Ryby podawane w Barze Karmazyn są zawsze świeże, w weekendy również. Stołowałem się tam równy tydzień od poniedziałku do niedzieli i jestem zachwycony. Panierka idealna, nie jest gruba, ryby smażone dokładnie, nie były spalone czy wysuszone. Obsługa bardzo miła i szybka, a ceny przyzwoite.
W dniu dzisiejszym udałem się do Medicoveru w celu oddania krwi do badań. W związku z tym, że u mnie zawsze jest problem z trafieniem w żyłę (mało widocznie, gęsta krew) ostrzegłem pielęgniarkę o moich problemach. Potraktowała mnie w pełni profesjonalnie, objaśniła jak się mam zachowywać, co robić na przyszłość by krew lepiej płynęła (dużo, dużo wody pić przed pobraniem). Nawet w sytuacji, gdy zrobiło mi się słabo i nie udało jej się pobrać krwi za pierwszym razem, potraktowała mnie w pełni profesjonalnie i za drugą próbą poszło gładko. Gdyby wszystkie pielęgniarki miały takie podejście do pacjenta to byłby szpitalny raj na ziemi.
W dniu dzisiejszym udałem się do sklepu Euro RTV AGD w celu zakupu pamięci przenośnej (Pendrive). Sklep wybrałem ze względu na dobrą ofertę cenową produktu. Na miejscu obsługa była miła, szybka i rzeczowa. Kompletowanie i wydawanie zamówienia przebiegło bez żadnych problemów.
Bardzo miła, profesjonalna i zawsze uśmiechnięta obsługa. Nienachalne propozycje dokupienia towaru, pracownicy zawsze służący pomocą. Często korzystam z tej stacji benzynowej i jeszcze nigdy nie poczułem się źle potraktowany.
Często korzystam z zamówień telefonicznych i internetowych produktów Tele Pizzy. Obsługa telefoniczna jest miła i prosta, dostawcy zawsze uprzejmi. Sama dostawa również nie zajmuje więcej niż standardowo czasu.
Apteka znajduje się w przy dość dużym osiedlu składającym się praktycznie z samych bloków. Klientów apteki jest bardzo dużo, co można zauważyć po kolejkach znajdujących się wewnątrz. Natomiast panie farmaceutki bardzo dobrze i sprawnie sobie radzą z obsługą, mimo pozornie długich kolejek, obsługa przebiega szybko i profesjonalnie. Duży zakres asortymentu.
Udałem się do oddziału w celu ustanowienia współwłaściciela mojego rachunku bankowego. Od samego wejścia salon wygląda na czysty i schludny. System kolejkowania oparty o przydzielony numer oraz kategorię sprawy z jaką się zgłaszamy usprawnia i przyspiesza obsługę. Natomiast sama obsługa pracownika banku była w pełni profesjonalna i nienaganna. Można było odnieść wrażenie, że pracownik wie co robi i zna się na kwestiach, o które był pytany.
Obsługa na dość dobrym poziomie, miła, szybka. Towaru pod dostatkiem, zapasy są często uzupełniane. Jedyne co mocno razi w oczy to bardzo wysokie ceny w porównaniu z innymi sklepami znajdującymi się nieopodal, nie wspominając o Biedronce oddalonej o pół kilometra. Sklep czynny również w niektóre święta.
Na sklep natrafiłem podczas poszukiwań garnituru, gotowego lub szytego na wymiar. Do tej pory zwiedziłem wiele miejsc, włącznie z takimi, gdzie sprzedawcy zniechęcali od progu informując o czasie wykonania, cenach i problemach związanych z poprawkami. W tym salonie, było zgoła odmiennie. Od wejścia można liczyć na powitanie przez pracowników, którzy pozwalają w pierwszej kolejności zaznajomić się z asortymentem, a w razie pytań i doradztwa są w pobliżu. Bardzo duży plus, ze względu na to, że nie jesteśmy nachalnie atakowani oklepanymi, suchymi zwrotami typu "W czym mogę pomóc?!".W sklepie dostępne są gotowe zestawy 2 i 3-częściowych garniturów oraz marynarki i spodnie do kupienia oddzielnie. Na różne okazje wizytowe, sportowe, casualowe. Każdy powinien znaleźć coś dla siebie od najmniejszych rozmiarów do największych dostępnych lub do uszycia.Pani która obsługiwała mnie, wykazywała się sporym profesjonalizmem, potrafiła łatwo i precyzyjnie ocenić jaki krój i jaki rozmiar garnituru będzie odpowiadał. Również wykonując pomiary robiła to na konkretnych modelach, wprowadzając szczegółowe poprawki, tak że cały proces trwał trochę ponad 30 minut. Kwestie szycia, wyglądu gotowego produktu, procesu powstawania, doboru dodatków były tłumaczone i wyjaśnianie tak, że nawet osoba niedoświadczona, kupująca po raz pierwszy strój poczuje się w pełni uświadomiona i poinformowana o wszelkich szczegółach.Czas oczekiwania i ceny końcowego produktu są na prawdę atrakcyjne i nie pozostaje mi nic innego jak zgodzić się z szyldem, który znajduje w sklepie: "Porównaj ceny z innymi, a na pewno do nas wrócisz".
W dniu 28.08.2009 udałem się do sklepu firmowego Mix Electronix w celu zapoznania się z ofertą aparatów cyfrowych oferowanych przez sieć sklepów. Przed lokalem jak i również zaraz po wejsciu do niego widocznie zadbane otoczenie, czyste szyby wystawowe, podłogi, kosze minimalnie zapełnione. Wewnątrz sklepu włącząona klimatyzacja ustawiona na optymalną temperaturę. Postanowiłem porozglądać się po sklepie i poczekać na reakcję sprzedawców. Po kilku minutach oglądania wystaw, jeden ze sprzedawców zapytał uprzejmie czy w czymś może pomóc. Postanowiłem sprawdzić jego wiedzę na temat sprzętu fotograficznego. Rozmowa przebiegała w przyjaznej atmosferze, Pan obsługujący wykazał się wiedzą na poziomie zadowalającym (wiedział czym różnią się konkretne obiektywy do aparatów lustrzanych oraz jaki będzie najlepszy do danego rodzaju fotografii). Dowiedziałem się również, że istnieje możliwość zamówienia sprzętu, który będzie sprowadzony, a ja zostanę poinformowany telefonicznie o jego dostępności. Ostatecznie po sklepie jeszcze przez kilka minut się porozglądałem i postanowiłem zakupić słuchawki do komputera w celu sprawdzenia sprawności obsługi. Również w tej materii nie spostrzegłem nieprawidłowości, pracownik sprawnie zeskanował towar, podał cenę do zapłaty po czym wydał towar wraz z paragonem fiskalnym. Co do samego ubioru pracowników nie można mieć zastrzeżeń, schludny czysty wygląd, panowie ogoleni, zadbani. Wyczuwalne perfumy aczkolwiek delikatne i niedrażniące. Samą wizytę w sklepie oceniam na mocną piątkę. Wszystko począwszy od wyglądu sklepowych wystaw, panującego porządku przez atmosferę miejsca, podejście obsługi do klienta było jak najbardziej perfekcyjne. Po powrocie do domu postanowiłem sprawdzić jeszcze jeden element skepów Mix Electronics, mianowicie ich stronę internetową. Strona jest stworzona w przyjaznej formie, bez natłoku informacji, w miłych dla oka kolorach. Poruszanie się po serwisie jest bardzo intuicyjnie i nie wymaga zagłębiania się, aby odszukać interesującej nas kategorii. Również pomoc dla klienta jest bardzo rozbudowana.
Ostatecznie, za cały wygląd sklepu oraz strony, nie pozostaje mi nic innego jak ocenić Mix Electronic na mocną piątkę.
Szanowny Panie Kamilu.
Dziękujemy za zakup w naszym salonie.
Życzymy zadowolenia z zakupionego towaru i zapraszamy ponownie!
W dniu dzisiejszym...
W dniu dzisiejszym udałem się do Hipermarketu Carrefour w celu dokonania zakupów (podstawowe artykuły spożywcze). Pierwsze co się rzuca w oczy, to ilość czynnych kas. Jak to bywa w niedziele, w hipermarketach panuje większy ruch. Kas było otwartych zaledwie kilka, z kilkunastu dostępnych, co owocowało sporymi kolejkami i zniecierpliwieniem klientów. Jeżeli chodzi o dostępne artykuły, półki były w miarę zapełnione, nie zaobserwowałem deficytu jakiegokolwiek produktu. Natomiast natknąłem się, na rozerwaną torebkę mąki, która leżała na podłodze nie uprzątnięta. Nie wiem jak długo tam leżała, ale przez kolejne 20 minut od tego, gdy natrafiłem na torebkę, nikt nie był wzywany (być może polecenie wydane było osobiście lub przez krótkofalówkę). Po odczekaniu kilkunastu minut w kolejce do kasy, pani kasjerka sprawnie i szybko skasowała moje artykuły, pakowanie do reklamówek to już zadanie dla klienta. Płaciłem kartą debetową, nie było żadnych problemów z obsługą płatności kartą. Co do ubioru, była to firmowa koszula z logiem Carrefour, czysta, niepomięta. Poza kilkoma wpadkami i niedopatrzeniami oceniam wizytę w sklepie na +2.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.