Opinia użytkownika: Kamil_130
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: W dniu dzisiejszym udałem się do Hipermarketu Carrefour w celu dokonania zakupów (podstawowe artykuły spożywcze). Pierwsze co się rzuca w oczy, to ilość czynnych kas. Jak to bywa w niedziele, w hipermarketach panuje większy ruch. Kas było otwartych zaledwie kilka, z kilkunastu dostępnych, co owocowało sporymi kolejkami i zniecierpliwieniem klientów. Jeżeli chodzi o dostępne artykuły, półki były w miarę zapełnione, nie zaobserwowałem deficytu jakiegokolwiek produktu. Natomiast natknąłem się, na rozerwaną torebkę mąki, która leżała na podłodze nie uprzątnięta. Nie wiem jak długo tam leżała, ale przez kolejne 20 minut od tego, gdy natrafiłem na torebkę, nikt nie był wzywany (być może polecenie wydane było osobiście lub przez krótkofalówkę). Po odczekaniu kilkunastu minut w kolejce do kasy, pani kasjerka sprawnie i szybko skasowała moje artykuły, pakowanie do reklamówek to już zadanie dla klienta. Płaciłem kartą debetową, nie było żadnych problemów z obsługą płatności kartą. Co do ubioru, była to firmowa koszula z logiem Carrefour, czysta, niepomięta. Poza kilkoma wpadkami i niedopatrzeniami oceniam wizytę w sklepie na +2.