Ceny, jak i produkty są na pewno zachęcające, jednakże ze względu na obsługę już kilkukrotnie wybierałam ofertę konkurencji. W tym punkcie w Rumi zawsze musiałam szukać i prosić się o poświęcenie mi chwili czasu. Ostatnie moje zakupy t płyta i piekarnik do zabudowy, oczywiście kupione w innym miejscu, ponieważ pan z rtv euro agd nie potrafił odpowiedzieć na moje pytania na temat funkcji piekarnika, odpowiedział "nie mam tutaj napisane" szukając w komputerze. Natomiast jak chciałam kupić płytę gazową, to powiedział że trzeba ją zamówić i najlepiej abym zamówiła ją sobie przez internet, bo może będzie taniej, a czas dostawy taki sam. Niestety w dmu okazało się że płyta ZELMER będąca w promocji możliwa jest do kupienia tylko w sklepie i rzekomo w Rumi akurat jest dostępna. Przykre jaki obserwuje się tutaj brak szacunku dla klienta i jego czasu.
Aż żal pisać. Często zamawiałam jedzenie, nigdy nie narzekałam, ale tym razem po wykonaniu telefonu chćecią zamówienia okazało się że połowa potraw z menu jest niedostępna w dniu dzisiejszym, po wymieniu kilku potraf w końcu trafiła na coś co mogę dzisiaj zamówić. Gdy dostawca dowiózł zamówienie z przerażeniem zobaczyłam że mam mieszaninę różnego rodziju makaronów, natomiast po kontakcie tel. okazało się że kucharce zabrakło jednego makaronu to dogotowała inne. Nie usłyszałam nawet słowa przepraszam.
Do tej pory bardzo często robiłam zakupy w tym markecie i nie przeszkadzały mi pewne niedociągnięcia typu brak aktualnych cen na towarach, zbyt mała ilość kas czynnych itp. Dzisiejsze zakupy zupełnie wyprowadziły mnie z równowagi. Wybrałam zmywarkę którą chciałam kupić, musiałam czekać aż jakiś pracownik zainteresuje się swoim działem, okazało się że jest to ostatnia sztuka i nie ma do niej żadnego pudła ani innego opakowania. Wysłano mnie na parking po wózek - platformę którego nigdzie nie mogłam znaleźć. Pan "wózkowy" poszedł rzekomo go szukać a spotkałam go zagadanego z innym "wózkowym". Przy kasie na stoisku rtv gdzie miałam odebrać wybrany sprzęt czekałam ponad 25 min. i poszłam do punktu obsługi klienta upomnieć się o kasjera (w innej kasie nie można było tego skasować) przybiegł i skasował za zmywarkę, chcąc się upewnić zadałam pytanie o wąż do wody czy jest w środku w zmywarce po czym okazało się że ten wąż trzeba kupić we własnym zakresie. (cena około 200 zł) Okazało się że przy tej jedynej zmywarce został ona zagubiony o czym Pani z działu AGD nie miała zamiaru wspomnieć i wcisnąć mi towar niekompletny.
Do sklepu weszłam w piątek, w godzinach przedpołudniowych, klientów nie było zbyt wielu, obsługa nie rzucała się w oczy i narzucała się klientowi. Sama mogłam się obsłużyć. Nie czułam się obserwowana, ale wiedziałam że są Panie skłonne do pomocy. Ubrania wisiały uporządkowane na wieszakach, w sklepie panował łąd i porządek.
Miejsce sklepu jest przyjazne dla klienta. Szczególnie teraz po remoncie jest tam dość dużo miejsca, i ciekawie zostały rozmieszczone alejki z kosmetykami. Po wejściu do sklepu miałam czas aby rozejrzeć się po półkach szukając interesujących mnie rzeczy. Po około 5 min. podeszła do mnie Pani pytając czy może w czymś pomóc, była nie narzucająca się , ale skłonna do pomocy i odpowiedzi na moje pytania.
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji.
Z uwagą analizujemy opinie klientów i staramy się wyciągać z nich wnioski. Po analizie zgłoszonego zagadnienia udzielimy szerszej odpowiedzi.
Informacje udzielone w...
Informacje udzielone w sposób rzeczowy i zrozumiały dla zwykłęgo klienta. Panie pracujące w placówce tworzą bardzo przyjazną atmosferę. Uzyskałam rzetelnych odpowiedzi na zadane pytania. Oferta została dopasowana do moich możliwości finansowych. Napewno jeszcze kiedyś skorzystam z oferty tego banku
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.