Opinie użytkownika (5)

Kilka tygodni wcześniej...
Kilka tygodni wcześniej zakupiłam buty trekingowe firmy Alpinus. Musiałam złościć sie z nimi do reklamacji ponieważ doszło do rozklejenia sie przy podeszwie oraz popękania skóry w tym miejscu. Gdy pokazałam wadę sprzedającemu, usłyszałam że jest to wada nienaprawialna, mogę wybrać sobie nowe buciki ale pod warunkiem pozytywnie rozpatrzonej reklamacji po okresie 2tyg. (czyli okresie rozpatrzenia reklamacji), gdy zapytałam o zwrot gotówki w takim wypadku, dowiedziałam sie że nie mam takiej możliwości ponieważ obuwie było użytkowane. Pan który mnie obsługiwał był nie uprzejmy, mówiąc do mnie patrzył w ekran komputera, nie odpowiadał w pełni na moje pytania. Gdy zapytałam jak to możliwe że buty tak znanej marki są tak wadliwe, pan z ironią sie uśmiechnął i stwierdził że nie ma pojęcia nie jest ich pracownikiem.Reklamacje uznano.

K.

17.11.2010

Planet Outdoor

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu, przywitała mnie uśmiechem ubrana skromnie w firmową odzież, włosy spięte mocno w kucyk, pracownica rozkładająca towar z palety. Pokierowała mnie na dział jaki mnie interesował, po czym poradziła by zapytać kogoś na dziale czy dany interesujący mnie produkt jeszcze jest "na sklepie". Po dotarciu do danego działu, zauważyłam mężczyznę w czerwonej bluzie, jak sie okazało, był to kierownik sklepu, również dokładał brakujące produkty. Poproszony o pomoc, wskazał miejsce interesującego mnie produktu, grzecznie podziękował i odszedł dalej do swoich obowiązków. W sklepie było czysto i przejrzyście, palety z asortymentem nie przeszkadzały w dokonywaniu zakupu ani tym bardziej nie blokowały dostępu do asortymentu na półkach. Pracowała tylko jedna kasjerka, zatem kolejka była znaczna, ale wszystko sprawnie przebiegało. Po skasowaniu moich artykułów kasjerka zaproponowała mi reklamówkę, oraz program "Kropka". Otrzymałam paragon, pożegnano mnie i zaproszono ponownie do odwiedzenia sklepu. Jedyne co rzucało sie mocno w oczy to różnorodność i odmienność strojów pracowników, większość ubrana skromnie, niektóre Panie nazbyt kolorowo i obrośnie.

K.

17.11.2010

Biedronka

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Już przy wejściu...
Już przy wejściu do apteki, przywitały mnie trzy uśmiechnięte, młode panie. Wszystkie pracownice miały na sobie białe fartuchy z przypiętymi identyfikatorami. Podeszłam do okienka, przy którym ułożone były różnego rodzaju ulotki na temat zdrowia. Gdy okazało się że nie ma na stanie leku, który potrzebuje, obsługująca mnie pani uśmiechnęła się i zaproponowała że zamówi najszybciej do poniedziałku. W aptece panowała miła atmosfera, panie z życzliwością obsługiwały nie tylko moją osobę,ale również pozostałych klientów wchodzących do środka.Gdy wychodziłam klientów było już 5. Zostałam grzecznie pożegnana i zaproszona do ponownej wizyty.

K.

14.10.2010

Witaminka

Placówka

Bukowno-Okupniki, Wojska Polskiego 5

Nie zgadzam się (2)
Gdy weszłam do...
Gdy weszłam do sklepu moją uwagę przykuło 5 pracownic ( w sklepie tym pracują same panie) z czego tylko jedna obsługiwała przy stanowisku kasowym, pozostałe panie rozmawiały o rzeczach nie związanych z pracą. Udałam się na hale sprzedażową. Asortyment w sklepie jest zasobny, ceny przystępne, niestety brak promocji. Sklep był czysty, zadbany, w tle grała cicho muzyka. Odpychające jedynie może być czekanie w kolejce do jednej kasy, gdzie w sklepie znajduje się ich trzy. Przy opuszczaniu sklepu nie usłyszałam odpowiedzi na swoje pożegnanie.

K.

14.10.2010

Gabi

Placówka

Bukowno-Okupniki, Nowa 1

Nie zgadzam się (4)
W sklepie,do którego...
W sklepie,do którego weszłam, znajdowała się tylko jedna pani. Gdy zapytałam o interesujący mnie produkt, sprzedawca podał mi go do ręki, ale nie proponował innych ewentualnych zamienników. W sklepie panował spokój, było czysto i przejrzyście. Przy wyjściu pani podziękowała mi za zakup i pożegnała grzecznie.

K.

14.10.2010

Ewik

Placówka

Bukowno-Okupniki, Zwycięstwa 1

Nie zgadzam się (1)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi