Echostar

(0.64)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (12 z 24)

Pomoc techniczna to...
Pomoc techniczna to fikcja. Awaria czyli słaby sygnał wina Echostsru a Pani z pomocy mówi że owszem ale w poniedziałek. Dzwoniłem w sobotę wieczorem niby dyżur do 22 Co więcej jakoś do sąsiadów sygnał dociera mam Stara umowę myślę że to jakieś dziwne działania bym te umowę zmienił bo echostariwi nie pasuje. Zmusić niby nie mogą no to słaby sygnał lub coś innego. Koszmar po prostu.

zarejestrowany-uzytkownik

03.11.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Już poraz kolejny...
Już poraz kolejny oglądając program TV urywa się program zastępując informacją napisem "zakodowany" i to na wszystkich programach. Brak możliwości kontaktu telefonicznego

Niezweryfikowany Klient_xQ4L

01.08.2019

Placówka

Poznań, Katowicka 80

Nie zgadzam się (0)
Brak kontaktu. Brak pomocy. Znikające...
Brak kontaktu. Brak pomocy. Znikające programy, oglądasz film i nagle znika, może jeszcze go zobaczysz, może nie.... Po kolejnym podpisaniu umowy internet o dziwo jest nadal taki sam, a miał być szybszy. I ostatnia sytuacja. Dostałam sms, że jak nie zapłacę kwoty 85 zl, to mi odłączą usługę. Zapłaciłam. Dwa dni później informacja, że jak nie zapłacę, to za 72 godziny odetną usługę. Dzwonię uparcie na nr kontaktowy Echostaru, po pół godzinie sukces. Mam z kim pogadać. Pani mi wytłumaczyła, że zapłaciłam zaległą fakturę, a teraz jest nowa i ją muszę zapłacić. Zapłaciłam I właśnie odcięli mi usługę. Brawo Echostar!!! Brak słów.... Arletta Śmigielska

Klient_0ptm

31.07.2019

Placówka

Poznań, Piątkowska 72

Nie zgadzam się (1)
Brak pomocy technicznej
Brak pomocy technicznej

zarejestrowany-uzytkownik

19.05.2019

Infolinia

Nie zgadzam się (1)
Jestem z tą...
Jestem z tą firmą of 2007 roku. Podpisałem rok temu nową umowę na 2 lata. Po roku pojawiła się nowa oferta z lepszą prędkością za te same pieniądze. Chciałem podpisać nową umowę lub jakiś aneks, żeby polepszyć parametry mojego łącza. Niestety jakaś “bardzo inteligentna” Pani na infolinii powiedziała mi, że muszę czekać do końca tej umowy aby coś zmienić. Zapytałem jakie przepisy do tego obligują. Dowiedziałem się, że wewnętrzy regulamin operatora. Zapytałem, czy dla wieloletniego klienta mogą zrobić jakiś wyjątek (11 lat z tą firmą). Niestety Pani z infolonii jak katarynka powtarzała mi pierdy o regulaminie. Starałem się jej wytłumaczyć, że nie chcę zrezygnować z umowy tylko ją zmienić z korzyścią dla mnie i dla firmy – zostałbym kolejne 2 lata. Niestety zwoje mózgowe tej Pani nie przyjmowały mojej argumentacji. W związku z tym jest to mój ostatni rok z tą firmą. Są elastyczni jak betonowy kloc. Szczególnie dla starych i wiernych klientów. A klienta tracisz tylko raz. Ale tam nie znają chyba tej zasady.

zarejestrowany-uzytkownik

18.01.2019

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Od nocy nie...
Od nocy nie ma sygnału TV i internetu, ale oczywiście żadnej informacji dla klientów np na FB... Nie można dodzwonić się do biura...

zarejestrowany-uzytkownik

06.01.2019

Placówka

Poznań, Piątkowska 72

Nie zgadzam się (1)
Internet bardzo wolny,...
Internet bardzo wolny, czesto po prostu nie dziala. Obsluga wrecz wredna i nie kompenta. Odradzam! Jak ktos sie dal nabrac to radze za wczasu rozwiazac umowe. Maja bandycie metody zatrzymywania klienta, ogromnymi cenami po pseudo promocji.

zarejestrowany-uzytkownik

20.08.2017

Placówka

Poznań, Katowicka 80

Nie zgadzam się (0)
Internet działa kiepsko...
Internet działa kiepsko lub nie działa wcale a "pomoc" techniczna wykręca się i próbuje zrzucić winę na abonenta. Sytuacja powtarza się niemal za każdym razem kiedy z internetem jest problem (czyli bardzo często). Radzę omijać tą firmę szerokim łukiem!

DtR21

18.08.2017

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo odradzam. Placilam...
Bardzo odradzam. Placilam za intenet 25 a mialam predkosc 10. Mowili mi, ze jesli chce miec wieksza predkosc to musze do laptopa podlaczyc kabel. Bardzo czesto wcale nie bylo internetu- conajmniej raz w tygodniu. Telewizja- programy, ktore zapewniali, ze beda, oczywiscie nie byly. Kilka razy panowie byli wzywani, ciagle mowili ze "tak to dziala". Po rezygnacji z uslug okazalo sie ze mialam te same programy co z satelity. Bomba.

Fanaberiee

19.09.2016

Placówka

Poznań, Piątkowska 72

Nie zgadzam się (0)
Dołączam kolejną negatywną...
Dołączam kolejną negatywną opinię. Obsługa w biurze jak i przez telefon totalna porażka, wchodząc do biura wszyscy pracownicy siedzą na zapleczu tam nigdy nikogo nie ma, nikt nie "wita" potencjalnych klientów, dodzwonienie się do Echostar tez graniczy z cudem. Istotny jest tez fakt, że prędkość internetu nigdy nie jest umowna, często wyłączają sygnał, na technika czeka się kilka dni, telewizja często też nie działa. I wmawiają ,żę abonent ma winę-kpina, mało profesjonalni. Naprawdę NIE polecam. W tej firmie nikt nie dba o klienta.

zarejestrowany-uzytkownik

02.03.2016

Placówka

Poznań, Piątkowska 72

Nie zgadzam się (0)
Korzystam z usług...
Korzystam z usług firmy Echostar od czterech miesięcy niejako z przymusu. Zostałam poinformowana przez administratora, iż cały blok, w którym mieszkam nie ma możliwości korzystania z innej telewizji. W mojej ocenie oferta jest nieprzejrzysta - do dziś nie jestem w stanie zorientować się jakie dokładnie programy znajdują się w moim pakiecie telewizyjnym, ponieważ raz się pojawiają, innym razem znikają. Bywa też, że podstawowe programy są fatalnej jakości (przerywany odbiór). Modem oraz dekoder są udostępnione przez firmę odpłatnie, nie mam natomiast możliwości wyboru urządzeń (modem jest świetny, zaś gorszego dekodera nigdy nie widziałam - jest trudny w ustawieniach, nie posiada telegazety, przerywa). Uważam również, że cena za oferowane usługi jest wygórowana. Z firmą utrudniony jest kontakt osobisty z uwagi na jeden punkt obsługi klienta na cały Poznań. Jeszcze gorzej jawi się obsługa telefoniczna - z działem księgowości nie mogłam się skontaktować przez 3 dni (oczywiście w godzinach pracy działu). Dobry jest natomiast kontakt mailowy. Nie mam również zarzutu odnośnie Internetu - wszystko działa poprawnie i szybko.

Justyna_1229

21.08.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (2)
Od 3 lat...
Od 3 lat posiadam kablówke i internet z firmy Echostar w mieszkaniu przeze mnie wynajmowanym , w którym na okres wakacji nikogo nie ma. Regularnie płacę rachunki, mimo że czesto zdarzają sie usterki i nie ma internetu ani telewizji. W lipcu jednak przydażyło mi sie ze zapomniałam zapłacić za internet (przez nineuwagę ponieważ za kablówke zapłaciłam). Ale dowiedziałam się o tym dopiero gdy po przyjezdzie do mieszkania zauwazylam ze nie mam internetu. Po zadzwonieniu na infolinie dowiedziałam sie ze jedna faktura nie jest zaplacona( juz w sierpniu i wrzesniu wszystko bylo oplacone). Uwazam ze powinnam dostac jakiec pismo z informacja, ostrzezeniem a nie poprostu sobie odlaczyli internet. Po uregulowaniu oplaty musialam niestety znowu wyjechac na tydzien i ku mojemu zaskoczeniu po powrocie dalej nie mialam internetu! Dopiero na drugi dzien bo dlugich rozmowach i probach udowodnienia Pani w infolinii ze wszystko zostalo zaplacone w koncu internet zostal wlaczony. Ta firma musi miec straszny balagan w swoich dokumentach. W ramach przeprosin za problemy nie musialysmy uiscic oplaty aktywacyjnej.

Małgorzata_138

01.10.2008

Placówka

Poznań, Piątkowska 72

Nie zgadzam się (26)

Echostar

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Echostar?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bardzo źle.
Bardzo źle.