Opinia użytkownika: Justyna_449
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Jakiś czas temu postanowiłam kupić kino domowe. Ponieważ moja wiedza na ten temat nie była zbyt rozległa, postanowiłam dokształcić się w tym zakresie. Po wielu godzinnej lekturze informacji i opinii użytkowników zawartych w internecie, upatrzyłam sobie model średniej klasy, który zaspokajał moje potrzeby. W necie wyczytałam że, "moje" kino domowe jest dostępne w EURO AGD w przystępnej cenie. Nie zwlekając udałam się na wymarzone zakupy. Gdy stanęłam w alejce, w której znajdowały się kina domowe, już nie byłam pewna swojego wyboru. Zapytałam u Pana - handlowca o opinię na temat wybranego przeze mnie modelu. Pan z wystraszoną miną stwierdził, że on nie jest z tego działu i że za chwilę poprosi odpowiedzialną osobę. Po 10 minutach oczekiwania, lekko zirytowana podeszłam do punktu obsługi klienta z prośbą, żeby ktoś mi poświęcił 5 minut! Znalazł się Pan, który przyszedł mi z pomocą. Już nie pytałam o opinię. Poprosiłam żeby podłączył wybrany model w celu sprawdzenia czy działa. Niestety okazało się że w całym sklepie nie ma płyty z muzyką żeby sprzęt mógł grać! No cóż... Zaproponowałam, że zejdę do samochodu i coś przyniosę. Pan nie był zadowolony, ale się zgodził. Gdy wróciłam z płytą, był bardzo zdziwiony. Myślał pewnie, że już zrezygnowałam. Moja determinacja okazała się bardzo silna. Pan włożył płytę i stwierdził, że brakuje jakiegoś kabelka, po czym wyruszył na poszukiwania do magazynu. I już go więcej nie zobaczyła. Po 20 minutach oczekiwania wyszłam ze sklepu. Po prostu. A przyszłam z gotówką i upatrzonym modelem. Nie rozumiem, jak w tego typu sklepie mogą pracować ludzie bez odpowiedniej wiedzy i kompetencji? Sama jestem handlowcem i nie wyobrażam sobie żebym mogła nie znać produktu, który sprzedaję! Zdecydowanie odradzam zakupy w tym sklepie!