Czuję się oszukana przez ten sklep kupiłam torebkę za 100 złotych oraz dwie pary butów dla siebie i syna po miesiącu pękła mi skóra na torebce, w butach odpadłą podeszwa żadnej reklamacji nie uznano gdyż panie tam pracujące mają możliwość samodzielnie rozpatrywania reklamacji, żenada, wydając tyle pieniędzy w renomowanym (przynajmniej tak myślałam) sklepie oczekuję poważniejszego podejścia do klienta gdyż po 3 reklamacji panie mi powiedziały żebym sobie napisała pismo do rzecznika praw konsumenta takie moje prawo bo one same rozpatrują reklamacje (tylko pytanie jakie kryteria stosują, znajomości prywatne??) bardzo zawiodłąm się na obsłudze jak i jakości towaru
Biedronka wyróżnia się rewelacyjnie niskimi cenami. W tejże Biedronce świetne rozłożenie towaru, dużo miejsca, brak jakichkolwiek przeszkód w robieniu zakupów. Szeroki asortyment, miły i uprzejmy personel, zawsze pomoże, zaprowadzi i pokaże towar jakiego szukam. Jest to jedna z najczystszych Biedronek z jaką do tej pory miałam do czynienia.
Uważam, że jakość obsługi w tym banku jest na jak najwyższym poziomie. Siedziałam i czekałam na swoją kolej, do banku weszła ciężarna klientka wzięła numerek po czym usiadła. Chwilkę później podeszłą Pani pracująca w banku i podała jej dwa inne numerki a tamten, który miała klientka został zabrany. Klientka zapytała "Dlaczego to tak?" Pani, która jej dała numerek powiedziała z uśmiechem, " Ponieważ jest Pani uprzywilejowana". Patrząc na to z boku naprawdę było to miłe ze strony personelu tam pracującego.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.