Opinie użytkownika (6)

Ceny, jak i...
Ceny, jak i produkty są na pewno zachęcające, jednakże ze względu na obsługę już kilkukrotnie wybierałam ofertę konkurencji. W tym punkcie w Rumi zawsze musiałam szukać i prosić się o poświęcenie mi chwili czasu. Ostatnie moje zakupy t płyta i piekarnik do zabudowy, oczywiście kupione w innym miejscu, ponieważ pan z rtv euro agd nie potrafił odpowiedzieć na moje pytania na temat funkcji piekarnika, odpowiedział "nie mam tutaj napisane" szukając w komputerze. Natomiast jak chciałam kupić płytę gazową, to powiedział że trzeba ją zamówić i najlepiej abym zamówiła ją sobie przez internet, bo może będzie taniej, a czas dostawy taki sam. Niestety w dmu okazało się że płyta ZELMER będąca w promocji możliwa jest do kupienia tylko w sklepie i rzekomo w Rumi akurat jest dostępna. Przykre jaki obserwuje się tutaj brak szacunku dla klienta i jego czasu.

Kaśka_6

09.02.2014

RTV EURO AGD

Placówka

Rumia, Grunwaldzka 108

Nie zgadzam się (3)
Aż żal pisać....
Aż żal pisać. Często zamawiałam jedzenie, nigdy nie narzekałam, ale tym razem po wykonaniu telefonu chćecią zamówienia okazało się że połowa potraw z menu jest niedostępna w dniu dzisiejszym, po wymieniu kilku potraf w końcu trafiła na coś co mogę dzisiaj zamówić. Gdy dostawca dowiózł zamówienie z przerażeniem zobaczyłam że mam mieszaninę różnego rodziju makaronów, natomiast po kontakcie tel. okazało się że kucharce zabrakło jednego makaronu to dogotowała inne. Nie usłyszałam nawet słowa przepraszam.

Kaśka_6

02.01.2012

Valmont

Placówka

Rumia, Bydgoska 1

Nie zgadzam się (5)
Do tej pory...
Do tej pory bardzo często robiłam zakupy w tym markecie i nie przeszkadzały mi pewne niedociągnięcia typu brak aktualnych cen na towarach, zbyt mała ilość kas czynnych itp. Dzisiejsze zakupy zupełnie wyprowadziły mnie z równowagi. Wybrałam zmywarkę którą chciałam kupić, musiałam czekać aż jakiś pracownik zainteresuje się swoim działem, okazało się że jest to ostatnia sztuka i nie ma do niej żadnego pudła ani innego opakowania. Wysłano mnie na parking po wózek - platformę którego nigdzie nie mogłam znaleźć. Pan "wózkowy" poszedł rzekomo go szukać a spotkałam go zagadanego z innym "wózkowym". Przy kasie na stoisku rtv gdzie miałam odebrać wybrany sprzęt czekałam ponad 25 min. i poszłam do punktu obsługi klienta upomnieć się o kasjera (w innej kasie nie można było tego skasować) przybiegł i skasował za zmywarkę, chcąc się upewnić zadałam pytanie o wąż do wody czy jest w środku w zmywarce po czym okazało się że ten wąż trzeba kupić we własnym zakresie. (cena około 200 zł) Okazało się że przy tej jedynej zmywarce został ona zagubiony o czym Pani z działu AGD nie miała zamiaru wspomnieć i wcisnąć mi towar niekompletny.

Kaśka_6

27.11.2011

Auchan

Placówka

Rumia, Grunwaldzka 108

Nie zgadzam się (3)
Do sklepu weszłam...
Do sklepu weszłam w piątek, w godzinach przedpołudniowych, klientów nie było zbyt wielu, obsługa nie rzucała się w oczy i narzucała się klientowi. Sama mogłam się obsłużyć. Nie czułam się obserwowana, ale wiedziałam że są Panie skłonne do pomocy. Ubrania wisiały uporządkowane na wieszakach, w sklepie panował łąd i porządek.

Kaśka_6

14.07.2011

C&A

Placówka

Rumia, Grunwaldzka 108

Nie zgadzam się (0)
Miejsce sklepu jest...
Miejsce sklepu jest przyjazne dla klienta. Szczególnie teraz po remoncie jest tam dość dużo miejsca, i ciekawie zostały rozmieszczone alejki z kosmetykami. Po wejściu do sklepu miałam czas aby rozejrzeć się po półkach szukając interesujących mnie rzeczy. Po około 5 min. podeszła do mnie Pani pytając czy może w czymś pomóc, była nie narzucająca się , ale skłonna do pomocy i odpowiedzi na moje pytania.

Kaśka_6

16.06.2011

Drogerie Natura

Placówka

Wejherowo, CH JANTAR, ul. Obrońców Helu 3

Nie zgadzam się (8)
06.02.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji. Z uwagą analizujemy opinie klientów i staramy się wyciągać z nich wnioski. Po analizie zgłoszonego zagadnienia udzielimy szerszej odpowiedzi.
Informacje udzielone w...
Informacje udzielone w sposób rzeczowy i zrozumiały dla zwykłęgo klienta. Panie pracujące w placówce tworzą bardzo przyjazną atmosferę. Uzyskałam rzetelnych odpowiedzi na zadane pytania. Oferta została dopasowana do moich możliwości finansowych. Napewno jeszcze kiedyś skorzystam z oferty tego banku

Kaśka_6

15.06.2011

Kasa Stefczyka

Placówka

Rumia, Dabrowskiego 4

Nie zgadzam się (6)
16.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za poświęcony czas i pozytywną opinię na temat naszej Firmy. Zapraszamy do dalszego korzystanai z usług KAS Stefczyka.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi