Opinie użytkownika (7)

Super. Ogólne wrażenie...
Super. Ogólne wrażenie z jakości obsługi BP pozytywne. 1. Zachowanie, obsługa i wiedza personelu na wysokim poziomie.2. Ceny asortymentu w sklepie na stacji są wysokie.3. Wygląd stacji w środku(sklep, toaleta, cześć gastronomiczna ) oraz na zewnątrz (dystybutory, plac, myjnia) na wysokim poziomie- czysto. 4. Organizacja obsługi bardzo sprawna. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Kamila_532

18.07.2017

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Kamila_532

04.07.2017

AXA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Kamila_532

04.07.2017

Rainbow

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Kamila_532

04.07.2017

Ryanair

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Kamila_532

04.07.2017

PKP Intercity

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W poniedziałek przed...
W poniedziałek przed pracą zaplanowałam wybrać się do Galerii Bałtyckiej w Gdańsku do sklepu Nike i kupić czarną bluzę nike wraz z sportowym T-shirtem, które wcześniej sobie wypatrzyłam. Zaparkowałam samochód na płatnym i ogromnym parkingu w galerii handlowej. Gdzie zawsze znajduję się wolne miejsce na pojazdy osobowe. Poszłam prosto do butiku z konkretnym celem kupna potrzebnej odzieży. Wchodząc do butiku od razu zwróciłam uwagę na zajęcia pracowników których było dwóch. Chłopak wraz z dziewczyną. Mężczyzna stał przy kasie i przywitał mnie słowami :dzień dobry.Dziewczyna zaś zajmowała się porządkiem wiszących prawidłowo ubrań na wieszakach. Czystość i wygląd obsługi jak najbardziej pozytywny. W sklepie poza mną znajdował się jeszcze jeden klient który znajdował się w przymierzalni.Ceny wyeksponowanego towaru mogłyby być niższe..., ale w każdym butiku firmowym są identyczne. Dziewczyna z personelu nie zaproponowała pomocy i nie przywitała się,nawet miłym spojrzenie. Zdjęłam z wieszaków bluzę wraz z T-shirtem i poprosiłam o pomoc w znalezieniu odpowiednich dla mnie rozmiarów. Podeszła po około 2 minutach i znalazła odpowiednie rozmiary ubrań. Przymierzyłam, podeszłam do kasy, gdzie zostałam miło obsłużona, zaproponowano mi dodatkowy zakup w promocyjnej cenie, tzn. białe lub czarne skarpetki stópki w różnych rozmiarach. Podziękowała. Chciałam zapłacić kartą bankową lecz terminal był chwilowo uszkodzony tak więc uregulowałam należność gotówką. Otrzymałam paragon wraz z zakupami w reklamówce. Podziękowałam zostałam pożegnana słowami : dziękuję i zapraszamy ponownie. Jestem zadowolona z nowej bluzy i koszulki. :)

Kamila_532

20.10.2011

Nike

Placówka

Gdańsk, al. Grunwaldzka 141

Nie zgadzam się (5)
Bardzo często w...
Bardzo często w wolne weekendy wraz z chłopakiem i znajomymi odwiedzamy restaurację która oryginalnie się nazywa : ' Chatka Smaku '. Bardzo podoba mi się nazwa tej restauracji. Niedaleko jej mieszkamy, ale jest tam także bardzo dobry dojazd. Restauracja oferuje bardzo duży rodzaj smacznych pizz w normalnych cenach, porównując do innych restauracji, pizzerii. Nowością jest tam pizza gigant - 60cm, idealna dla całej rodziny i paczki znajomych. Można tam także zorganizować każdą imprezę okolicznościową. Uważam, że dobrym plusem restauracji jest także bezpłatny parking. Tak więc w sobotę o popołudniowej godzinie wraz z paczką znajomych wybraliśmy się do pizzerii. Zaparkowaliśmy na bezpłatnym parkingu tuż obok restauracji. Weszliśmy i zajęliśmy wolny stolik który liczył odpowiednią ilość wolnych miejsc dla naszej paczki. Był nie posprzątany po wcześniejszych klientach ale kelnerka pospiesznie przygotowała miejsce dla nas. Obsługa bardzo miła i przyjazna, przywitała nas uśmiechem. Podchodząc do stolika podając karty z menu. W lokalu zawsze są klienci ale też są wolne miejsca . Będąc w sobotę było 15 klientów w restauracji. Lokal czysty, podłogi także. Brak uwag. Personel schludnie i czysto ubrany. Zamówiliśmy Pizze gigant. Kelnerka była uprzejma i służyła pomocą. zaproponowała dodatkowo zimny napój do pizzy który także zamówiliśmy do zestawu. Czas oczekiwania na gotową pizze około 20 minut. Po spożyciu posiłku uregulowaliśmy płatność. Otrzymaliśmy paragon wraz z należną resztą. Przed wyjściem odwiedziłam toaletę aby sprawdzić czystość i uzupełnienie potrzebnych środków czystości dla klientów. Tam także bez zastrzeżeń.

Kamila_532

20.10.2011

Chatka Smaku

Placówka

Gdańsk, Świętokrzyska 5

Nie zgadzam się (5)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi