Opinia użytkownika: Kamila_532
Dotycząca firmy: Nike
Treść opinii: W poniedziałek przed pracą zaplanowałam wybrać się do Galerii Bałtyckiej w Gdańsku do sklepu Nike i kupić czarną bluzę nike wraz z sportowym T-shirtem, które wcześniej sobie wypatrzyłam. Zaparkowałam samochód na płatnym i ogromnym parkingu w galerii handlowej. Gdzie zawsze znajduję się wolne miejsce na pojazdy osobowe. Poszłam prosto do butiku z konkretnym celem kupna potrzebnej odzieży. Wchodząc do butiku od razu zwróciłam uwagę na zajęcia pracowników których było dwóch. Chłopak wraz z dziewczyną. Mężczyzna stał przy kasie i przywitał mnie słowami :dzień dobry.Dziewczyna zaś zajmowała się porządkiem wiszących prawidłowo ubrań na wieszakach. Czystość i wygląd obsługi jak najbardziej pozytywny. W sklepie poza mną znajdował się jeszcze jeden klient który znajdował się w przymierzalni.Ceny wyeksponowanego towaru mogłyby być niższe..., ale w każdym butiku firmowym są identyczne. Dziewczyna z personelu nie zaproponowała pomocy i nie przywitała się,nawet miłym spojrzenie. Zdjęłam z wieszaków bluzę wraz z T-shirtem i poprosiłam o pomoc w znalezieniu odpowiednich dla mnie rozmiarów. Podeszła po około 2 minutach i znalazła odpowiednie rozmiary ubrań. Przymierzyłam, podeszłam do kasy, gdzie zostałam miło obsłużona, zaproponowano mi dodatkowy zakup w promocyjnej cenie, tzn. białe lub czarne skarpetki stópki w różnych rozmiarach. Podziękowała. Chciałam zapłacić kartą bankową lecz terminal był chwilowo uszkodzony tak więc uregulowałam należność gotówką. Otrzymałam paragon wraz z zakupami w reklamówce. Podziękowałam zostałam pożegnana słowami : dziękuję i zapraszamy ponownie. Jestem zadowolona z nowej bluzy i koszulki. :)