgdy nie miałam żadnych zastrzeżeń do tego serwisu do ostatniego zakupu. Zakupiłam torebkę tzn zalicytowałam ją za 11 wraz z 30 innymi użytkownikami. Cena torebki niska natomiast osoba sprzedająca zażyczyła sobie 45zł za wysyłkę. Paczka miała przyjść do mnie ok 15-21 dni roboczych. Po upływie tego czasu kontaktowałam sie ze sprzedającym który twierdził że wysyłka się opóźni gdyż zostanie nadana w Szanghaju po zakończonym tam Sylwestrze. Jednakże przesyłka nie została nadana. Sprzedajacy wysyłałam fałszywe nr listów przewozowych. Allegro umyło ręce od tego jedyna rzecz jaką zrobili to zawiesili konto tej Pani. A reszte spraw związanych z odzyskaniem pieniędzy allegro zrzuciło na policję. Zarówno ja jak i 1000 innych poszkodowanych osób zgłosiło sprawę na policje. Zawiodłam się na allegro. Gdyż ich reklama w telewizji "bezpieczne zakupy" nie jest do końca prawdą. Sytuacja jednorazowa ale niesmak pozostaje.

Kamila_574

21.03.2012

Allegro

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Chciałam kupić prezent...
Chciałam kupić prezent imieninowy, pomyślałam o skórzanych rękawiczkach. Ale takich dobrych na kilka lat. Idąc alejką zobaczyłam sklep Wittchen i duży napis wyprzedaż -50%. Weszłam, rozejrzałam się i wówczas podeszła do mnie Pani ekspedientka. Zapytała czy może w czymś pomóc. Przedstawiłam jej jak sprawa wygląda. Wówczas Pani pokazała mi kilka par rękawiczek które wówczas były na promocji. Skóra bardzo dobra, cena jak za takie rękawiczki nie wygórowana. Możliwość wymiany jeśli rozmiar nie pasuje. Pani która mnie obsługiwała miła, kulturalna, kompetentna. Schludnie ubrana. Na dodatek z własnej inicjatywy zapakowała mi prezent ( zasłaniając cenę). POLECAM ten sklep jak najbardziej i Panie które tam pracują.

Kamila_574

21.03.2012

WITTCHEN

Placówka

Kraków, Pawia 5

Nie zgadzam się (0)
Giga jest dostawcą...
Giga jest dostawcą mojego internetu. Zasięg internetu radiowego jest b.dobra. Resetowanie modemu zdarzyło mi się 4 razy na 4 lata użytkowania. Prędkość dobra aczkolwiek Giga ma dużo ofert odnośnie internetu. Cena nie wygórowana. Sklep zaopatrzony dobrze. Jeśli czegoś nie mają na sklepie to mogą przywieźć z hurtowni. Ceny za naprawę komputera przystępne. Jedynym minusem było w moim przypadku zbyt długie czekani na ekipę montażową. Wizytę przekładali 3 razy.

Kamila_574

21.03.2012

GIGA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (4)
Obsługa klienta dobra....
Obsługa klienta dobra. Pomimo dużej ilości klientów. Kolejka do kasy duża. Czynna jedna kasa. Ewentualnie od czasu do czasu czynne dwie. Personel uprzejmy i kulturalny.Wygląd personelu miły dla oka. Pomoc przy szukaniu rozmiarów znikoma. Sklep czysty. Asortyment duży, szeroka gama kolorów rozmiarów. Ceny przystępne choć nie w każdym przypadku.

Kamila_574

21.03.2012

H&M

Placówka

Kraków, Pawia 5

Nie zgadzam się (0)
Zakupy robione na...
Zakupy robione na dziale panele. Obsługa klienta dobra. Aczkolwiek trzeba szukać po sklepie pracownika danego działu. Pomoc przy wyborze dobra jednakże przy dopasowaniu elementów dostateczna.Dział farby pracownika nie widać i nie wiadomo gdzie szukać. Natomiast dział oświetlenie bardzo kompetentny i pomocny przy doborze świetlówek. Kolejki do kasy bark. Kasjerka miła bez zastrzeżeń.

Kamila_574

21.03.2012

Leroy Merlin

Placówka

Kraków, Medweckiego 2

Nie zgadzam się (0)
Obsługa klienta na...
Obsługa klienta na stoisku mięsnym dobra. Personel kulturalny i pomocny. Ogólnie wygląd sklepu nie jest zły natomiast jest wąsko. W momencie kiedy kilka osób robi zakupy do wózka na sklepie robi się tłoczno i jest ciasno. Zaopatrzenie sklepu zadowalające. Niektórych produktów brak. Ceny troszkę za wysokie jednak że sklep znajduje się w małym miasteczku tak więc nie ma się czemu dziwić. Brak kolejki do kasy.

Kamila_574

21.03.2012

Lewiatan

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Obsługa klienta na...
Obsługa klienta na wysokim poziomie. Prezentacja produktów PKO również. Udzielanie informacji bardzo rzeczowe i wyczerpujące. Dwa okienka czynne. Kolejka do kas mała. Atmosfera bardzo przyjemna. Personel ubrany stosownie do wykonywanej pracy.Pomoc w przypadku źle wypełnionego druku, i nie tylko.

Kamila_574

21.03.2012

PKO BP

Placówka

Nie zgadzam się (0)
15.11.2021
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi