Wybrałam się do Praktikera w celu zakupu kosiarki elektycznej. Bardzo długo trwało znalezienie w sklepie pracownika który posiadał jaką kolwiek wiedzę o kosiarkach. Jak już mi się udało dobrze mi doradził oraz wytlumaczył warunki zakupu i gwarancji. W sklepie czysto. Małe kolejki do kas ponieważ wszystkie stanowiska były otwarte. Czysto w sklepie i na parkingu.
Zgłosiłam się do oddziału Alior Banku w Olsztynie aby założyć konto osobiste. przed bankiem były wyznaczone miejsca parkingowe dla klientów. Poza tym oddział bardzo ekskluzywnie wykończony, znajdują się w niej stanowiska do obsługi klienta prywatnego i firmowego. Obslugująca mnie pracownica miała bardzo dużą wiedzę i była bardzo sympatyczna.
DNIA 9 SIERPNIA UDAŁAM SIĘ NA ZAKUPY DO CENTRUM HANDLOWEGO ALFA, DO SKLEPU SIECI H&M. SKLEP ZACHĘCIŁ MNIE ŁADNIE WYEKSPONOWANYMI MANEKINAMI, W ŁADNYCH ZWIEWNYCH LETNICH KREACJACH I NAKLEJKAMI WYPRZEDAŻ -50. PO WEJŚCIU DO SKLEPU OKAZAŁO SIĘ ZE PRODUKTÓW NA WYPRZEDAŻY JEST BARDZO NIEWIELE, CIĄŻKO BYŁO WYBRAC COŚ W MOIM ROZMIARZE. CHCIAŁAM UZYSKAC POMOC SPRZEDAWCY, ALE NIESTETY PO ZNALEZIENIU JEDNEJ PANI OKAZAŁO SIĘ ŻE MOŻE MI TYLKO WSKAZAĆ MIEJSCE GDZIE SĄ PRZECENIONE PRODUKTY, PONIEWAŻ JAK SAMA POWIEDZIAŁA JEST NOWA I SAMA NIE WIE CO JEST NA SKLEPIE. OGÓLNIE WIZYTE OCENIAM JAKO NIEUDANĄ A OBSŁUGE I ASORTYMENT JAKO PONIŻEJ OCZEKIWAŃ.
DNIA 09.08.2010 UDAŁAM SIĘ Z MĘŻEM NA PIZZE DO PIZZERI ITALIANA W OLSZTYNIE. JUŻ PO CHWILI PRZY NASZYM STOLIKU POJAWIŁA SIĘ KELNERKA, KTÓRA Z UŚMIECHEM PRZYJĘŁA ZAMÓWIENIE DO REALIZACJI. PANI ZNAŁA OFERTĘ PRODUKTOWĄ RESTAURACJI, POTRAFIŁA DORADZIĆ CO WARTO ZJEŚĆ, PODAC ASORTYMENT NAPOJÓW I POLECIĆ DODATKI, TAKIE JAK SOS CZY DODATKOWY SER. CZAS OCZEKIWANIA NA ZAMÓWIENIE ZGADZAŁ SIE Z TYM, KTÓRY KELNERKA PODAŁA. OBSŁUGYJĄCA MNIE PRACOWNICA MIAŁA KRÓTKIE CZARNEE WŁOSY, WIEK OK 25 LAT, NA PRZYPIĘTYM IDENTYFIKATORZE WIDNIAŁO IMIĘ ANNA. OBSŁUGE KLIENTA OCENIAM BARDzO DOBRZE, PODOBNIE JAK JAKOŚĆ OFEROWANEJ PIZZY. JEDYNE ZASTRZEENIA JAKIE MAM TO DO WYGLĄDU LOKALU Z ZEWNĄTRZ - BRAK ŁADNEJ REKLAMY, KWIATÓW. WEJŚCIE NIE PRZYCIĄGA WZROKU I ZAPEWNE TEŻ KLIENTÓW.
wybrałam się dzis na większe zakupy spożywcze do hipermarketu tesco w Olsztynie. Nie byłam tam pierwszy raz ale i tak nie miło zaskoczyło mnie to co tam zobaczyłam. Przede wszystkim nieporządek w asortymencie, powywracany towar, na dziale wazywnym praktycznie puste kosze, brak jakiegokolwiek wyboru. Tak samo na dziale mięsnym.
ale najgorsze było przede mną czyli kasy, a tam kolejka... długa i wszyscy z pełnymi wózkami. Co trzecia kasa zamknięta a wszyscy klienci z pełnymi wózkami. Po pół godzinie stania udało mi się zapłacić.
Wybraam się wczoraj z rodziną do kina Helios na film Opowieść Wigilijna, wg. Dickensa. Jedyny kompleks kinowy mieści się w Olsztynie w centrum handlowym Alfa. W tym roku otworzono kolejne nowe sale i co jest ogromnym plusem kolejny bar z popcornem i napojami. Całe kino mimo dużej ilości klientów jest dobrze zorganizowane - wszędzie widać obsługę, nie ma długich kolejek. Jedynym minusem jest bardzo niska temperatura na salch kinowych. Przy panującej obecnie zimie trzeba siedzieć w kurtce na projekcji ponieważ inaczej jest zimno. To sytuacja na którą zwracały mi już kilkakrotnie osoby, które znam i ja mimo ciepłego swetra musiałam się przykryć kutką.
Wybrałam się wczoraj do olsztyńskiej placówki ubezpieczalni Alianz. Dwa lata temu założyłam tam polise na życie, dawno nie otrzymywałam od Nich korespondencji więc korzystając z wolnej chwili postanowiłam podjechać i dowiedzieć się jakie środki są już zebrane osobiście. Nowa siedziba spodobała mi się już od wejścia, na parkingu było dużo miejsca do parkowania. Wewnątrz stonowany i bardzo elegancji wystrój. Powitała mnie uśmiechnięta agentka ubezpieczeniowa, która od wejścia służyła pomocą i fachową wiedzą. Dodatkową korzyścią dla ubezpieczyciela jest też to że pracownica na koniec spotkania proponowała mi inne opcje ubezpieczeń z których w mojej obecnej sytuacji mogłabym skorzystać.
wybrałam się z mężem na kolacje do rstauracji Sphinx w Olsztynie - cała atmosfera, obsługa i podany posiłek skłoniły mnie do dodania obserwcji ponieważ wszystko było na poziomie wytwornej restauracji a nie sieciowej knajpki. Zostaliśmy przemio przywiatani prze personel przy wejściu po czym wybraliśmy ładny stolik, gdzie kelner odrazu zapalił nam świeczki i przysąpiliśmy do składania zamówień. Bardzo pomocna okazała się wiedza kelnera a zadziwiająca rzyczliwość i optymizm.
Udałam sie do banku aby wymienić karty od konta prywatnego, firmowego i kartę kredytową. Powodem zmian było nowe nazwisko po ślubie. Obsługiwała mnie pani na głównym stanowisku sali obsługi klienta. Całość trwała ok 10 minut, pani wzięła nowe dokumenty do zeskanowania, pomogła wypisać mi 3 wnioski, poinformowała mnie o wszystkich opłatach, czasie realizacji zlecenia. Byłam bardzo zadowolona ponieważ proces obsługi był bardzo sprawny i na najwyzszym poziomie.
Tankowałam dziś mój samochód na stacji BP. Wizyta przebywała bardzo sprawnie, na stacji nie było ruchu, zatankowałam samochód, zapłaciłam, sympatyczna ekspedjentka dopytała mnie o fakture, zbieranie punktów na nagrody. Po czym wydała mi fakturę, resztę i zyczyła miłego dnia. Jedyny minus dla brudnej toalety do której się udałam i było bardzo niehigienicznie - był brudny zlew, podłoga oraz pisuar.
Dzoniłam na infolinie dla klientów Telekomunikacji Polskiej aby poprosic o wyłączenie poczty głosowej którą Tp podłączyła bez mojej prośby. Na niską ocene wpływ ma to, że najpierw czekałam 10 minut na połączenie z konsultantem. Po czym pani poza rozmową ze mną prowadziła jeszcze rozmowę z koleżanką z firmy na temat innego klienta. Czułam się żle i niedokładnie obsłużona i musiłam rozmawiać ok 7 minut aby złożyć dyspozycję odłączenia usługi, której nawet nie zamawiałam. Ocena nie jest niższa dzięki temu że poczta faktycznie została odłączona w deklarowanym czasie.
Wybrałam się do centrum handlowego Alfa w celu zakupu biustonosza i fig na prezent dla mamy. Ekspedjentka w punkcie marki Triumph pani Iwona K. była bardzo sympatyczna. Słuzyła mi fachową wiedzą, zprezentowała całą gamę wzorów i kolorów bielizny oraz pomogła w wyborze odpowiedniego rozmiaru. Zaoferowała mi także możliwość zwrotu jeśli zakup okarze się nieudany. Zapakowała mi zakupy, odliczyła mały upust oraz dołączyła paragon sprzedaży.
Okreslonego dnia wybrałam się w celu zamówienia 2 duzych pizzy na wynos. Obsługa była bardzo sympatyczna, doskonale znała aktualne promocje i ceny. Mimo duzego ruchu w pizzeri zostałam obsłózona bardzo szybko i po 15 minutach opuściłam lokal z moim zamówieniem. Pizze które zakupiłam były bardzo dobre, zgadzała się z moim zamóieniem, była ciepła i smaczna.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.