Sklep Komfort w Białymstoku ma bardzo dobrą lokalizację. Zajmowane pomieszczenie w budynku Dworca PKS, zapewnia im stały dopływ klientów, a częściej gapiów chcących zająć czas oczekiwania na pociąg czy też autobus. Gorsza sytuację mają zmotoryzowani, czyli np. ja, Zaparkować gdzieś w pobliżu w godzinach otarcia sklepu, jest niezwykle trudne.
Robię remont i potrzebna mi była tapeta. znajomi podpowiedzieli mi, że w komforcie jest szeroki wybór i przystępne ceny poszukiwanego przeze mnie asortymentu. I rzeczywiści tak jest. PO wejściu do sklepu, pan skierował mnie do działu z tapetami. Spacerowałam wśród ekspozycji, nie mogąc się zdecydować. Na szczęście z pomocą przyszedł mi pan ze stoiska. Udzielił mi cennych porad odnośnie modnych w tym sezonie kolorów i rozwiązań. Powiedział również o dostępnych promocjach. Dzięki memu doradcy dokonałam bardzo trafnego zakupu. Jak by kto potrzebował tapety polecam KOMFORT w Białymstoku.
Na STATOILU tankuję średni trzy razy w tygodniu. Jeżdżę samochodem służbowym i mam specjalną kartę do tankowania bezgotówkowego. Jest to bardzo wygodna forma tankowania. Najbardziej podoba mi się to że że na stacji nigdy nie ma kolejek. Jest kilka dystrybutorów i dzięki temu nie tworzą się nie potrzebne zatory. Przy kasie też nie tracimy czasu. Zazwyczaj są dwie osoby obsługujące, które są schludnie ubrane i zazwyczaj uśmiechnięte. Jeżeli chodzi o ceny paliwa są porównywalne do konkurencyjnych stacji. zdecydowanie polecam tą stację.
Jakiś czas temu postanowiłam kupić kino domowe. Ponieważ moja wiedza na ten temat nie była zbyt rozległa, postanowiłam dokształcić się w tym zakresie. Po wielu godzinnej lekturze informacji i opinii użytkowników zawartych w internecie, upatrzyłam sobie model średniej klasy, który zaspokajał moje potrzeby. W necie wyczytałam że, "moje" kino domowe jest dostępne w EURO AGD w przystępnej cenie. Nie zwlekając udałam się na wymarzone zakupy. Gdy stanęłam w alejce, w której znajdowały się kina domowe, już nie byłam pewna swojego wyboru. Zapytałam u Pana - handlowca o opinię na temat wybranego przeze mnie modelu. Pan z wystraszoną miną stwierdził, że on nie jest z tego działu i że za chwilę poprosi odpowiedzialną osobę. Po 10 minutach oczekiwania, lekko zirytowana podeszłam do punktu obsługi klienta z prośbą, żeby ktoś mi poświęcił 5 minut! Znalazł się Pan, który przyszedł mi z pomocą. Już nie pytałam o opinię. Poprosiłam żeby podłączył wybrany model w celu sprawdzenia czy działa. Niestety okazało się że w całym sklepie nie ma płyty z muzyką żeby sprzęt mógł grać! No cóż... Zaproponowałam, że zejdę do samochodu i coś przyniosę. Pan nie był zadowolony, ale się zgodził. Gdy wróciłam z płytą, był bardzo zdziwiony. Myślał pewnie, że już zrezygnowałam. Moja determinacja okazała się bardzo silna. Pan włożył płytę i stwierdził, że brakuje jakiegoś kabelka, po czym wyruszył na poszukiwania do magazynu. I już go więcej nie zobaczyła. Po 20 minutach oczekiwania wyszłam ze sklepu. Po prostu. A przyszłam z gotówką i upatrzonym modelem.
Nie rozumiem, jak w tego typu sklepie mogą pracować ludzie bez odpowiedniej wiedzy i kompetencji? Sama jestem handlowcem i nie wyobrażam sobie żebym mogła nie znać produktu, który sprzedaję!
Zdecydowanie odradzam zakupy w tym sklepie!
Sphinx mieści się w Galerii Podlaskiej w Białymstoku. W moim przypadku jest to ogromny plus, gdyż o każdej porze dnia jest tam miejsce żeby swobodnie zaparkować. Ze wzdględu na wykonywaną pracę , często spotykam się z partnerami biznesowymi i właśnie w SPHINXIE w Galerii Podlaskiej często spędzamy czas. Personael jest miły, barmani szybko reagują na pojawienie się klientów. Wskazują stolik, podają menu, cierpliwie czekają na zamówienie. Wybór dań jest umiarkowany, ale na obiad bizensowy, wystarczający. Niestety po kilku ostatnich wizytach z przykrością stwierdzam, że jakość sztandarowych potraw tej restauracji zdecydowanie się pogorszyła. Szef SPHINXA przy ulicy Wysockiego , musi zwrócić uwagę na pracę kucharzy.
Zakupy w LEROY MERLIN robię stosunkowo często. Wynika to z faktu, że w Białymstoku to jeden ze sklepów, gdzie rzeczywiście można znaleźć szeroki asortyment produktów budowlanych. Niestety ceny i obsługa pozostawiają wiele do życzenia. Bywa tak, że krótkie zakupy przeradzają się w niekończąca się tułaczkę między alejkami w poszukiwaniu albo potrzebnego produktu albo kogoś z obsługi! Potrzebowałam siatki na ogrodzenie. Do głowy przychodził mi tylko leroy. Wybrałam się na szybciutkie zakupy.
Pani ze stoiska, kiedy ją w końcu odnalazłam, była stosunkowo miła, ale jej wiedza była niedostateczna. Materiał był mi niezbędny, więc kupiłam polecane mi przez doradcę produkty.
W domu okazało się że zostałam oszukana na 5 metrów siatki, tj około 70 zł!
Jak nie musicie nie zachodźcie do tego sklepu, chyba że macie chęć pospacerować,
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.