W firmie Foto Staszyszyn skorzystałam z usługi wykonania zdjęć do dokumentów. Jakość i cena wywołanych zdjęć nie odbiega od średnich cen w Poznaniu i jakości podobnej usługi, natomiast mam duże zastrzeżenia odnośnie samego wykonania fotografii oraz obsługi, przez którą zostałam potraktowana niemal jak intruz. Po podejściu do lady, Pan skierował mnie "na lewo" - w kierunku miejsca wygospodarowanego do zrobienia zdjęć. Tam przy aparacie czekał już fotograf. Kiedy stwierdziłam, że chciałabym jeszcze się przygotować (poprawiać włosy, ponieważ akurat padało), nic nie odpowiedział, spojrzał na mnie wrogo, po czym odszedł do swojego komputera. Kiedy byłam już gotowa, dosłownie "cyknął" zdjęcie, które nie spodobało mi się. Zgodził się na wykonanie drugiego i stwierdził, że "z tych dwóch, to już coś muszę wybrać". Wybrałam to drugie, ponieważ pierwsze było naprawdę fatalne. Fotograf nie pożegnał się, nie podziękował, odszedł, wyglądając na zirytowanego. Zdjęcia wywołane zostały tego samego dnia, więc szybko, co jest definitywną zaletą. Samo miejsce wygląda na lekko zaniedbane i "zagracone" - być może dlatego, że podnajmują lokal dla usług ksero. Nie ma się jednak wrażenia, że jest tam czysto.
Personel Biedronki jest uprzejmy, natomiast był na tyle zajęty, że nie mogłam "złapać" nikogo, aby udzielił mi odpowiedzi. Bardzo pomocna jest natomiast ochrona sklepu, która pomogła mi w odnalezieniu poszukiwanego produktu. Dość uciążliwe jest rozładowywanie asortymentu, kiedy w sklepie jest wielu klientów - w i tak wąskich przejściach musiałam uciekać przed ciągniętym na widlaku towarem. Na ogół można odnaleźć ceny produktów, tym razem jednak nie była podana cena kukurydzy (świeżej). Nie działał skaner, który umożliwiłby mi sprawdzenie ceny za pomocą zeskanowania kodu kreskowego. Brakowało na półce także mleka, które zwykle kupuję. Obiekt jest czysty, jednak dziś wokół kukurydzy latało mnóstwo muszek owocówek. Oczekiwanie w kolejce zajęło mi niecałe 5 minut, przy czym otwarte były 2 kasy.
Korzystam z usług firmy Echostar od czterech miesięcy niejako z przymusu. Zostałam poinformowana przez administratora, iż cały blok, w którym mieszkam nie ma możliwości korzystania z innej telewizji. W mojej ocenie oferta jest nieprzejrzysta - do dziś nie jestem w stanie zorientować się jakie dokładnie programy znajdują się w moim pakiecie telewizyjnym, ponieważ raz się pojawiają, innym razem znikają. Bywa też, że podstawowe programy są fatalnej jakości (przerywany odbiór). Modem oraz dekoder są udostępnione przez firmę odpłatnie, nie mam natomiast możliwości wyboru urządzeń (modem jest świetny, zaś gorszego dekodera nigdy nie widziałam - jest trudny w ustawieniach, nie posiada telegazety, przerywa). Uważam również, że cena za oferowane usługi jest wygórowana. Z firmą utrudniony jest kontakt osobisty z uwagi na jeden punkt obsługi klienta na cały Poznań. Jeszcze gorzej jawi się obsługa telefoniczna - z działem księgowości nie mogłam się skontaktować przez 3 dni (oczywiście w godzinach pracy działu). Dobry jest natomiast kontakt mailowy. Nie mam również zarzutu odnośnie Internetu - wszystko działa poprawnie i szybko.
Personel sklepu jest uprzejmy i pomocny - ekspedientka sama zauważyła, że potrzebuję pomocy i pomogła znaleźć mi poszukiwany towar. Czas obsługi był bez zarzutu - trzy osoby w kolejce przede mną i dwie osoby obsługujące kasę (właściwie brak oczekiwania na obsługę). Ceny w Mohito są adekwatne do jakości asortymentu. Sam obiekt jest bardzo czysty i przyjazny. Ekspedientki dbają stale o porządek zarówno na wieszakach, jak i na półkach. Jedynym minusem jest to, że zdarzają się ubrania pogniecione i zabrudzone przez przymierzające je wcześniej klientki.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.