Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.
Tak sobie. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.
OK. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.
Zawsze pełno nieporozkładanego towaru, brak cen na wielu produktach (i "sprawdzacza"). Obsługa raczej miła, zawsze się witają, żegnają. W sklepie czysto i schludnie(oprócz nie porozkładanego towaru). Często duże kolejki, ale zawsze kiedy jest czynna jedna kasa, a robi się kolejka zaraz otwiera się druga. Generalnie bardzo dobrze :))
Ciągle nowi pracownicy, którzy twierdzą, że czegoś nie ma w ofercie jak jest... Tłumaczenie, że jest napisane na tablicy za Panem/Panią nie wystarczy. Rozumiem, że ktoś się uczy, ale powinien mieć przy sobie kogoś do pomocy. Prosząc "Longer menu" Pani obsługująca twierdzi, że nie ma czegoś takiego. Nie zawsze odpowiednia ilość wydanych kubeczków do "dolewki". Rozumiem, że pracownicy się uczą, ale w innych lokalach KFC nie ma z tym problemu i jeżeli pracownik sobie nie radzi podchodzi "opiekun" i pomaga. Tu już trzykrotnie trafiłam, że kasjer twierdzi, że czegoś nie ma... Szkoda, bo trochę mnie to zniechęca. Po za tymi wpadkami wszystko w jak najlepszym porządku. Zamówienie w miarę szybko, a obsługa miłą.
Wszystko byłoby dobrze, gdyby nie niezbyt przyjemny zapach zepsutego mięsa (lub innego czegoś zepsutego) na wejściu co dość zniechęca. Ciężko mi powiedzieć co jest przyczyną bo zapach niestety zniechęcił mnie do zakupu produktów na wagę. Drugą sprawą jest sporo produktów z końcówką terminu (jogurty "do jutra") w standardowej cenie. W innych sklepach jeśli coś ma 1-3 dni do końca ważności zazwyczaj są przecenianie. Dużym plusem jest szeroki asortyment, inny niż w większości sklepów/marketów co głównie skłania mnie do robienia tam zakupów, ale zróbcie coś z tym zapachem !
Świetna obsługa. Od razu po wejściu do placówki pracownik podchodzi i wita się oraz pyta o cel wizyty. proponuje wodę, wręcza materiały informacyjne. Cały czas ktoś się człowiekiem interesuje, informują o czasie oczekiwania. Zakładałam konto- Pani obsługująca mnie zapytała jakim czasem dysponuje, co jest super rozwiązaniem, bo człowiek nie musi patrzeć na zegarek i nerwowo wykręcać się od rozmowy. Wywiad na temat oczekiwań klienta również super. Oby więcej takich placówek!
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.